недеља, 30. мај 2010.

ovo je zakonom zasticen text

Uf, kako se nerviram sto nemam bicikl! Dala bih dupe za bajs. To u stvari ne bi bio los change.Otarasila bih se bar tog viska. Znam da treba da smrsam, paaa 7 kg. Svi mi govore - "ma slatka si ovako, onda -bolje da ljulja nego da zulja, zatim - jel ti hoces da ti se kosti vide@? Hocu. Bicu obla i bez 7 kila. Zasto 7?! Jer je to moj srecan broj. Znam sigurno 20 razlicitih dijeta - Diamond dijeta, d. instituta Max Plank, jabuke+jogurt, samo banane, samo pomorandze, proteinska, pilot-dijeta, dijeta bez hrane, kuvano zito, voda kad je pun mesec, NE posle zalaska sunca, itd/itd. Ima jako dobrih dijeta, a najbolje je naci sopstveni balans, ne mesati ugljene hidrate i proteine, jesti tone voca PRE PODNE, ne jesti uvece i VEZBATI! Iskreno, trenutno ne vezbam nista, a moji misici su navikli na vezbanje i traze akciju. Misici pamte. Trudim se da hodam sto vise, ali nije to isto kao kad vezbate. Godinama sam vezbala redovno ponekad cak 6 puta nedeljno. Bila sam jedno vreme fitnes addict kada sam vezbala step-reebok koji je majka svih vezbi. Mesavina aerobica, vojnickih vezbi -da, da i mnogo istezanja. Imam jednog jedinog prijatelja koji mi SVE otvoreno kaze, u lice skrese svaku istinu. Nezno mi je rekao da treba da smrsam , a malo manje nezno da treba da pisem jace tekstove, iskrenije, ubitacnije, koji bodu u oko. U pravu je. I za jedno i za drugo. I zato cu se truditi da poslusam TOG prijatelja. Jer - on je jedini iskren. I jos nesto - 1 sasvim iskren prijatelj vredi kao ceo svet. Odavno sam prevazisla komplimente tipa - "Draga, pa ti blistas u toj haljini"! E bas tebi, Draga - hvala! Vise volim da mi neko iskreno kaze da mi se ista malo previse razvukla preko grudi. Toliko o dijet, prijateljima i licemerju!

Нема коментара:

Постави коментар