недеља, 26. септембар 2010.

ovo je zakonom zasticen text

Dosao je i taj mucni trenutak.Najavljivala sam text o sexu i sad moram nesto o tome i da napisem. Ne volim ni da vidim, ni da citam, a kamoli da se rukovodim prema napisima iz zenskih casopisa o tome KAKO POSTATI KRALJICA UMECA VODJENJA LJUBAVI! I to se vremenom uci. Dok sazrevamo upoznajemo svoje telo, svoje zelje i misli. ali, neophodno je upoznavati muskarca kroz isti taj proces.Ja sad zaista nisam ta koja ce da vas tome uci, niti sam ja Kraljica sexa. Jedino znam da sam u fazi kada nekog zaista zelim da volim da bih s njim vodila ljubav. mada, uvek sam se vise rukovodila muskim principom i umem da podvojim ljubav od sexa. Ako mi se neko zaista dopada...ma, ja ne mogu o ovome da pisem. Sada sam konacno shvatila.Ko ne reskira, taj ne dobija. Mozda neki drugi put. mislila sam da cu biti u fazonu da se ironicno i sarkasticno salim na racun sumanutih clanaka iz zenskih, a sto ne i-muskih casopisa, ali, jednostavno, NE IDE MI I NECU. Prvo, necu tim glupavim napisima da dajem na znacaju pominjuci ih, a drugo-zaista smatram da o tome postoje ozbiljne knjige. Jedna od mojih najomiljenijih knjiga je "Seksualni zivot u antickoj Grckoj", "Kamasutra", "Opasne veze", Ovidijevo "Umece ljubavi". Tvrdim da neznost, igra, istrazivanje, hrabrost, pa i sala u sexu donose mnogo vise nego bubetanje saveta po principu - "Kada ga budete pogledali vasim bljestavim pogledom bademastih ociju, kao carobnica ljubavi iz harema, njemu ce se istog momenta dici kao Empire State Building i nikada se vise nece spustiti". Jadan covek. Nego, ja vam po ne znam koji put preporucujem seriju "Californication" koja ne neverovatno duhovit, ali istinski zivotan nacin govori o ljubavi, sexu i necem najlepsem na svetu-sexu izmedju ljudi koji su istinski sudjeni jedno drugom. David Duchovny aka Hank Moody ostvario je ulogu zivota kao pisac, bloger-saljivdzija, divan otac, sexy ljubavnik i mangup kakvog bi svaka zena kao JA pozelela pored sebe. Toliko za danas. Kratko i JASNO!

1 коментар: