петак, 7. мај 2010.

ovo je zakonom zasticen text

Neki od mojih najomiljenijih filmova su oni u kojima su se na ekrenu redjale avanture 4 neverovatno slicna lika, "nekog" Epstajna i celavog cikice. Film "A hard days night" bio je moj prvi pravi susret s Bitlsima kada me je mama, sedamdeset i neke, odvela u Televiziju Beograd, da gledam film dok ga je ona titlovala. Moja mama bila je filmski prevodilac, sto mi je omogucavalo da na veliku radost u maloj, simpaticnoj projekciji gledam najneverovatnije filmove na velikom platnu. U mraku. U to vreme je bife televizije bio jedna od najpoznatijih kafana u gradu...rostilj je bio neopisivo dobar. Tako sam mogla usput i da klopam.Izvinjavam se, malo sam se zanela. THE BEATLES - Dzon Lenon, Pol Makartni, Ringo Star i Dzordz Harison. Da li ste primetili da kada se nabrajaju imena Bitlsa, Harisonovo ime je skoro uvek na kraju. A ovaj tekst je upravo o njemu. Seret i zvrk Ringo oduvek mi je najsimpaticniji, Pol je bio sladak, Dzon zamisljeni dendi, a Dzordz ozbiljan. I onda odjednom blesne taj famozni osmeh! Zubi, malo unapred, na glavi cuba nemirne smedje kose i veseo pogled jednog od najvecih intelektualaca rock muzike. DZORDZ HARISON. Obozavala sam da gledam filmove i snimke iz Indije, Maharisi Mahes Jogija kako purnja sve u sesnaest sa sva ceiri Bitlsa djuture i pride devojkama. Bitlsi su bili beskrajno duhoviti. Smatram da su njihovi filmovi preteca Monti Pajtona na neki nacin. Ko kaze da nikad nije voleo Bitlse izvodi "besne gliste". Bar po jedna njihova pesma je deo licne istorije vecine stanovnika ove planete. Zene su ih jurile kao lude, padale u fras, u nesvest, maloletnice su iznosene sa koncerata bez donjeg vesa.(nikada mi nece biti jasno se kaze, skoro na svim jezicima - donji ves, kad gornji ves ne postoji)A Dzordz se samo smekerski smeskao i kao da je smisljao novi sah potez. Posle smrti sina koji je pao kroz prozor oblakodera Erik Klepton bezuspesno je pokusavao da nadje razlog da nastavi da zivi. Nista vise nije postojalo. I onda se pojavio PRIJATELJ. Dzordz Harison rekao je Eriku Kleptonu - "Hajde da sviramo i da razgovaramo i da placemo". I tako se Klepton polako vratio u zivot i snimio dirljivu pesmu "Tears in heaven". Sam je rekao u jednom intervjuu koji sam gledala, da nije bilo Dzordza da ne bi nista uspeo. Dzordz Harison je voleo da odlazi u Indiju do kraja zivota. Prosao je razne faze, kao i ostali Bitlsi. Ostao je upamcen kao "mirni" Bitls. Kao i Lenon, otisao je pre vremena.

Нема коментара:

Постави коментар