среда, 15. септембар 2010.

ovo je zakonom zasticen text

Sinoc, u 20.30h, na Maloj sceni Ateljea 212 izvedena je premijera veoma neobicne predstave koja nikoga ne moze da ostavi ravnodusnim, a zove se "Revolucija:Master class".Prema reziji i dramaturgiji Katarine Pejovic i Borisa Bakala, iz zagrebcke trupe "Bacaci sjenki".Glumci su u sastavu:Hristina Popovic-Mijin, Aleksandra Jankovic Splica, Ana Markovic, Joana Knezevic, Srdjan Jovanovic i bojan Krivokapic. Sto se tice , ah, te mode, najinteresantnije je bila obucena gospodja Sonja Vukicevic, u cvetnom aranzmanu-sako+pantalone+prave kaubojske cizme dugog staza sa zaobljenim vrhom i mocnom stiklom. Imala je divan "aranzman" u kosi od perlica i samo ona zna, kakvih neverovatnih detalja. Tasnica je bila mala i svetlucava, cini mi se sa nekim starim vezom. Pored Sonje, zanimljivo je izgledala, veoma smelo, Maja Lalic-u kosulja haljini mini, sa ljubicastim dokolenicama+crnim soknicama i antilopskim cipelama na visokuu stiklu. Gondza je bio The best dressed man, tricetvrt vojnicke pantalone, opasno stari i opasno dobar dux, verovatno proizveden da bi izgledao isparano, mada bi bila bolja fora da je zaista od starosti postao tako rastegljiv i za spavanje, vezbanje, premijere itd. Zanimljiva je bila traka-lastis koju je nosio u kosi. U predstavi mogu ucestvovati i gledaoci, hodati, raditi vezbe, pisati, vristati. Ali, kakvo bi to bilo za vas iznenadjenje kada bih vam ja otkrila vise od ovoga. I ovo je vec previse. Super cete se rpovesti. Ja sam sa 100% snage ucestvovala u predstavi i to mi je u isto vreme oduzelo toliko energije, a dalo novu. Neki koji me ne poznaju u publici su se raspitivali da li sam profesionalna glumica, sto mom egu godi. ali, zakljucak je da sam - THE NATURAL, prirodni talenat. Moja velika greska u zivotu je sto nisam upisala glumu.I dan danas zbog toga nekad patim i kajem se, ali eto..to sam delom kompenzovala radom na radiju, pisanjem, knjigom koja ce izaci i kojoj se mnogo radujem. Posle predstave sami glumci, pa i neki gledaoci, do cijeg misljenja veoma drzim, su mi rekli da sam im ulepsala predstavu. Ali, oni su meni ulepsali jucerasnji dan i dane pre toga. Izvukli su mi tu nervoznu energiju i napunili me blagoscu. bila sam nervozno nervozna. I tako, sinoc sam ZNALA, znacu zauvek i pamtiti jucerasnje vece, da sam uradila nesto lepo, kreativno(rec koja se previse koristi u poslednje vreme za sve i svasta).Bila sam mastovita, duhovita, zenstvena....Ali, ko se hvali sam se kvari!Planiram da jos koji put ucestvujem u predstavi, a vama preporucujem iz sveg srca da pogledate "Revolucija:Master class" i da prozivite jedno glumacko iskustvo. Ne ljutite se, ali ne zelim da otkrijem tajnu koju cete tamo otkriti. Verujte mi, vredi otici. Ovo je jedna od onih predstava sa kojih izlazite nasmejani, sa novim pitanjima o sebi i zivotu, sa obicnim pitanjima i razmisljanjima o najjednostavnijim stvarima kao sto je,npr toalet papir, pa do sexa, strepnje i ....OTKRIJTE SAMI!

Нема коментара:

Постави коментар