понедељак, 13. децембар 2010.

ovo je zakonom zasticen text

MOJ BRAT,GURU I SVETLA TACKA ZA MOJU INSPIRACIJU DEKI NOVICIC ME JE BUKVALNO NATERAO DA SE SMIRIM I OPET NADJEM INSPIRACIJU.DEKI,THX.EVO,ide novi text.Svi mi koji pisemo dolazimo u situaciju da gubimo povremeno inspiraciju.Cak se sad i prethodna recenica rimuje.To se desavalo najvecim velikanima svetske knjizevnosti, a kamli nece meni-maloj ZOZI.Ali,imam opet jednu ludu temu.Pa,drugari-NA CITANJE!Mali i sladak blog.Efikasan, a nimalo radikalan.Danas nikog necu kuditi,necu beogradske fantome,lepojke i muskrce pominjati.nista od dupeta,sisa i mona liza,nista ni o modi ni o izgredima antigradjanski formiranih licnosti.nista ni o putovanjima, ni o sexu.EEE,o sexu cu uskoro da pisem.SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX XSEX.Iskreno,to je opasno dobra tema i obradicu je maximalno otvoreno.koliko ja stidljiva to mogu.Jedan prijatelj mi je rekao da sam asexualna,a vecina ljudi mi govori da sam veoma sexy.Cesto se jako dopadam zenama, a sa dve sam imala super iskustva.Jel vas to iznenadjuje.Pa, ako vam se do sada nije desilo, mozda ce u buducnosti.ima i muskaraca koji nisu imali n9ikad susrete sa zenama i na sanjaju sta su propustili.Ja sam orijentisana prema muskarcima, ali...........ta lepa zena je jedina moja prava zena u zivotu, a spavala sam vise puta i sa njenim bivsim deckom,muzem,ljubavnikom, drugom,jer sve joj je to bio.I kaze ona meni pre skoro 16 godina."Ma,kad sam bila kod XXXXXXX,lezim ja na krevetu i vidim pomalja se izmedju zida i kreveta nesto cipkano,a korpe malo vece, a mirise na Moschino.Odmah sam znala da je Zozi".Elem, ja to potvrdi i kazem joj da joj je decko,tj.covek u odlicnoj formi i veoma inspirativan,nezan i talentovan.tu se ona raznezi i kaze-"Pa,jeste.On je super".a ja je zamolim da se ne ljuti.i naravno da se nije ljutila.Posle smo se i nas dve malo vise zblizile. ali imam jednog divnog ljubavnika koji ne zivi godinama ovde.On mi je jednom rekao dok smo lezali na podu u stanu zajednickog druga s kojim sam takodje spavala, ali drugom prilikom.Rekao mi je-"Ti,ZOZI,UMES DA UCINIS MUSKARCA-MUSKARCEM?!Pa,sta jos hocete od mene?!BLOGOZENE.O sexu dublje sledeci put.A DANAS SAM U STVARI HTELA DA PISEM O OSMEHU!Mislim da ne postoji trenutak u kome nesto ne biste mogli da postignete uz pomoc osmeha.Narocito u zavodjenju.Zavodjenje lezi u sarmu.A SARM U OSMEHU.Najveci predratni zavodnici bili su oni sa delimicno namestenim lezernim muzevnim osmehom tipa Klark Gejbl.On se smejao u brk.E da, najgore je kad se neko smeje, a dismr mu iz usta!Bert Lankaster imao je jedan po meni smesan osmeh sa sve zubima, kao srecno zilavo konjce.Pritom mu se videla cela vilica i zdravi zubi.Americki.Uskoro cu i ja imati zube kao americki glumci.Svim tim predratnim glumcima nekako su biserno blistali zubi kao u izmaglici-narocito u crno-belim filmovima koje mnogo volim i bolji su vecma od ovijeh danaske.Ima i tipova koji su se cool i retko smeljali kao Bogart.Znaci,Bogi-umereno.baster kiton se kao sto znamo uopste nije smejao.Najdijabolicniji osmeh na svetu ima Jack nikolson."SHINING"-bua a a a a....!Ko se mnogo smeje trenira misice lica.Najlepse su bore od smeha.ko se poslednji smeje-najsladje se smeje.to uopste nije dokazano,jer uvek posle njega dodje-THE NEXT ONE!Meni je zadovoljstvo da zasmejavam ljude i veoma sam uspesna u tome.ima i malo sporijih koji moj humor ne kapiraju na jedan, al sta im ja mogu,sem da pokazem im na stikli svoju lepu nogu!Da,da,moja drugarica Dejana Vucicevic uvek je govorila kako imam super listove i kako mi opasno stoje suknje i stikle.A ja imam punije butine, ali noge kao one igracice iz burleske.SEXY.Slikarka Simonida Rajcevic kaze da sam za nju "najsexy zena"THX SIMONIDA,ja volim tvoju snaznu vilicu i divnu crnu kosu i naravno slike.Pogledajte Dejaninu izlozbu u galeriji "ARTGET"jer je zaista vrednaapaznje,fotografije snovidjenja zene devojcice-impresionizam,secesija i prica sa srecnim krajem.A na fotkama je iglumac Nebojsa Milovanovic koji se opasno zavodnicki nezno smeska i to je prica sa srecnim krajem.Jer,ona je zaspala,a on je gleda sa neznim osmehom.Na fotki-naravno.njega sam resila da startujem pa sta bude nek bude.Ako zelite da zavodite pomocu osmeha ne treba da vezbate varijante pred ogledalom,vec da budte apsolutno prirodni i prirodne.Ljudi za fotografisanje obicno smisljaju nke poze i keze se izgovarajuci bezvezne reci,a najlepsi je osmeh kada se setite neceg lepog i osmehnete se za sebe....NAJLEPSI SMEH JE ZARAZNI SMEH.KAZU MI DA IMAM ZARAZNI SMEH I ZATO SE SMEJEM STO VISE.VOLIM DA SE SMEJEM,JER JEDINA ZARAZNA STVAR OD KOJE CE DRUGIMA BITI BOLJE JE ZARAZNI SMEH! Ispada da sam ja neka neverovatna cica,a ja samo pisem o svojim dobrim stranama,sto ne znaci da losih nema.Dapace.i kuce i mace!Evo TI DEKI,BLOGOTEXT ZA CAS!E,to je pisac,tj.JA!

Нема коментара:

Постави коментар