понедељак, 27. септембар 2010.

ovo je zakonom zasticen text

Danas vam predstavljam deo iz mog ljubavnog triler romana u nastavcima.Radi se o beogradskom novinaru i bonvivanu, uredniku lista "Monden" i njegovoj prijateljici, operskoj pevacici Milici Milosavljevic, Prvakinji Beogradske Opere i svetskoj divi.Radnja je smestena u 70-te godine proslog veka, a nasi junaci su tajni borci protiv komunizma koji svoje akcije vesto kriju pod krinkom drustvenog zivota.Pa, da pocnem! "U novoj avanturi nasih junaka, koja prevazilazi sve mere i granice, susresce se nasi junaci sa nepojamnom pojavom koja se zbila na maskembalu povodom Srpeske Nove godine na maskenbalu kod njihovog prijatelja, vajara neo-kubiste, starog Beogradjanina Luke Svetibabe. Beograd je bio prekriven onim belim, tek napadalim, skripavim snegom, a pahuljice su bile kao iz "Devojcice sa sibicama", tuzno, ali i setno i srecno, primetila je Milica..tako senzibilna, osecajna umetnica.Te 1975,tog 13.januara ,Milicu je iznervirao jedan skaredni telefonski poziv, koji je jedva interpretirala Jovanu kada je stigao po nju. Glas je rekao:"Jahacu te, kobilo, do sudnjega dana, a onda ces se sama pretvoriti u kamilu pa neces vode piti dve nedelje". Sve to, propraceno prostotama koje nisu za ovaj fini mirisljavi papir, izirutiralo je Milicu, koja je inace navikla na svakojake pozive, dahtanje, kojekakve tipove.Kao operska primadona, cesto prisutna na sceni, u stampi i na televiziji bila je vise nego izdasna meta. Jovan je za maskenbal dosao potpuno normalno obucen:"Kako to izgledas, nasta licis, nikada te nisam videla takvog, a jel' ti u torbi...tooo...mozda kostim za maskenbal, pa ces sad da se oblacis zajedno sa mnom?"Pomisao na njegovo telo cetrdesetogodisnjaka u formi, raspirivalo je njene zudnje za telesnim zadovoljstvima. "Ne"-odgovori Jovan hladno-"obukao sam nesto staro i idem ovako. Ne zanima me. Nek se nose.Da se preoblacim?!?! Uopste mi se ni ne ide na taj maskenbal.Idem zbog tebe.Vidim da si nervozna zbog ciklusa. Samo..pozuri..jer, ja cu lako da zakrnjam, a posle ne znam kako ces da me budis i odvlacis kod onog mortus pijanog Luke Svetibabe. Dusice, ovo mi nikad nisi priznala..a jel' si ti nekad njemu pozirala gola. Misli, ljubavi, da se necu naljutiti. Pa, bili smo HIPI"! Milica ga prekide-"Ja sam i sad hipi, ako ne primecujes i skinucu se gola pred svakim velikim umetnikom ako mu budem inspiration za veliko delo i eto-Luki sam se skinula kad sam bila jako mlada i to 54, a sad je 75.Pa ti vidi gde je izmedju tu hipi.A sto si ti isao u Indiju 70-te? Ide gospodin da pravi reportazu. Nema ga mesec dana.A na reportazi sta-jogiji duvaju..o kej, a zenskih dupeta u mini haljinama i sortsevima..A?Reportaza maco?! malo, malo, pa reportaza!...A sve sam ti oprostila..JER TE VOLIM......Jovan pridje Milici i tek da joj zacepi gubicu, poljubi je onako strasno, sve sa svojim a la "Viva Zapata" brkovima, pa se obrusi preko nje na krevet.Zbog toga su zakasnili sat vremena kod vajara boema sa Kosancicevog venca.A sutra cete imati prilke da citate o nastavku kod Luke Svetibabe.Sve to, verovali ili ne, dok Beograd polako postaje zavejan, te noci 13.januara 1975. godine" CITAJTE I SUTRA O AVANTURAMA NOVINARA I MONDENA , JOVANA HADZI ILICA I NJEGOVE LJUBAVI-OPERSKE PRIMADONE MILICE MILOSAVLJEVIC,70-tih U BEOGRADU!

Нема коментара:

Постави коментар