четвртак, 16. септембар 2010.

ovo je zakonom zasticen text

Prosto ne mogu da dodjem k sebi od dobrog raspolozenja, od kada sam preksinoc ,vise nego ucestvovala, moglo bi se reci i glumila u izvodjenju nove predstave na Maloj sceni Ateljea212, "Revolucija:Master Class" sa svim onim divnim ljudima...od organizatora do majsora svetla. U sredini kao u sendvicu-glumci:Splica, Hristina...svi su divni i JOS JEDNOM PONAVLJAM - IDITE U ATELJE I UCESTVRJTE U OVOJ VISE NEGO NE TOLIKO NEOBICNOJ, KOLIKO RAZLICITOJ PREDSTAVI!!!!! A sada da se vratim mojoj modnoj hronici, koja se produzila jer imam mnogo porudzbina, tema me veseli , raduje i inspirise. Onda je to to. Ali, uvek kad se moda u nas spomene , svi odmah i samo pomisle na-zenski rod. A to je veoma nepravedno, jer vidim na ulicama mnogo dobro obucenih muskaraca. Naravno, grad je, nazalost,jos uvek pun belih soknica, ustavljenih mokasina i znojavih odela, ali izgleda da je to neizbezna stvarnost mnogih muskaraca i na nesrecu, njihovih zena. Moj heroj zauvek ce biti Korto Malteze, misteriozni tragac od Juznog do Severnog pola. Korto Malteze izgleda bas onako kako bi Galliano voleo da izgleda da je 20cm visi. Korto ima divnu, gustu kosu bezobrazne duzine. Duzine taman dovoljno kratko-dugacke da mozete da ga mazite po vratu. On nosi mornarski kaput, mesavinu sinjela i mundira, prugasti sal, bele pantalone, vojnicki sako sa epoletama, kao i kaput, visoke cizme crne sa uzengijama..da moze konja brzo da podbode kad juri iz neke nezgodne situacije. Korto ima taman ten. Kaze legenda da je Maltezanin. Korto Malteze voli egzoticne zene, kao sto je i on sam. Zene misterioznog pogleda, jake i guste kose, zene koje nose krzna i ne prezaju ni od cega.Uvek sam obozavala Johnny Deppa u svim njegovim modnim fantazijama. dopada mi se sto je rekao da ga je za lik Jacka Sparowa("Pirati s Kariba") inspirisala kombinacija Hendrix+ Keith Richards+istrazivanje gusarskih kostima kroz vekove. Johnny je kao klonac uglavnom nosio jeans, uvek, pa i sad, cipele duboke na snir sa debelom gumom ili neke dobre cizme, a cesto i cipele-fazon 40-te i 50-te. Snimili su ga hronoloski, a ja mislim da je fotomontaza da vec 15 godina nosi iste cipele, but WHO CARES, HE IS JOHNNY DEPP! On voli da nosi zirado sesire, ma svi sesiri mu dobro stoje..i kacketi, i kaubojski, i gusarska marama oko glave, a preko nje ogromni trorogi sesir od koze. U privatnom zivotu oblaci se cesto u vintage odela, a ja jako volim kao i on prugice, raspusne kosulje koje otkrivaju malo od njegovog muzevnog torzoa, nosi bezbroj raznog prstenja i NEODOLJIV JE. Postao je modna ikona jer se oblaci totalno cool. Kod Kuste u Drvengrad dosao je u sljampavom dzemperu i duxu, tamo se smrzavao, uprkos tome sto uvek ima dobre vojnicke jakne. Nosi je kapicu vunenu nabijenu na glavi sve do obrva, ali posto je bila predugacka, vrh kapice je kao kod nekog patuljka, pretezao na jednu stranu. Naravno, tu su uvek neki cvikeri, jer Johnny je zaista kratkovid, tako da ima veliku kolekciju naocara sto za vid, pa foto gray sa dioptrijom, pa za sunce...umorih se.BRE.Nikada necu zaboraviti jedan i jedini put kada sam videla Zarka Lausevica u prirodi. Retko se okrecem za muskarcima, ali za njim sam zinula. Imao je pantalone uvucene u vojnicke cizme do kolena. Znate one cizme koje pozadi imaju cvrst luk.Nosio je farmerke i nesto gore, a preko neverovatno dobar zelenkasto-sivi taman kozni kaput-mantil, slican vojnickom, ali ne tako grub! Jako brzo je hodao, kosa mu je vijorila na vetru. Zvuci pateticno, ali bilo je stvarno tako. Prosao je brzo, ja sam ga dugo gledala dok se nije izgubio u masi...Lause, zelim ti da ..da, ako je moguce, a verujem da jeste..provedes ostatak zivota u nekom, samo tebi znanom-miru!Moram da se izvinim zbog jedne greske:napisala sam da Korto Maltese nosi cizme sa uzengijama.Ne-on nosi cizme sa sarom, a konji nose uzengije. Jos jedno, izvinite! Moj idealan pristup muskoj odeci je onaj koji ima Mickey Rourke u filmu "9 ipo nedelja).Taj recept je sjajan:provalite sta vam dobro stoji i serijski kupovati isto isto isto u npr sivoj tamno i svetlijoj, braon, crnoj varijanti sa dobrim english cipelama radjenim rukom od antilopa ili koznim-ZUMBANIM. Za muskarca su jako vazne carape. One nikada ne smeju da odudaraju od nijanse cipela i pantalona i to je ZAKON! U Beogradu ima interesantno i uvek dobro, sa stilom i razlicito obucenih muskaraca, a moji favoriti su Ivan Tasovac, Misa Beric, Mane Sakic, Vuk Veluckovic, ali o beogradskim muskarcima zaista treba mesta i vremena, bar texta-3! Htela sam da pomenem da mi se veoma dopada kako se oblaci my best friend...lanena odeca, svilene kosulje, prugaste pantalone, strukirani kaputi, english style shoes original, topli vuneni dzemperi, salovi, kapice, australijski kozni kaubojski sesir i jos bih ja o njemu pisala, al ne zeli da ga prepoznaju. Postujem incognito igrace. Iz senke. Per me-najzanimljivije su transformacije Galliana, ali njemu se zaista SVE MOZE i sve mu je dostupno.Bice jos reci o muskoj modi, ali za pocetak:jeans+uske stofane pantalone+ukrojeni sakoi sa salovima+sesiri+sve kozno (bykerski fazon)i naravno, pored takvog muskarca, muzevnog i NEVIDLJIVO PICNUTOG ide i SNAZNA ZENA!Ta SNAZNA ZENA mora da ima ohromnu torba-tasnu u koju ce cak moci da stane i taj muskarac.Inace, sto se zana tice.Pos;usajte me pazljivo i bez panike. Ogromne stikle i platforme i dalje opstaju i OSTAJU. Ali, nemojte biti lenji i u fazonu "smeta mi ", hodajte ili idite oprevozom ili taxijem do zadatog mesta u udobnim ravnim cipelicama, baletankama, cak i patikama, a onda pred ulazak..ili,kad udjete, lepo se presvucite u svoje OGROMNE STIKLA-PLATFORME! Ja to cesto radim i nis' mi ne fali. Cao! ccccc...opet je blog ispao ogroman!

Нема коментара:

Постави коментар