субота, 22. мај 2010.

ovo je zakonom zasticen text

Da li znate sta je to lastis? Lastis je fora na koju kod sanera na ler mozete da kupite sve od sminke i kozmetike do bundi i cizama. Nemojte dopustiti da lastis pukne! Kod sanera kupuju i prosvetljeni i neprosvetljeni. Cula sam pricu, 99%istinuta, da je jedna cuvena bgd. dama kupila od sanera kamelhar kaput, ali da zujalica nije bila skinuta. I udje ona tako u inostranstvu u jedan fini butik i pocne da pisti. Srecom, kaput je bio npr. Max Mara, a butik Fendi, pa je uz osmeh pustise napolje. Ona se cak nije ni postidela. Znam lika koji moze da smota u rukave od jakne dve odela. Za to se siju posebne jakne. Mada je mnogi preziru, umetnost sane uvek je imala nekog smeka u sebi. Kupovina kod njih je mala avantura. Obicno idete u neki minimalisticki opremljen stan, posluze vas nekim picem, procaskate...Ima sarmantnih sanera, sirovine tesko prolaze. Prosto covek da ne poveruje sta sve uspeju da maznu, a opet - voljni su da daju na lastis. Kod njih vazi respect fazon - plati na vreme i uvek ces dobiti popust i placanje na rate. Jako je tesko maznjavati cipele. Mislim da se tu radi o magacinima i kamionima. Nije to mala stvar! Ali, nije to fora samo kod nas. Meni su lepo na Siciliji, u gradu Raguza, dva brata u listerskim odelima prodali direktno iz prtljaznika tri kaputa odjednom! Bas su unosili kapute u svoj fensi butik kad sam ja naisla. Poasto sam stalno dolazila u tu radnju i kupovala sitnicu po sitnicu - prvo ranac od crnog plisa, pa ljubicastog marabua, pa crnu majicu, sprijateljih se s njima i ispricah im svoju pricu. Oni su se cudili kako to da mi Srbi, koji dolazimo iz siromasne zemlje, uvek dobro i kvalitetno, cak mnogo i skupo - kupujemo. Ali, mnoge cinjenice bile su im poznate od ranije. Ehej, tri kaputa odjednom po ceni jednog skupog firmiranog. Posle sam jos kupovala u njihovoj radnji, dobila veliki popust i sprijateljila se s vlasnicima. Isli smo na kapucino, vodili su me u klubove, na zur..Skroz cool momci. I dan danas se nekad dopisujemo, ali ja sada novac za put na Siciliju NEMAM! Pitam se ja - kako to da nisam upoznala bracu blizance Sicilijance fizicare. Ali, garderoba i fizika nikako ne idu zajedno! Sto se tice mog fetisa - cizama i cizmica, rado bih vam rekla kod koga i gde mozete da kupite najludje i najbolje, ali - NECU! Moja baka je govorila da nikad prijateljicama ne odajem svog frizera, snajderku, manikira, sustera i ginekologa, jer posle od njih ja necu moci da stignem na red. Apsolutno tacno.Koliko sam primetila, samo ja u gradu imam nemo plave antilop cizme do kolena, ljubicaste od antilopa koje se vezuju ispod kolena, a mogu i da se sasuljaju do gleznjeva(Bonney M) i npr. Ridje Chloe do kolena(12cm)sa kaisevima koji se vezuju okolo. Imam ja i vojnicke, i Robin Hud, i gumene, i lepoard i uuuuuuu. Sve to uglavnom, na lastis! Nije da se hvalim. To je moja opsesija, fetis, cist kemp. Teske osamdesete. Kazu - "Cizma glavu cuva, subara je kvari"! Zato ja nosim kaubojski sesir. Budite pametni kad kupujete. Bolje nadjite postene sanere, nego sto cete obijati pragove preskupih radnji. U ovakvoj drzavi preostaje nam da se snalazimo. U se i u svoje kljuse. Zahvalna sam sto sam kao mala naucila da igram lastis, pa znam kako pece kad pukne i udari vas po butini."Ema esesa, esesa pipija, Pipi Duga carapa"! Prva srpska rep stvar. I na kraju da dodam - otkacite se predubedjenja da je kod nas sve najlosije ili gore. Nije tako. Mojoj prijateljici otpadale su stikle sa firmiranih i skupih cipela. Stvar je u kalupu. Nova moda je monstruozna po nasa stopala i budite jako obazrivi s platformama. Moda dodje i brzo prodje, a klasicne stvari opstaju. U stvari, DOBRE stvari OPSTAJU! Stikle otpadaju sirom sveta, a mi igramo "Ema esesa, esesa pipija, Pipi Duga Carapa"!

Нема коментара:

Постави коментар