субота, 25. септембар 2010.

ovo je zakonom zasticen text

Draga decice moja, jos samo ovaj mali, malecki text o modi i zaustavljam se. Nekoliko dana nisam pisala, nisam stizala, kompjuter me je zavitlavao, a u stvari, uglavnom nisam ni bila kod kuce. Ja sam od onih koji su odavno shvatili da modni casopisi sluze da bi nam dali ideje i predloge, da sa dobrih fotografija vidimo sta je to sto je pozeljno imati.ali, nismo dovoljno bogati da kupujemo jeftine stvari! To samo vazi u nekim slucajevima. Uvek sam na putovanju sklona da kupim nesto sto malo vise kosta, kao sto je moja omiljena haljina "Clodie Perllot" koja datira iz 1991. godine.Pa vi sad izracunajte.Haljina je vec skoro dve godine punoletna. Kostala je tada 400 maraka, ali cim sam je videla znala sam da mora biti moja. I isplatilo se.Mozda neki od vas koji me poznaju ili su me svih ovih godina vidjali na raznim dogadjajima, izlozbama, premijerama, klubovima, vecerama ili u cirkusu, mozda se neki od vas secaju te cuvene haljine koja je probijala red i led na prvim Fashion week-ovima. Haljina je na preklop, ima male naramenice, kratke rukave, duzine je tacno ispod kolena, a dezen je najlepsi-nezno teget cvece sa svetlo plavim i belim listicima. To je basta, a ne haljina. Nosila sam je jos davno uz leggings=chez nous-helanke i leopard cizmice. Secam se da sam to sva ponosna obukla za reviju moje drugarice iz srednje skole, a danas jedne od najrafiniranijih i najcenjenijih dizajnera, zvezde London Fashion week-a.Ta revija odrzavala se posle 2000. u Hyatt-u i bila je bozanstvena. Lada i ja bezobrazno smo i smelo, kako se to na revijama i radi, sele sa punim pravom da gledamo drugaricinu reviju u prvi red. Pored mene sede neki frajer, onako dobro osuncan, sa duzom negovanom kosom, u farmerkama i sakou. mislim se ja;"Sto mi je pooznatP..kad ono, ispostavi se da je to bio cuveni skijas svetskog glasa kao zavodnik-Alberto Tomba.Nista narocito, al' simpaticno.Cak smo nesto i procakulali a propos revije! Na prevoj reviji Roxande Ilincic koja je bila grupna, ucestvovale smo kao ne-manekenke Lada Momirovic-Zivkovic i ja. Na to smo veoma ponosne i ni Roxanda, ni nas dve, ni prijatelji nikada necemo zaboraviti tu radost i uzbudjenje kada smo totalno natapirano-rastapirane, belih lica kao za Kabuki japanski teatar, u belim haljama i obmotane cvrstim konopcima od glave do pete, bose prosetale pistom. I neizmerno mi je drago sto sam ucestvovala u prvoj reviji devojke koju danas proglasavaju jednom od kraljica britanske i svetske modne scene. Roxanda je prelepa i dok je studirala cuvenu Saint Martin modnu akademiju u Londonu, radila je kao model. Ono sto mi se uvek dopadalo kod Roxande je sto se ona od pocetka oblacila extravagantno, ali svedeno, najvise inspirisana luxuznijim delom mode 80-tih. Oblacila je uzane svetlucave plave disco pantalone sa bluzama sa masnama i ogromnim puf rukavima i simi salonkama od sedefasto-plave koze na ogromnu stiklu. ona kreira za samosvesnu i hrabru zenu, a njen model nosila je Baby Doll(beli sako i bele zvoncare) na koncertu u Ateljeu 212 pre nekoliko godina! Za svoj uspeh izborila se TALENTOM i naravno-ZRNCEM SRECE! I na kraju ovog texta, a ujedno i feljtoncica o modi, zelim da vam kazem da na Kalenicevoj pijaci mozete da kupite odlicne toplije i tanje soknice i dokolenice koje su vrlo potrebne ove jeseni i zime.Prvo-zbog toplote i udobnosti, a onda jer je moderno, ako zelite, da ih nosite sa cizmica-sandalama...lezerno zarozane uz suknje i haljine koje su svih duzina, a najcesce do tacno ispod kolena(cuvena Chanel duzina).Naravno, na Kalenicu ima vesa i ...vesa.Pa, kom obojci kom opanci!

Нема коментара:

Постави коментар