недеља, 19. септембар 2010.

ovo je zakonom zasticen text

Doslo je vreme da se feljton o modi zavrsi, ali o tom-potom.Ima dana za megdana, pa kad zahladni jos malo, mada ja verujem da ce se vratiti bar jos jedan talas lepog i suncanog vremena...leto pozno i slatke lubenice. Znate ono kad jurite na pijacu, a vec je skoro 16h i nadate se da je vas Ciga s lubendinjama jos za tezgom.Lubenica je spoj najlepseg ukusa, svezeg slatkog i zeleno-crvenog. E bas te nijanse ove zime nemojte da izbacite iz svog ormana. Mozda ne volite jarke boje, mozda se oblacite skoro samo u crno, ali zar ne bi bio predivan detalj bros od strasa u obliku i bojama lubenice, sa sve kosticama?! AHA.Ja ima jedne jako siroke lanene pantalone skoro neonski zelene, kao ona svetlija pruga na kori lubenice, a kad birate sjaj za usne-neka bude bas tako sladak, svetlucav i gladak kao sto je najlepsa nezno crvena lubenica. Sto se tice dinje, ja ni ukus ne volim, sem dinju s prsutom, a oranz boja mi ne stoji dobro, ali mislim da je super boja za decu. Onda oni izgledaju kao male mandarine i dinje koje hodaju! Najlepsa je oranz boja holandska, jer je jedno vreme Holandijom vladala dinastija Oranza i njihova zastitna boja bila je ta.Pisem ovaj text punim tempom, a svesna sam da ne bi smeo da bude toooliikooo dugacak kao prethodni, jer to vec premasuje granice dobrog ukusa i vremena koje citaoci mogu da odvoje da bi ga procitali.Mada, kako mi se cini...bice ipak dugacak text.Pa, nek ide zivot!Ja u kupovinu uvek idem sama. Nikog ne gnjavim i ne zadrzavam, a za savet kako mi nesto stoji, uglavnom priupitam prodavacicu. Skoro u 100% slucajeva JA ZNAM STA ZELIM DA KUPIM I ONDA CILJANO SAMO TO TRAZIM I NE OBAZIREM SE NA DRUGE STVARI.Ako tako razmisljate lisicete sebe nepotrebnog zadrzavanja u radnjama, cackanja po rafovima, preznojavanja u kabinama. Dobro kod kuce pogledajte sta imate od stvari, vesa, cipela , kozmetike i kupite SAMO ONO STO VAM TREBA! Ja zimi uglavnom nosim crnu rolku i imam ih nekoliko, a kupujem ih u dobrom, starom BENETTONU jer mislim da su tamo najbolje i ne pitam za cenu jer mi neke traju vec skoro 20 godina. DAda!DA! I crne rolke, taj simbol egzistencijalizma-na fotografijama cesto mozete videti Yves Montanda u crnoj rolki, pa BB, naravno Simon de Bovoard i Jean-Paul Sartra, Walis Simpson, Jackie Kennedy+John i mnoge druge. Crna rolka moze biti rebrasta, glatka, strikana, sa uskom rol kragnom ili velikom koja se moze ukrasiti i zauzdati brosem.Za 700 din. sam kod Kineza kupila dzempercic na preklop, a takodje imam PHARD(odlicna, i ne skupa firma)set dzempercic na kopcanje+mala rolka sa kratkim rukavima. Najvise volim jednu svoju Benetton rolku koja pokriva kukove i ima ogromnu rol kragnu.Posto sam zimogrozljiva,cesto oblacim preko rolke ove dzempercice ili ih ponesem usvojoj OGROMNOJ Guess koznoj tasna/torbi u koju moze da stane i sitnije dete!Imam i rolka=haljinu.Ide skroz gore uz telo, a onda se od kukova siri u A-liniju i dugacka je tacno ispod kolena.Prakticna,topla,a u isto vreme zenstvena i za sve prilike. Kupila sam je za 2000 din. u Showroomu u Svetozara Markovica 1o. Samo pozvonite na interfon, oni vas puste u jedan veeeliki stan i vi onda kupujete! Ni ja nisam bezgresna. Kao i sve zene...da se sad ne pravimo ludi, i ja sam u svom zivotu upropastila neke stvari glupavim prepravkama. No ,opametila sam se i sada samo odnesem omiljene stvari kod krojacice da poravi i zakrpi ponesto jer su vec stare, a ja ih volim.Eto, pocele su nekolike omiljene farmerke da mi se cepaju izmedju nogu i ta popravka=materijal ispod jeansa+jako stepovanje, kosta 400 din.Pa vi to pomnozite sa jedno 10-tak prepravki i ode lova. Al" necu da zalim. Krojacica ce im produziti voljeni zivot. Samo mi je strasno zao sto su izmestili "Radnu zenu" sa mojom divnom krojacicom Zeljkom, iz Majke Jevrosime. Ali ima jedna "Radna zena" u kojoj su se ranije pretezno sile zastave, ugao Vlajkoviceve i Kosovske, a pored je neki suster, pa Ice bar, pa one knjige, pa..sve do Skupstine mogu da nabrojim sta ima, al' necu! Da se vratim prepravkama kod krojacice, ili jos bolje-krojaca.Cuvajte stvari koje ne nosite, jer DOCICE I TAJ DAN kada ce SVE TO PONOVO POSTATI MODERNO UZ MALE PREPRAVKE! A prica o krojacicama i krojacima mojim je posebna prica i tema za sebe. Jedno vreme sam sila sakoe, kada sam bila opsednuta sivim ukrojenim kostimima....sila sam kod tada cuvenog krojaca Steve iz Ateljea 212.On je bio veliki majstor i umeo je sam da u rekordnom vremenu sasije i po 20 kostima za predstavu.Ono sto niko ne sije, jesu farmerke i zato dobro pazite kako vam stoje dok ih kupujete.Ako ste u ravnim cipelama , ponesite i stikle zbog isprobavanja, i obrnuto. A sto se tice cipela, davno me je posavetovao u Italiji jedan divan stari prodavac cipela:"Signorina, cipele treba da kupujete kasno popodne, onda kada vam je noga vec malo natecena i umorna. Tako cete imati pravi osecaj koja vam cipela odgovara".Drzim se tog savrsenog saveta.I na kraju, nosite mnogo nakita.Budite hrabri, slobodni i u odeci koju nosite osecajte se mocno ,muzevno/zenstveno, sigurno gazite ovim izlokanim ulicama i ..i..dodajte sami sta I!

Нема коментара:

Постави коментар