уторак, 28. децембар 2010.

ovo je zakonom zasticen text

Bogami, nesto sam posustala sa blogovanjem u decembru.ali, strahovito me je zevzecio stari comp.internet se prekidao i po 10 puta dnevno, tastatura je bila inverzna..a onda,odjednom se javio moj dobri tata i rekao da ima iznenadjenje za mene.znala sam sta je, ali sam cutala.I dosli su tata _Dejan i moj brat Dusan i namestili mi new comp+novi TV. Pa, sta drugo zena u nevolji od dzentlmena da ocekuje!? Naravno, dzentlmensku, bratsku i ocinsku podrsku.doslo mi je sad da pisem iskreno, najiskrenije. dugo bejah nevaljala.dobra u dusi nevaljalica..ali,u zadnjih godinu i vise dana jako sam se promenila.necu da hvalim sebe, a i hocu.Jer, kad prodjete kroz izvsne stvari u zivotu, vise se ne plasite nicega, sem samog sebe i mozete da krenete napred.i ja sam krenula.odbijala sam godinama da imam bilo kakve veza sa compom.kao, ja sam iznad toga.E,nisam. Pa sam brzo naucila sve sto treba.Onda sam se zaljubila u Henk mudija i on mi je lepo, kao moj muski alter ego objasnio da treba da pisem blog.redovno.da treniram mozak za knjigu.Mrzim WORD. Plasim ga se. ali, morace sve tamo da se smesti.Zavrsavam knjigu na pisacoj masini.kao svi pravi pisci.Radio mi strasno nedostaje i tako mi boga ,vraticu se JA na radio.bila sam zvezda Radija B92. Zene su mi za kasama supermarketa prepoznavale glas, Bata Stojkovic poljubio me je u ruku i rekao da tako treba da radim.klinke koje su tada kretale u srednju skolu, sada imaju skoro 30 godina i bila sam im radio idol.ZOZI sa crvenom kosom i crvenim ustima i crvenim noktima.Sve pravo.i alabaster beo ten.i obucena najbolje i najludje na svetu.i jedna od najobrazovanijih i najotmenijih i najludjih.ludilo je moglo da me ubije.al nije.stala sam.Vi ste mi takodje pomogli.moji verni citaoci! Ja sam totalno free lance zenski bloger i resila sam da bude tako.imam svoju adresu i "reklamiram" se preko FB-a.A pola grada cita moj blog.zato sto sam jedan od dobrih duhova Beograda.Jel sam ja to uobrazena..ohola..hladna!? Ponekad da...ali sam dobrica sa stavom i nedam da me iko zeza.Sad su kao neki praznici.ma, boli me bas dupe za novu godinu.ako budem imala srece prespavacu je.na toliko dobrih zureva sam bila u zivotu da ne verujem da moze bolje.mozda kod robi Vilijamsa.a i on se smirio. nego, nesto me mnogo nervira.Ja pisem od kada znam za sebe.Prvo sam naucila da kucam na pisacoj masini, pa onda da pisem olovkom.Ziva istina.I sad stvarno hocu da poludim kad vidim ko se sve bavi novinarstvom i ko gde pise.Cast izuzetcima. ali, manekenke su pocele da dobijaju svoje kolumne u novinama.ma, lepe su, mrsave, nek idu u milano i nek pice pistom.a ja pored 1000 svojih veza i poznanstava, reputacije ovakve i onakve znam DA SAM JEDNO OD NAJBOLJIH PERA BEOGRADA! I poznajem grad ko svoj dzep.Pajdze.i prosla sam sito i reseto.i sad ce neka mala da mi objasnjava zasto je luda za soknicama ..ma ,pali devojko! Dabih radila na TV-u moram da hitno popravim zube._i to ce biti gotovo brzo.i knjiga ce biti gotova.I ZOZI CE PONOVO RADITI NA RADIJU! STA HOCU DA KAZEM!?PONOVO VERUJEM U SEBE 100 posto i znam da mogu.I hocu.i hvala Vama, 23-je registrovanih citalaca bloga za koje se borim godinu dana.A znam da cita sigurno nekoliko hiljada ljudi.U Beogradu se vesti brzo sire.I dobre i lose.A ja sam trenutno dobra vest!PRIDRUZITE MI SE!

Нема коментара:

Постави коментар