уторак, 4. јануар 2011.

ovo je zakonom zasticen text

Evo MENE! Da,da..toliko sam sujetna da sve sto je vezano sa mojim imenom pisem velikim slovima.Verovatno jer sam JA kratkovida pa pomislim da ni drugi nece videti! Izbegla sam pisanje bilo kakvog novogodisnjeg texta.To me zamara.Smatram da u tim textovima ima mnogo preteranih i laznih poruka za ulazak u prosperitetniju(gistro)NG,da treba svi da budemo lepi,srecni,uspesni,bogati..E pa,iskreno mnogima ne zelim nista lose,ali ne zelim im nista.To nije nista strasno.Zasto bih razmisljala o nekom tamo iz Andaluzije ili o babi s Metohije ili o deci iz Amerike.Svima im zelim dobro,a ovima sto ne zelim nista,e to je vec ozbiljna stvar.Ne zeleti nekome nista je gore nego mrzeti ga,a ja ne mrzim.Sem ponekad i vrlo kratko.To je vise bes i prodje me.Kod mene svako ima 3 fore za gaf,a kod cetvrte je padanje.Volecu te(musko,zensko,dete,covek,zena,baba,deda,komsinica...bilo ko oko mene),pruzicu ti koliko god mogu,ali i koliko zelim da dam od sebe,ali gafove necu da precutim i svima dam do znanja na vreme kakva sam .Doobra Zozi.Jesam dobra,ali sam pre NG bila takva kucka prema jednoj u odnosu na mene toliko bednoj i inferiornoj jadnici,cak i fizicki maloj i nikakvoj.Ali,ludacima se mora stati na put.Gnjavila me je suludim pricama,gusila telefonom,dobro-bila je fer sto se tice nekih usluga,ali sve ostalo..majko mila...I kad sam joj rekla istinu u oci-njoj je na iste pao mrak i rekla je da ne moze vise da razgovara.ja sam joj onda pruzila ruku i napisala ovo:"Ja sam dama i pruzam ti ruku.sto se mene tice jos uvek mozemo da se druzimo.mozes da mi se javis do NG,a posle NE.Od dobronamernog poziva napravila si smak sveta.A svet ide dalje!" Sledio je moj potpis.Kad..kroz 2 sata,eto njene poruke-jadnica mi preti plaseci se da cu po gradu pricati ruzno o njoj,da cu joj razbucati posao, da cu joj ..ma ne znam sta vise...Pa onda sms-om ja njoj odgovorih da nije vredna pominjanja,da joj se zahvaljujem na dosadasnjim uslugama i da joj zelim dalji uspeh u zivotu i radu u nasoj socijalistickoj domovini.Vredna je devojka/zena.To joj ne sporim.Posao joj dobro ide.Ali,patoloski je opsednuta pogresnim stvarima-totalni bukvalista bez smisla za humor, povrsno obrazovana i bez znanja jezika.Ne kazem,mozda sam,a sigurno jesam i ja nju udavila nekom pricom.ali,nisam patoloski ludak koji proganja ljude nemogavsi da se sa istinom suoci.Nije dalje vredno pominjanja niti cu je imenom pomenuti.Samo sam htela da kazem da covek u srednjim godinama(ja-40)mora da bude pazljiv kako stvara odnose sa novim ljudima.Imam srecu da su mi najbolji drugovi i drugarice jos iz osnovne i srednje skole,a mnogi i od ranije.I roditelji su nam se medjusobno druzili.Sve klinci sa uzeg Vracara-NJEGOSEVA I KRUNSKA i poprecne ulice+malo Neimar,malo Dorčol,malo,malo dalje poneko....Eto,sad se setih serije svojih blogerskih textova ja mislim iz jula ili avgusta-KRUNSKA I NJEGOSEVA ZALJUBLJENI PAR!kad vratim proslu godinu unazad stvari su ipak otisle nabolje- i zdravlje,i sreca, i posao, knjiga, blog....sve napreduje.Samo da taj covek XYXYXYXYXYX konacno...!Da se konacno najavi i u stilu pojavi,sa neba,princ bas na belom konju.E,to sad hocu!Kad vratim godinu -najlepse su mi bile tzv "Tajne vecere" u Klubu knjizevnika sa najboljim prijateljima.To nam je tradicija vec skoro 20 godina,a mene su roditelji vodili u klubic cim sam stala na noge.Poznavala sam starog gospara Ivu, a masa ljudi koji sad hrle u Klub nisu tada isli tamo.Gosn Buda Blagojevic je car,ali mu je moj tata jednom pre sto godina gledavsi racun ,a tada su se pisali rukom,rekao - "Pobogu,Buuudo"!Ali,cena u Klubu nikad nije visoka.U ovoj godini sam pokrenula neke stvari koje su godinama bile nekako zapostavljene.Vratila sam se kod cika zube koji mi je obecao holivudski osmeh.Rekao je da ce da ceka lovu.OK.Ako on moze da ceka.Glava mi bistrija nego ranije,hladnoca me procistila.Svi jadikuju,a moj drugar Misa Timotijevic kaze-KAD SVI KOCE-JA DODAJEM GAS!To brale moze kad si na motoru a provlacis se izmedju kola, a ovako-treba nekad izbrojati do 10.I to ucim.ali tesko je meni da izbrojim do 10.za sada sam na sedmici.7 mi je lucky number!Prosle godine sam se posle duuugo vremena vratila dobrim svetskim casopisima koji sjedinjuju modu,umetnost,savremene tendencije,novitete u nauci,pisu o drugacijim ljudima - British VOGUE,INTERWIEV, Vanity fair, Spoon.Iako ih imam ukucane medju novine na compu,ja i dalje najvise uzivam da citam,da prelazim rukom preko glatkog papira. Ima toliko divnih,inventivnih,mastovitih,uspesnih ljudi koji nisu "poznati"po svaku cenu,ali se bave neverovatno znacajnim zanimanjima i bez njih neka ostvarenja kao sto su film,teatar,svakodnevni zivot-ne bi bili moguci.Ajde da ja probam da budem posle obuke kasirka mesec dana.Pa,mislim da bih odlepila!A cesto smo prema tim ljudima ostri,nestroljivi,nipodastavamo ih.Ja jesam za klasno drustvo, ali nisam za laznjake i fejk tipove koji su juce postali ministri,direktorcine i poslanici.Oni prde u svojim kancelarijama i dalje savatavaju sekretarice,locu i zderu na prijemima i donose kretenske odluke.Sirom sveta.Njima ne zelim nista.Ako vec nesto moram da pozelim u NG onda je to zdravlje,uspeh,posao,sreca,parice i jos neke zeljice koje su samo moje!A ako se kockate,sa zivotom ili u kockarnici..potrudite se da onda bar ostanete na pozitivnoj nuli i da uvek dobijete nazad onoliko koliko ste ulozili.OPREZ,MUDROST...Nemojte prestati da citate knjige,da idete u knjizare,da napisete nekom pravo pismo umesto maila,slusajte ploce i pazite da vas kompjuter ne proguta.ON JE TU ZBOG NAS I DOK MI NJIME VLADAMO-TO JE OK!Ako pomislite na comp cim ustanete i vec ga palite,a niste ni pipi jutarnje uradili u ozbiljnoj ste nevolji,pogotovo ako je FB postao vas best frend.OK je probuditi se i pogledati mailove,pustiti mjuz,ali odmah na FB=ADICTION! Eto.IDEMO DALJE...

Нема коментара:

Постави коментар