уторак, 7. септембар 2010.

ovo je zakonom zasticen text

Sklona sam misljenju da jednostavno ima zena koje moda apsolutno ne zanima, pa cak ni odeca - sem da natuku nesto na sebe da ne bi isle gole. Ima zena ciji su prihodi jako mali i one sebi ne mogu cesto da priuste nesto novo. ali, uverena sam da svaka zena koja voli sebe, a moramo voleti sebe da bismo bili lepi iznutra=produhovljeni. To se reflektuje na nasu spoljasnost, na bistrinu pogleda, osmeh, ten...Ima talentovanih zena za modu, a sebe smatram jednom od tih. Zato sto sam oduvek volela da eksperimentisem, nosim razne stvari kod krojacice da mi prepravlja, a jedno vreme..ma, godinama sam redovno isla kod moje krojacice Ljilje, a potom u "Radnu zenu" u Majke Jevrosime gde je radila fantasticna krojacica Zeljka koja mi je sasila neke od najlepsih stvari. Da bismo se bavili sobom i modom moramo da brizljivo cuvamo garderobu i kako ja kazem - "lepimo jedno za drugo". To znaci da negujemo dobre stare delove garderobe sa novim stvarima svake sezone i tako stvaramo svoje bogatstvo. Ja garderobu drzim na stenderu, a cipele i cizme i cizmice i platforme i trista cuda ...drzim u kutijama. Neke posebno osetljive stvari prekrivam najlon kesama sa rupom za aufengersa hemijskog ciscenja. A mozete stvari da prekrijete i obicnim velikim kesama . Probusite rupu za aufenger i to je to. Stos je zaista u negovanju stvari. Mene ne mrzi da kupim kozmetiku za kozne i antilopske cipele i da kao pravi starinski cistac cipela, sednem na samlicu ili cucnem i pocnem da prskam sprejom, brisem kremom i krpom i samo sto ne ljubim svoje omiljene cipele. A cizme i cizmice zahtevaju posebnu vrstu ljubavi. Zbog toga mi moje cipele uzvracaju time sto su moderne vise sezona. Resila sam da ove nedelje pisem o modi. Pa , da ovaj tekst ne bi bio toooliiikoooo duuugaaaacak pokusacu samo da najavim sta je to TOLIKO vazno, ali necete skapati ako to nemate! Jer, uvek treba da imamo na umu da su prijateljstvo, dobro zdravlje, sklad u porodici, uspeh u poslu i neke vise vrednosti...odlazak na Dalijevu izlozbu npr. mnogo vaznije od mode, ma koliko mi zeleli da imamo SVE iz casopisa. Verujte mi, a bila sam na otvaranju Dalijeve izlozbe, mnogo je bolje da date 450 din. za kartu da biste videli te neverovatne grafike, nego da kupite neku glupost samo zato sto je jeftina. Ja volim da idem na otvaranja..pa volim. ali, uvek posle odem da vidim izlozbu jos jednom natenane. Pomenula sam otvaranje Dalija, jer su tamo bile zene koje su uglavnom bile bez veze obucene. Oni su slali pozivnice nekim firmama i kako to vec ide...Uglavnom, ja sam blistala i to je dobar osecaj. Ali, preporucujem vam da u petak odete na otvaranje izlozbe Milice Tomic u Parisku ulicu. Prilika i da se udesite i da uzivate u pravoj umetnosti, a sama autorka je uvek originalno obucena. I Dali je bio ljubitelj oblacenja. Jos kao mlad voleo je da eksperimentise sa belim kosuljama, obozavao je da vezuje esarpe, salove i marame, obozavao je da bude nestasan i nemiran. Voleo je pelerine. A modna kuca Moschino je inspirisana Dalijem uradila nekoliko zadnjih modnih kampanja i za parfeme. Kod nas je dugo vladalo misljenje da su ljudi koji vole da se lepo oblace, menjaju kombinacije i uzivaju u tome, prozaicni i nekako povrsni. Bas suprotno, oni, tj MI smo mastoviti, hrabri i duhoviti. Dali je cesto inspiracija velikom umetniku mode Gallianu, koji je mnogo puta bio interesantnije obucen nego njegovi modeli sa piste. Takodje, Galliano voli da nosi brcice a la Dali. Nije sramota ako se vidi da ste inspirisani. Ove sezone, ako ste hrabriji, onda pribegnite kombinaciji - Wivienne Westwood+Keith Richards+Debbie Hari(izvinjavam se na greskama u spelingu). Boje su: ljubicasta, pink roze, prljavo roze, braon, teget, prugasto, tufnasto, tigrasto, jeans, sivo, crno, azur plavo, nokti u pastelnim tonovima. Detalji od krzna, veliki kaisevi, platforme jos uvek, ali se najavljuje polako da ce malo odsetati u drugi plan. Ali, dok su jos tu, kad je malo hladnije nosite slobodno platforme sa pamucnim soknicama+helanke. Nosite mnogo nakite, ali pazite da ne budete nakindjureni. I na kraju, za ovaj put - KOSA i SMINKA. Kosa mora da bude negovana, uvek sjajna i cista, jos uvek se fenira ravni ili se nose "mokre" lokne. Kosa, naravno sto duza, a ko je dovoljno interesantan za tu varijantu , neka odvazno nosi kratku kosu kao Lokice. SMINKA:1. beo ten+ crveni karmin mat ili sjajan)best from Dior&Shiseido+jaka maskara i nezna senka+ajlajner.2. jako naglasene oci, ali vodite racuna ako imate sousten gornji kapak, usne svedenije-boje mesa ili usirena krv nijansa=vampire look. 3. nezne roze nijanse=sjaj+maskara+rumenilo. I na kraju, VAZNO JE STA VAMA DOBRO STOJI. Kombinacija je bezbroj, ali o tome u sledecem broju! I naravno - JEANS FOREVER

Нема коментара:

Постави коментар