уторак, 24. јануар 2012.

ovo je zakonom zasticen text/kako volim da spavam!

Ja, u stvari, i sad spavam.
Juce je trebalo da idem na jednu izlozbu i otisla sam i sve vreme sam spavala.Stojecki i otvorenih ociju.Lepo je jedan americki naucnik rekao kako jednostavno postoje ljudi koji su nocni i ljudi koji su dnevni tip.Meni je bitan broj casova spavanja, naravno, sto veci.Ali, ipak, bolje se osecam kada ranije legnem.Mada, ja sam nocni tip!
Obozavam da spavam.Zbog toga cesto nisam isla pre podne u skolu.Mama mi je dozvoljavala da ne idem u skolu gad god hocu, a i lako sam dobijala opravdanja.Za sve.Uvek.Nisam ni na fakultetu ustajala rano.A tamo nam to nisu ni trazili.I profani na Filozofskom vole da spavaju.Ne volim da spavam popodne.15 minuta je sasvim dovoljno za okrepljujuci san.
Ranije sam bila previse popustljiva i nekada sam isla i protiv sebe..Tako mi se spavalo..A izlazila sam stalno.ali, nema veze.bilo mi je dobro.
Nocas sam spavala skoro 12 sati.Onda me je ludacki probudio neki zvuk koji je proizveo naravno-MAJSTOR! dosao je da popravi klozetsku solju.Da ne padnemo sa golim guzama pored.Da ne padnem bez gaca na golo dupe!
Toliko volim da spavam i resila sam danas da napisem blogoljubavnu pricu o spavanju.
Ali, moram da idem ponovo da spavam.Ja sam rak.Zavisim od vode.Od plime i oseke.I ciklusa punog meseca.A kisa pada..voda lije vec skoro 24 sata..
Sklapaju mi se oci..Nastavicu sutra.Ima mnogo zanimljivih stvari vezanih za spavanje.A toliko besanih noci i ludih noci i lepih noci.
Spavanje je ponekad pravi kosmar.Mislim da je jezivo jezivo imati nesanicu zbog briga, stresa, neke nesrece.
Ali, ako ova moja recenica moze nesto nekome da pomogne, evo je onda: dragi ljudi, ako zbog necega ne mozete da spavate, razmislite ovako!
Situacija je takva kakva je.Ali, ako ne spavate, bice vam jos teze, a san je lek.Nespavanje je cuveni vid mucenja.Kap po kap koja udara o vrh glave, lampa, lampe i tako jake lampe.....
Najlepse sam spavala na Siciliji.Imala sam okruzenje koje me je cinilo neverovatno sigurnom.Kada sam bila za vreme raznih nemira u zemlji-van zemlje, ponekad sam jako lose spavala.Od brige.Ali uvek spavam neverovatno dobro kad sam na moru.zimi.Leti.Uvek.Postanem bolja u svakom smislu na moru.
Ima jos mnogo toga.Njemu najvise volim da zaspim na ramenu.To je ..to je..to je..neopisivo..Ali, nije on sad tu.
Spavala sam danas popodne sa mojom mackom Babetom.Zajedno na mom krevetu.Ususkane u duxeve, pashmina salove i posteljinu od lana.Vunu ne podnosim,ali ćebad koju je od konca i vune strikala moja baba tetka Olga obozavam.Tako su indijanski.Razmisljala sam da jedan nosim zimi umesto kaputa, ali mi je mama rekla da kombinacija sa sve mojom crvenom kosom u ravnoj varijanti+Ray Ban+cizme i duga suknja, izgleda kao da sam izasla iz rezervata.Na moj comment da je to so cool i da Ralph Loren to lansira vec sto godina, ona je rekla da se njemu sve moze jer je pum love, a da ja izgledam smesno.Kraj.Imam ja i manje upadljive kombinacije..he he.Jednom Indijanka-uvek Indijanka, tj.-SKVO.
E, da!Maca Babetica.Kada mi ukaze tako veliku ljubav i pokloni mi spavanje avec moi, to znaci da je moja macka tada spremna da odbaci oklop Suverene koja vlada i kojoj se na noge dolazi.
Ona ima vec 15 godina i resila sam da joj produzim zivot koliko god mogu.Kuvam joj supice sa piletinom i ona voli da pije supicu sa "Vegetom".Gubi mnogo tecnosti i postala je tako laka.Lagana.A ranije je bila debelica.Bas.Kad bih je uzela u ruke zanela bih se unazad kao kad podizemo neku dundastu bebu.
Jede cesto, ali malo.
I, eno je sada opet u mom krevetu.
Idem i ja.Mozda necu bas spavati.ali mogu da citam ili da gledam TV ili da razmisljam ili da je mazim.Da zaspim...
Ne treba gledati dugo ljude ili zivotinje dok spavaju.Jer, svako kad spava-to je trenutak posebne intimnosti i mira.A opet, gledamo ponekad ljude koje volimo kada spavaju.
Jednom me je neko milovao po glavi dok sam spavala.I u tom trenutku sam znala da me ta osoba mnogo voli.I ja nju.
Tada.

Нема коментара:

Постави коментар