недеља, 2. мај 2010.

ovo je zakonom zasticen text

Ime Sandokana - Malajskog tigra, u davnom proslom veku, zloupotrebljeno je od strane poslanika SPS-a u Trgovistu, izvesnog Radoslava Jordanovica zvanok Sandokan! Visoku politicku svest pokazalo je tada 49 socijalista koji su vratili partijske knjizice SPS-a, NEZADOVOLJNI MAHINACIJAMA U OVOJ PARTIJI.Time su koliko-toliko vratili dignitet imenu Sansokan i pokazali saznanje o rabljenju imena Malajskog tigra! Imala sam 5,6 godina i bila sam zaljubljena. Prvi heroj u mom zivotu, pre princa Valijanta u koga sam se zaljubila malo kasnije, bio je Kabir Bedi, Sandokan - Malajski tigar. Bio je gusar iz Malezije koji je voleo lepu engleskinju Marijanu. Serija "Sandokan" ostavila je dubok trag u mom sazrevanju u odnosu na muskarce. Ha! Sandokan, Malajski tigar je markantan muskarac, sa dubokim plavim, a mozda zeleno-plavim ocima...prvim, ali ne i poslednjim muskim pogledom kojime je opcinio sa ekrana. Ipak, Kabir Bedi je na neki nacin kreirao moj ukus. Znaci, markantan muskarac, spreman na akciju, zastitnickog tipa, obavezno atletski gradjen. Sandokan je bio previse maljav sto ja uopste ne volim. Jos uvek sa ljubavlju cuvam knjigu o Sandokanu, sa fotografijama iz serije i plocom sa pesmom na italijanskom(italijanska produkcija) gde pevaju nezno, ali zustro "Sandokaan, Sandokaan, taralalalalalalarapara..." Kao sto vec napisah, bila sam mala devojcica od 5, 6 godina. Medjutim, to me nije sprecilo da u miru svoje decije sobe uzivam u njegovom pogledu koji je zracio sa ogromnog postera koji je isao uz knjigu i plocu. Ja sam lepo svom duzinom legla preko tog plakata i ljubila svog bradonju. Deda me je sasvim slucajno zatekao i krisom gledao kako ljubim Malajskog tigra. Krenuo je u Tasmajdanski park da se proseta. Tamo je sreo mamu koja se vracala sa televiyije i rekao joj - "Zoro, pobogu, gde si nasla onoliki poster onog bradatog s televizije, eno je, valja se po podu i ljubi ga". Na kraju, hocu u svoju odbranu da kazem da to nije bilo nista u poredjenju s mojom drugaricom Saskom koja se krstila pred posterom Dzona Travolte, a raskrinkala ju je baka

Нема коментара:

Постави коментар