недеља, 5. септембар 2010.

ovo je zakonom zasticen text

Bless your body, bless your soul, Pray for peace and selfcontrol! To se lepo rimuje na engleskom i ima smisla, a na srpskom zvuci malo rogobatno+sto mene sada mrzi da prevodim.Moja divno isfenirana kosa cami u kuci ceo vikend. Pisem i saljem mailove, licne poruke preko FB-a, cestitam rodjendane, reklamiram blog. Celo leto je proslo bez putovanja, ali bicu nagradjena u buducnosti. Blizoj, daljoj - vreme je tako relativno. Posle vise godina orman mi je popunjen po poslednjoj modi. Necu stici da izmenjam sve kombinacije, ma isla i 4 puta nedeljno na otvaranja, premijere, disco klubove, sastanke poslovne prirode, zabavne i onaj meni najdrazi sastanak. Hajducki. Kad se nadjem sa najboljim prijateljem. Vrlo cesto veoma brizljivo se spremam za vidjanje s njim, jer ipak je on MUSKARAC. A ja volim da pored muskarca budem lepa. Bolje reci, zadovoljna svojim izgledom i sexy. Mislim da sam vec u jednom od blogova pisala sta zena mora da ima u tasni, ali to onda mora da bude OGROMNA tasna-torba u koju ce moci da stane i vas najbolji prijatelj. Nekako ga spakujte i nosite sa sobom. Smislila sam jednu mudrost koja je vise nego istinita i odnosi se na prijateljstvo. Smislila sam je i dosla do tog pametnog zakljucka da bi time u stvari sebe tesila kad moj najbolji prijatelj nije pored mene, a toliko mi je potreban. Nesrecni su ljudi koji nemaju takvog prijatelja. Takav prijatelj moze biti samo jedan i jedinstven, jer ne mozete imati vise od jednog najboljeg prijatelja. On cak mozda bolje od vas zna kada treba da dobijete M, on vodi racuna kada bi parice trebalo da stignu, on primecuje sve, ali nece da kaze. On je nezamenljiv, ima svoje tajne. Vremenom sam naucila da ljude ne treba cackati ni kada su presrecni, jer onda mogu biti ophrvani velikim idejama i planovima, a opet, kada je najbolji prijatelj tuzan i u sranju-blago receno, treba ga pustiti. Mobilni telefon umnogome je cesto u stanju da upropasti stvar. Da li se secate da nam ranije nije bilo cudno ako fixni telefon najboljeg prijatelja zvoni, a on se ne javlja. Pomislili bismo ,na primer, da je otisao negde ili da spava ili..ima sto resenja. A kad mobilni telefon best frienda zvoni, a on se ne javlja, ili ona, mi vec polako pocinjemo da kuvamo, zivkamo, saljemo samoubilacke poruke. Telefon sluzi za dogovaranje, a ne za jadanje. Ali, to tako surovo zvuci. Ja sam vremenom naucila kako da budem krotka sa svojim najbolji prijateljem. ali, necu o tome da pisem ne zbog sebe, vec zato sto svog najboljeg prijatelja vise nego postujem. Mada, nekad imam infantilne ispade i onda dobijem po guzi ili dangu u glavu pametnu ili poljubac ocinski u celo belo ili saslisam poucnu bukvicu. moj prijatelj uspeo je da me promeni, pocela sam drugacije, nekako zrelije da razmisljam o izvesnim stvarima.Da li ste primetili da je moderna tehnologija strahovito uticala na smanjenje druzenja uzivo. Zato smo se moj najbolji prijatelj i ja dogovorili da ne komuniciramo elektronskim putem, sem telefonom.I kad je nesto bas, bas onda se uzima tastatura u ruke. Ali, bolje ne. I na kraju moja velika misao velikim slovima. A pre toga, ima jedan komad. Zove se - "Prijateljstvo, zanat najstariji". Prijateljstvo se uci, kao vodjenje ljubavi...ono prolazi kroz faze topline i malih zahladjenja, opustanja i popustanja, durenja i mamurluka, neznosti i bezobrazluka, spavanja u istom krevetu samo u vesu, spavanja u istom krevetu bez vesa-jer se najbolji prijatelji samo maze, a ponekad se omakne i ono. To ONO ume da bude jako lepo..nekako stidljivo, a slatko, pomalo nespretno, a iskusno..uuuu filosofija cista. Ma, kakva bre filosofija. Sve je to tako prirodno kad je s ljubavlju i spontano. NAJVREDNIJE I NAJLEPSE JE IMATI NAJBOLJEG PRIJATELJA SA KOJIM MOZETE DA DELITE SVE. CAK I ONO CEGA NEMA. NAJBOLJI PRIJATELJI NE MORAJU I NE TREBA NUZNO DA UVEK BUDU STALNO ZAJEDNO. LJUBOMORA I POSESIVNOST UBIJAJU PRIJATELJSTVO. PLATONSKA LJUBAV JE VRLO CESTA IZMEDJU NAJBOLJIH PRIJATELJA!

Нема коментара:

Постави коментар