уторак, 25. мај 2010.

ovo je zakonom zasticen text

Da mogu da besnim s kolima, vozila bih onaj cuveni gastarbejterski beli Mercedes koji voze taksisti, crveni Triumph kabriolet, tamno zeleni SAAB-model iz pedesetih, Citroen ajkulu. Volela bih da imam i Ficu, da mogu svuda da se parkiram i budem neprimetna. Izabrala bih i jeep - safari Range Rover.To je moj zamisljeni vozni park...MUSKARCI I KOLA!? Muskarac koji se definitivno najbolje snalazio s kolima i u kolima bio je Steve McQueen. Reli vozaci su posebna prica. Beograd ima legende kojima se retko koji grad moze podiciti - BEOGRADSKOG FANTOMA i FLOJDA - lik koji je sisao s filmskog platna i dalje fura gradom. Samo Lepi Gaga je mogao da odigra Flojda!U Beogradu ima svakojakih automobila, od krntija do najluksuznijih. Izbor automobila, ukoliko imate para da kupite bas onaj koji vam se svidja je stav o zivotu. Kakav stav ima vecina muskaraca o zivotu, posto uglavnom oni kupuju i biraju kola, moze se videti na nasim ulicama. Mada primecujem da neke "dame", takoreci devojcurci, vecma voze dzipove! Cesto zbog automobila neke osobe dobiju i nadimak. Tako je izvesni Vlada, dobio nadimak Vlada Munja jer je od Beograda do Splita redovno putovao 3 dana.Ja volim dobra, brza i udobna kola. A ko ne voli, reci cete. I luksuzna, sto da ne?! Vozac mora biti samouveren, mudar i brzih refleksa. Nasilne egzibicije ne priznajem. Od mojih prijatelja koji imaju kola najvise volim da se vozim u jednom Volvou 760GLE. To je jedna od najsigurnijih limuzina i unutra je udobnije nego u avionu. U stvari, u avionima je cesto vrlo neudobno. Sedite stisnuti izmedju nepoznatih ljudi koji se znoje i mljackaju..u najgorem slucaju. A jos ako na kraju pljeskaju pilotu/ Disaster! Moj drugar Sava ziveo je 10 godina u Londonu i kada se vratio u rodni Beograd u prvo vreme je stalno ulazio u levu traku, tj suprotni smer i tako vozio po gradu. Bilo mi je zabavno, ali....dobro je sto nije bilo "od igracke placke". Jedna od mojih najboljih drugarica Lada, inace zvezda mnogih mojih tekstova, pravi nezapamcene saobracajne prekrsaje. Za oduzimanje dozvole na jedan. Ali, ima lepu bistu i - panduri su uvek spremni da oproste kad vide tu panoramu! Moj kum Mikica neostvarenu zelju da bude uzdanica forule nadoknadjuje na ulicama. I putovali smo zajedno. Vozi mahnito brzo. Mica je izvodio fazone koji su malo cenjak. Lupi rukom kroz prozor o vrata i onda vikne "Jao, sudarili smo se "! Dule, koji sada zivi na jednom egzoticnom ostrvu okupanom Okeanom, vozio je skodu koju je zvao "Skodilak". Njegov trik je bio -klanjanje vozacu=naglo kocenje kad svi polete unapred.Ako znate za jos neke fore-pisite! Ja jos uvek ne znam da vozim. Sramota.

Нема коментара:

Постави коментар