недеља, 1. јануар 2012.

ovo je zakonom zasticen text/1.jan.2012.preispitivanje---

Casopis "Vaniti fair" na kraju svakog broja donosi seriju pitanja na koja voljno/ nevoljno odgovaraju razne cuvene licnosti.Eto, meni je uvek zanimljivo da s vrem,ena na vreme uradim malu introspekciju.
Pa, da vidimo kako se ja to osecam 1.januara 2012. i sta mislim o svetu i sebi.naravno, ovo su pitanja takve vrste na koje covek uglavnom ima odgovor odredjene tezine.I trajanja.
1. ŠTA JE ZA VAS SMISAO SAVRŠENE SREĆE?
Biti okružena ljudima koje volim,kojima verujem i oni meni.Imati dobar odnos sa porodicom.
Naravno, savršeno srećna sada bih bila kada bih imala novac o kome uopšte ne moram da razmišljam, da mogu da ga trošim koliko želim..da mogu da otputujem sad odmah sa jednom voljenom mi osobom gde god poželimo. Ideja savršene sreće relativna je.Želim ..mnogo stvari želim.Trenutno-želim situaciju ovakvu. sedim u svojoj meksičko brodskoj sobi sama na kreveti i brojim stotine i milione-NOVCA..tim novcem učinila bih veliku radostz i pližnjima i sebi.Da bude sve baš baš baš "podmazano"!!!!

2. VAŠ NAJVEĆI STRAH?
Beznadežnost.Smrt majke-najviše se bojim kako ću bez nje kad dodje taj trenutak.Nije trebalo ovo da napišem,ali , rekla sam sebi-nema pišem-brišem!!!

3. KOJOJ SE OSOBI NA SVETU NAJVIŠE DIVITE?
Ne znam."rolling Stones"-ima..mnogima..mnogima cčije ime ni ja ne znam.Divim se pametnim, dobri i mudrim obrazovanim ljudima koji su postigli svoj cilj u životu i idu još dalje.divim se alpinistima.

4. ŠTA NAJVIŠE PREZIRETE KOD DRUGIH?
Bolesni nacionalizam koji vodi u mržnju prema drugim nacijama i verama i narodima. Prezirem novokomponovanu novoeliuzu, mentalni šljam, priučene neznalice, kradljivce ideja, rušitelje starih vrednosti i dela zarad negiranja vrednosti koje nisu samo iz vremena sadašnjeg. Prezirem svesnu amneziju na sopstvenu prošlost, a to je karakteristika mnogih u mom narodu. Strah od suočavanja sa istinom. Prezirem strah i neznanje kao najbolje prijatelje primitivizmu,-a.Oni su u oba smera kao Nikolica s prikolicom.

5. ŠTA JE VAŠA NAJVEĆA EXTRAVAGANCIJA?

Da uvek kažem šta mislim, sem ako to NE želim da kažem u datom momentu..ha..onda ću reći sigurno kasnije..cipele, čizme, moda...moja extravagancija je u tome što sam od svoje različitosti načinila još bolji spoj sa mnogim ljudima...Samo sebi svojstvena..stavovi su me sve više kristalno jasni.

6. ŠTA SMATRate najprecenjenijom vrlinom?

dOBROTU.tAKO JE TUŽNO KADA SE ZA NEKOG SAMO MOŽE REĆI:"..PA, ON JE DOOOOOOBAR.." I ..ŠTA JOŠ?!

7. ŠTA VAM NAJVIŠE SMETA U SOPSTVENOJ POJAVI?

Fizički:najiskrenije, kada se malo ugojim osećam se teškom i nezgrapnom, ali brzo to skinem ako upregnem volju, nerviraju me onda punije butine i obrazi..da.nos mi nije tipičan.mogla bih da ga operišem,ali to onda ne bih bila JA!!!

8. KOJU ŽIVU PERSONU NAJVIŠE PREZIRETE?
uuuuuuuuuuuu..namnožilo ih se u zemljici Srbijici mnogo, mnogo. Koštunicu, definitvno..DA-njega!!! Prezirem one koji u ime viših ciljeva iskoriščavaju ljude-od radova u rudniku do debata na TV-u gde se manipuliše narodom u gledalištu,a preko njih milionima pred ekranom.
Prezirem one koji licemernim, kitnjastim jezikom bacaju so na rane, po sistemu-"...sve se može rešiti čista srca i duše".A oni to prvi svesno NEMAJU!!!

9. KOJE REČI ILI FRAZE NAJČEŠĆE (ZLO)UPOTREBLJAVATE?

...MISLIM! - mislim baš na tu reč, tj.glagol-mislim da ovo..mislim ono ..mislim..šta brew tu ima toliko da se misli!?
Ne treba sve analizirati stalno i beskrajno.

10. ZA ČIM NAJVIŠE ŽALITE?

Za ljudima koje sam volela ,a koji su prerano umrli..umrli u svakom slučaju.Nisam od onih koji se kaju, ali žao mi je svesno propuštenih šansi.Kada smo veoma mladi uvek mislimo da za sve ima vremena.sutra ili kasnije. Cc.Nema.Retko.ili ako vas pukne sreća iz nebesa.
Zaista, mogla sam da budem negde gde bih više volela da sam.JBG.

11. KO ILI ŠTA JE VAŠA NAJVEĆA LJUBAV?

možda sam doživela, ali nesvesno.ima još vremena na odgovor na to pitanje. volim i prebolim..a opet-volim ga još uvek..........

12. GDE STE I KADA BILI NAJSREĆNIJI?

Uvek sa najboljim prijateljem. Na putovanjima. Kada se cepam od smeha. S njim. S njima.
Kada igram. Ne rejvovima doživljavala sam najiskonskiji vid sreće, nirvanu i izlazak iz sebe. Nadam se da ću tek biti NAJSREĆNIJA!!!

13. KOJI TALENAT BISTE VOLELI DA POSEDUJETE?

Da pevam.

14. KAKVO JE VAŠE TRENUTNO STANJE UMA?

aktivno.prepuno ideja.danas-uspavano. sve u svemu-u dobroj formi.mnogo sam brža u svemu nego ranije.

15. ŠTA SMATRATE VAŠIM NAJVEĆIM DOSTIGNUĆEM?

Uspela sam da promenim loše navike i pobedila sam ih!

16. Ako biste birali kako želite da se pojavite u sledećem životu, šta bi ili ko bi to bio?

stvar: neki savršeno stari, kožni kaubojski šešir, čizme i kaiš i par starih kaubojskih čizama.
osoba: Opra Vinvfri, jer je pobedila sebe, izvukla svoj život iz bede do svetlosti..sama..popela sam na sam vrh društvene, poslovne, show bussiness lestvice.Filantrop, veliki humanitarac. Ima svoju TV& radio production,svoj časopis, svoj sfow, odlična je glumica! Sve svoje, a pritom pomaže nesebično ljudima i iskreno saoseća sa njima, jer u detinjstvu i mladosti živela je teško,a bivala i silovana, tučena i maltretirana.Ja sam imala detinjstvo kao iz bajke..to je sada bajka za ovu decu današnjice-odrastati normalno..žozi-šeret... Ne bih volela da budem npr.Madonna.ni u ludilu!Volela bih da budem kraljica Margo, potomak Medicijiveh sa majcine strane, Margarette de Valois.Venčano, Margareta od Navare. Imala je nevrovatno buran život...

17. ŠTA JE VAŠE NAJVEĆE BLAGO?

Prijatelji,lova, putovanja, mama&tata, braća...Blago je biti ZOZI!!!
Blago meni jer sačuvah zdravlje.Sama sam sebi najveće blago jer sebe ulažem u sve što radim i osećam.S E B E!

18. NAJBEDNIJA STVAR/POJAVA?

Stanje stvari u mojoj zemlji i gradu Beogradu. Ako se lopovima i primitivcima konacno na pravi način ne stane na put bukvalno ćemo hodati po govnima, a već hodamo MEDJU njima!
Ako se ne skrešu govnarske rabote, bar nam govna nće preći preko guše.Da, da-zvuči odvratno. ali, to je ŽIVA ISTINA! baš sam surova..haaaaa ha hahaha...

19. NAJOMILJNIJA ZANIMACIJA/HOBI/POSAO?

Najviše bih volela da umem da šijem(jurim neki kurs.ranije je bio u "Božidara Adzije"..a sad,više pažnje obraćaju na neke spa kurseve!?..neka neka).Volela bih da sam postala rediteljka i glumica..haha..nikad nije kasno, jer, zovu me pokatkad 4 cameo rolls.
Naravno, najviše volim svoj posao radio autora, voditelja i zabavljača. Posle 10 godina na B92(nezamenljivo vreme kreativne slobode u autoritarnoj drzavi), skoro 10 na 202-ci, čekam dan da ponovo sednem u ozbiljan, pravi studio, sa sve slušalicama koje mi spadaju i klizaju mi se niz kosu rusu crvenu. Sticajem okolnosti, pišem od kada znam za sebe i to, što neki smatraju hobijem-pisanje, postalo je moj posao. Kada sredjuejm svoje spise, članke, textove, trake, isečke iz filmova, TV i novinskih gostovanja i ntervjua sa mnom,tone textova koje sam pisala, romane u nastavcima; uvek se iznenadim koliko je toga. Jer, samo za radio show na B92 "Eye of the tiger" koji je išao nekoliko godina, morala sam da napišem po 7-10 autorskih textova za svaku emisiju.Za svaki deo emisije imala sam snimljen poseban jingl, najavnu i odjavnu špicu.Čak i kada dolazi gost.Za svaki slučaj ako me ispali..haha...Na početku sam na 202-ci subotom imala emisju od 3 sata.Ja sama i 3 sata..long story...
Kao većina multitalentovanih osoba i dalje želim da se oprobam kao stilista, dizajner, želim da radim kolaže, da fotografišem.
Trenutno, spremam i završavam knjigu..malo se odužilo.ali, moj život i neki dogadjaji utiču na sadržaj romana...o tom potom...

20. ŠTA JE VAŠA NAJVEĆA KARAKTERISTIKA?

Obrazivanje, pamet, izgled(ne zato što mislim da sam nevidjena riba, već zato što imam jako osoben stil), britak jezik..KOSA GLAS BEOGRADJANKA 100000000000000000%
GRADJANIN SVETA. Kome sam dosadna nek okrene ledja i neka me ne gleda i ne sluša..i ne čita..ili-baš zato čita!? hmmmm- karakteristika!?
Često sam neodlučna po sistemu-"Should I stay or should I go"...volela bih kada bi ljudi s kojima provodim vreme decenijama odgovorili na ovo pitanje.A ljudima koji me znaju iz vidjenja, karakteristična sam po izgledu i onome kako i šta govorim.Nenamerno upadljiva.
Često ćutljiva i ćudljiva.Trenutno-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------.Bože..vidite ove crtice na ekranu? Vidite.Ja sam u sekundi zaspala pišući,a prstić je nastavio da pritiska _---!!!
Odlično-volim da spavam.mnogo spavam.Čim ovo napišem idem da spaaaavaaaaaaaaaaaaaaaaaam!!!

21. ŠTA NAJVIŠE VOLITE KOD MUŠKARACA?

Muškost, samouverenost, taktičnost, duhovitost, uspeh, nesavršenu lepotu= biti zgodan.volim pametne muškarce sa lepim telom i još lepšim mislima i delima. Mora da zna šmek ulice.Školu života. da vozi byke.
ma, zna se lepo šta podrazumeva biti pravi muškarac..lepotica i zver-skoro sve to tražimo..
muškarac je muškarac je muškarac ako je muškarac.eto, u jednog sam se sada zaljubila zato što fantastično barata svojim mislima, rečima, obrazovanjem..pisanjem.mada, izgleda..uff..kako dobro izgleda.Zreo muškarac, dubok pogled, brada od 3 dana, fine ruke i dugi prsti, jači nos, 2 različita profila(prava, ne FB!!!).videćemo!!

22. A KOD ŽENA?

mrzi me da odgovorim na ovo pitanje.

23. ŠTA NAJVIŠE CENITE KOD PRIJATELJA?

Iskrenost,odanost, razumevanje,širinu,DUHOVITOST.Bez pitanja i potpitanja "kako i zašto". Imam sreću što su mi najbolji prijatelji prijatelji decenijama. i ja njima.

24. KAKO BI VOLELI DA UMRETE?

U snu.Kao moj deda Dušan koji je baki rekao u hotelskoj sobi u Dubroviku da ide malo da dremne, pa da će predveče ići u šetnju. Zaspao je u odelu i zumbanim cipelama.Zaspao zauvek.

Нема коментара:

Постави коментар