понедељак, 13. септембар 2010.

ovo je zakonom zasticen text

Dragi citaoci, dobila sam jedan odlican komentar - da treba da se bacim na malo zesce teme. Edgy=ostre, ostre, kontroverzne, pa da idu cak do granice kica, tresa i kempa. Ja to jako volim, a komentar je dobar i ins[pirativan. Zato Vas sve cesce u poslednje vreme molim da se registrujete i komentarisite, a naravno-ja ne ocekujem uvek pozitivan komentar, nego i kritiku! Ja sam BLOGOSTOJECA ZENA i nisam model po kome se prave "dobre devojcice". Mislim da sam dobar covek, ali su moja iskustva raznorazna, raznovrsna, a cesto su bila i "opasna". Zelim da lepa pamtim zauvek, a ruznih da se nekad setim kao opomene. I jos jednom, hvala na komentaru koji me je prodrmao, samo mi je zao sto coveku ne znam puno ime i prezime.Zelim da opipam puls svojih citalaca, jer kao sto je jedan veliki filozof rekao:"Svet je stvoren od beskrajnog sveta ideja".Uvod se nesto oduzio, tako da se pod hitno vracam MODI! Evo, da vam kazem da sam u petak, u radnji preko puta Tasmajdanskog parka, na BulevaruK.A. kupila fenomenalan kais u svim nijansama roze..od biserne do pink panter nijanse-kais dugacak 12 cm=ceo predeo struka, a moze i da se nosi na kukovima. Tako sirok , mnogo je dobar, a zakopcava se sa tri kopce. U isto vreme deluje ratnicki i nezno zbog laka i pink nijansi, a upecatljiviji je od npr. novih cipela za koje biste, pardon sandala, sada na rasprodaji bacili 1000=hiljadu dinara, tj. koliko kosta ovak kais. Radnja se zoveSPACIES. A sebi sam za kais rekla:"Il' cu ga imati, il' se o njega besiti!" Pogresila sam-napisala da je dugacak 12cm..ne, on je sirok 12cm. Nikad nisam bila dobra ni u kakvim merenjima uzduz i popreko!Kais postoji i u nijansama sivog laka. Ja sam od onih zena kojima ne smeta ako neko ima nesto isto, ma istovetno kao ja, jer, svi nosimo stvari na drugaciji nacin. Mada, neke su zene zaista operisane od svega zenstvenog. Radnja SPACIES je jedna od onih finih, ranije drzavnih, gde se prodaje i nasa i strana roba, a prodavci i prodavacice cas docekuju i ispracaju uz osmeh. Nisu nekako, kao iskompleksirani sto je sindrom kod prodavaca u jako skupim radnjama. Tamo se malo zanesu, odmeravaju vas da li ste podobni i debljeg novcanika da biste tu kupovali, a na kraju se istripuju da je radnja u stvari njihova. Tuzna projekcija, kako to psihijatri kazu.Ne volim umisljene "sitne duse" koje rade u radnjama gde cipele kostaju 98000 dinara, pa onda misle da i vi toliko vredite. UZAS. S.Takodje zelim da naglasim da i dalje mislim, kao kad sam bila mala i isla tamo sa bakom, predratnom damom, da su "Jasminove" parfimerije najbolje. Zasto? Odlicno su snbdevene i nasom i stranom skupljom sminkom. Prodavacice su izuzetno ljubazne, a pride, iako niste nista kupili, dobijete i besplaran primerak casopisa "Jasmin", koji uzgred ima i OK clanke. Velika nasa umetnica i veoma skromna zena, ali beskrajno mastovita, i uvek razlicito obucena i interesantno nasminkana, Sonja Vukicevic je bas u intervjuu koji je dala za "Jasmin" rekla:"Volim ovde da kupujem jer, sve je..nekako sveze".U "Jasminovim" parfimerijama mozete da se poigravate sa testerima do mile volje. Jako sam razocarana onim ogromnim parfimerijama u big mega giga trznim centrima i na pocetku Knez Mihajlove. Rade, a niti se razumeju u sminku, nemaju pojma ni koje proizvode prodaju, a pritom su oholi. Cast drugacijima...Dosta mi je, BRE, da me neko za moje pare mrko gleda i odmerava. Kod "Jasmina" su kupovale moje bake, baba-tetke, mama, a danas ja. Tu kupujem, jer mnogo me ljudi pita kako mi je tako dobar ten...dala mi ga majka priroda, "Pavloviceva mast" i "acidi borici". A sminkam se sa:citaj pazljivo - puder tecni-010,diorskin FOREVER, extreme wear flawless makeup, puder u prahu isto DIOR,loose powder oo1, olovka za usta isto DIOR 863 holliday red, mascara-Max Factor 2000 cal ili Lancome za podebljavanje i produzavanje, karmin-Shiseido rd516, umesto eyelinera koristim Lancome kohl brn noir olovku, svetle senke i zlatastu olovku ili u prljavo roze nijansama suvu senku jer imam spusten gornji kapak. SVE TO U JASMINU! Moja omiljena trenutna leto-jesen combination je jaknica od prljavo roze-bez koze 5500 iz radnje REPUBLIC kada od Kneza desnom stranom idete kao onom pesackom prelazu prema moskvi+haljina od neke strch svile biserna nepravilne duzine i drapirana+novi roze lak kais oko struka+ogromne platforme od koze boje mesa, oko noge, sa puno kaiseva(jedno dete rece majci-"Vidi, ko lady GaGa")+ kozna narukvica+soknice i helanke ako je hladnije. Stil -sicilijanska udovica, zvana Malena! Pokret otpora bez otpora. Haljina gore pomenuta moze da prodje kao original Donna Karan ili nesto slicno. Tu kombinaciju sam obukla na super truper otvaranje odlicne izlozbe Milice Tomic, koja pored toga sto je svetska umetnica, jako voli i odabrane modne detalje, kao sto se Marina Abramovic, ne razdvaja od karmina. Nadam se da cete biti zadovoljni vise nego iscrpnim izvestajem.Toliko mi je vreme danas dozvolilo. Sutra, prekosutra idemo jos dublje u radnje, cene i modne vode. Zima rima. E da, haljina biserna kostala je samo 1900 din, a platforme..pa, imam i ja tajne. cmok svima!

Нема коментара:

Постави коментар