недеља, 12. септембар 2010.

ovo je zakonom zasticen text

Dobila sam komentar koji se tice mog blogovanja, da kao hrabra BLOGOSTOJECA zena, treba da budem mnogo vise edgy=hrabra i provokativna, cak nekada na rubu vulgarnosti, kica, tresa i kempa. Ali, ja to volim. Ja volim da obucem sokne crne, kao na Siciliji i platforme ogromne od roze koze sa ortopedskom petom, crnu haljinu na tufne na preklop i da podignem grudi pomocu push-up bra. Da budem belau licu, sa velikim ustima od najboljeg karmina na svetu, a to je DIOR. Ja gorim u sebi jer hitno moram da pronadjem , pomocu trika naravno - 150 evra i da kupim cipele u jednoj fantasticnoj novoj radnji koja se otvorila u centru grada. Ali, necu da vam kazem adresu, da ne biste otisle, preduhitrile me i uzele bas neke cipele koje JA HOCU! Spremna sam da ubijem, da otmem nekog ako treba, da ga porezem perorezom...samo da se domognem tih cipela. Njemu ce se dopasti. Mozda ce mi pocepati carape, ali stiklu mu necu dati da otgrize. Da, da...Samo usput, da ne zaboravim..registrujte se ako redovno citate blog ili bar komentarisite! Za mene to jako mnogo znaci.EE, ljudi, moram da idem da gasim pozar. Sve moje majice na kojima je mrtvacka glava, nazovi lobanja pocle su da svetlucaju! To one traze da se spare sa kao krv crvenim stiklama koje sam planirala da kupim. Kao somot su, a opet-izdrzljive. Lepe su kao najlepse musko telo.Pomislicete: pa ona je luda, dokle ce da ide s pisanjem, kakav je ovo sad preokret.Ali, desava se ponekad. Kada vas obuzme ta strast. Skace vam endorfin, jurite, zirite, banka, bankomat...pare, pare, pare. Iskreno, ako me pitate, da li bih te pare dala nekoj sirotici ili bih kupila cipele. Iskreno, kupila bih cipele. ! I am a bad, bad girl! Umesto odgrize, napisala sam u ludilu-otgrize. I sad da vidim hocu li dobiti ikakav komentar. A pre nego sto sam napisala ovaj tekst, jos pre 5 sati, napisala sam jedan koji je bio u roze tonovima, o radnjama sa adresama, gde mozete da nadjete divne stvari, ali o tome, sutra, prekosutra. Sad sam morala malo da divljam. To i jeste poenta umetnickog izrazavanja, pa i pisanja...biti iskren. Jela sam urmasice dok sam ovo pisala, a sad mi se nudi Mars..Ne mogu. Necu. Necu Mars, Snickers i Twix i Bounty - HOCU NOVE CIPELE, a kad ja zaccrtam da cu ih imati, i to bas te, iz te i te radnje - IMACU IH! Pa, ja volim da se bavim modom. Oko uredjenja stana, enterijera, art deco je iz arhitektonskog stila prerastao u "modno cedo" arhitekture. To moze da vam kaze i Bred Pit jer se on ozbiljno bavi arhitekturom, cita strucne knjige, zna mnogo, cak je nesto i sam poceo da radi. Ali, cool je. Cool je. Nikog ne davi s tim. Kaze da je to njegova druga pasija pored glume. I to je to. Onako, uzgred mi je i Bred pao napamet!

Нема коментара:

Постави коментар