петак, 28. мај 2010.

ovo je zakonom zasticen text

Beograd okupan znojem administracije! Kako to gordo zvuci! Ova drzava nas je zanavek osudila da cekamo u redovima, da se gusimo bez airconditiona, da smrdi u autobusima. Mi smo jedino podneblje na svetu gde PROMAJA ubija. Pogledajte u recnike - prevod za rec PROMAJA ni ne postoji! Da biste izvadili bilo koji dokument potrebno je da ideta na najmanje jos jednu adresu, a to je fotokopirnica, potom slede opstina, policija, centar za socijalni rad(ako to uopste vise postoji), mozda vas posalju i na carinu ako vam je stiglo neko deblje pismo. Redovi kao da su poslastica za odredjeni broj sunovracenog, izguzvanog, napacenog i prokuvanog, bolje reci obarenog stanovnistva. Oni su navikli da stoje u redovima, podsvesno to im je postala i navika i zabava. Stoje, gledaju - bleje okolo, poneki vremesni gradjanin mozda nadje zadovoljenje odmarajuci oci na necijoj zdravo punoj zadnjici. U redovima su nekako svi zajedno, zasticeni od spoljasnosti, nema kise ni vetra, nekako je vlazno, lepljivo, tako seksualno privlacno za pojedince...U redovima se sklapaju poznanstva, komentarisu dnevni dogadjaji, raspravlja o cenama i politici. Trenutno je najaktuelnija "Farma". Vecina naroda je na strani paranoika Bojanica. "Farmu" treba emitovati do kraja, ali dobitak od 100000 evra, ne treba dati nikome, a nedeljni dzeparac koji su farmeri zaradili dati u dobrotvorne svrhe. Vec su predugo tamo da bi ih sad raspustali. Narod pokazuje svoje sve nakaradnije lice navijajuci za opaljenog Bojanica! A ja da se vratim u red! U redovima, ako imate visak negativne energije, mozete divno da se ispraznite, zacas se da zapodenuti kakva svadja koja ce prerasti u zajednicku raspravu i prosto im je onda zao kad stignu na red jer, druzenja vise nema. Moze se nastaviti ispred institucije sistema! Ja moram da priznam da kada vidim vise od 5 ljudi u redu, kazem da sam trudna(2-3 mesec), stanem gurajuci malo tibu napolje, pravim se da mi je muka i lepo prodjem preko reda. Isto to radim u prevozu ako naidje ridza. Kazem "Ja sam trudna i blablablablabla....". Oni ne mogu da me slusaju i samo kazu "Neka ti je dete sa srecom, a jel prva trudnoca aaaaaaa"? Javni prevoz i redovi imaju mnogo toga zajednickog: idealni su za dzeparenje, pustanje pasivnih isparenja, brisanje znoja o haljine finijih gospodja, pripijanje uz tudje zadnjice, kasljanje drugome u lice, brisanje nosa i zvala nadlakticom i uopste - sirok varijetet asocijalnog ponasanja. Ja ovde govorim o egzemplarima. Naravno da svi moramo ponekad u red i u prevoz. Vazno je mentalno ne skrenuti od silnoga REDA!

Нема коментара:

Постави коментар