недеља, 29. јануар 2012.

ovo je zakonom zasticen text/moja Lucija

MOJA LUCIJA!
A koja Lucija, čuje se glas trece osobe.
Moja.
Moja odlična drugarica koju nisam jako dugo videla.Srele smo se sinoć u "Klubu književnika" i dugo smo se, dugo grlile.Bez pitanja i potpitanja. I kroz taj smo zagrljaj ispunile godine koje nismo provele zajedno, ali se u medjuvremenu mnogo toga dešavalo i njoj i meni.
Moja Lucija sada ima troje dece i pobija onu idiotsku teoriju kako se žene od radjanja moraju raskokati, udebeliti i zapustiti. Patetična glupost koju su smislile one koje nikada i nisu bile dobre ribe, niti su vodile baš mnogo računa o svom izgledu i negovanju.
Lucija je sada još lepša.Visoka, vitka, sa dugom plavom kosom i nogama privlačnim kao Šanzelize.Lucija je i more i planine, u njoj se spajaju gore i duboko plavo more...
Lucija je uvek emitovala svetlost.LA LUCE(valjda sam tačno napisala).U svakom slučaju , razume se - SVETLOST, sjaj, osmeh. Lucijin smeh koji odzvanja...
Skoro sam sredjivala neke fotografije i našla seriju slika sa jednog žura kod Marije Pešić Andrejević.A Lucija i ja sedimo zajedno u fotelji, jedna drugoj u krilu, pa sa prepletenim nogama. A Lucija u crnoj haljini.Mini.A ja u leopard vintage.Model-Tina Tarner.Obe.I 4 dobre noge.Njene su bolje.Priznajem .A fotke su super.
U to vreme kada smo se intenzivno družile bilo nas je koji smo gluvarili u "Cvetiću", pa uveče ponovo tamo i ko zna gde..Na žurevima decentnim kobajagi, a potpuno netransparentno dekadentnim kod diplomata za vreme sankcija.Večere, sedeljke, rodjendani, klubovi-zatvoreni i otvoreni..."Stupica"... Kod naseg dragog Muje i sa Brankom, Jocom, Vladetom..sa još jednim Jocom, Srdjanom, Reljom..Lada, Marija,Milica, Roksanda...i molim neimneovane da se ne osete uvredjenim, jer ne želim da se izgubim u nabrajanju.Jer, bilo nam je, bilo nam je lepo...
Kako nam je bilo dobro.Sećam se jedne neverovatne noći kada nas je Pop smestio u svoj Chevrolet combi, pa smo posle išli kod Danila na žur, a posle na reku. To je samo jedna crtica iz serije naših avantura.
Moja Lucija.
Juče sam te srela i ti si mene srela i više te neću pustiti.
PRIJATELJSTVO..zanat najstariji....

Нема коментара:

Постави коментар