понедељак, 10. мај 2010.

ovo je zakonom zasticen text

Ima dana. Ima dana kada sve ispadne tako dobro da nemam potrebu da o tome govorim. Ni da pisem. Ima dana, kao danas, kada mi jednostavno stoji knedla u grlu i place mi se..Evo, pocinjem da placem. Ima dana kada znam da treba da napisem novi text, jer ma koliko vas malo bilo, a ja se nadam da vas ima malo vise - to ocekujete od mene.Ima dana kada glumac nije u stanju da glumi , a mora. Onda smira. Ima dana kada arhitekta nije u stanju da projektuje, pa uzme pa razradjuje neki prozor. Ima dana kad se politu ne pilotira, pa prepusti kopilotu. Ali, sve su to ozbiljna zanimanja. Mi, novinari, pisci, pesnici...mnogo smo razmazani. Pisemo jer zelimo, a moramo jer hocemo. Ne mislim d a sam VELIKA u pisanju, mislim da sam dobra. Ali, danas jednostavno NISAM U STANJU DA PISEM. Hvala Vam i oprostite.

Нема коментара:

Постави коментар