субота, 11. децембар 2010.

ovo je zakonom zasticen text

Buduci da sam skoro svaki dan, ma ,nazalost svaki dan, bar sat vremena na FB-u primetila sam jos odavno koliko nepotrebnih stvari postoji.Sam po sebi FB je "drustvena mreza" za mase.Klinac haker i genijalac sa Harvarda osvojio je zivotnu premiju smislivsi program za ,hahahaha-zblizavanje,druzenje,muvanje,dogovaranje, pa cak na neki nacin i putovanje u druge krajeve sveta.Kladim se da je mali za jos neke velike pare smislio jos neke snazne programe za CIU,Pentagon i ko zna koje korporacije,firme,vlade i za PARADU!FB jeste fenomen.On je spojio nespojivo.Ljudi koji se nikad nisu videli odjednom postaju najbolji na svetu virtuelni prijatelji.Za mene-to je TOO MUCH.Kao osoba koja od svoje dvadesete godine radi na radiju, u novinama,TV-u,pa cak i nekoliko cameo pojavljivanja i malih ulogica naucilo me je jos odavno da medije treba koristiti u svoju korist.Pa tako i FB.Jer, tu mozete da pokazete sve svoje dobre strane, ako ste dovoljno vicni i skromni da to uradite na dobar nacin.Pokazite i svoje slabosti i mane-nije greh!FB daje svakom mogucnost da postane zvezda ,a da to traje vise od 5 minuta.ako svoj profil ucinite privlacnim, ako imate dobre fotografije, ako ste duhoviti-to je najvaznije!-SVET JE VAS!Ja sam se dugo opirala FB-u, a onda sam jednog dana pogledala film o devojci koja je pisala blogove o svakom novom jelu koje sprema,imala je sve vise i vise citalaca i danas je bestseler pisac u USA.Inspirisao me je CALIFORNICATION.U liku Henk Mudija koga odlicno igra,ma savrseno glumi,Dejvid Duhovni...e u tom muskom liku-nasla sam delic,ma deo velioki,BIGBIGBIG deo sebe.I resila da putem FB-a lansiram svoj blog .WHY NOT?!U krugu FB frendova u kome sam,glavni DJ je Dimi, a neprikosnoveni car bez dlake na jeziku i opasno duhovit je cuveni Dule Glavonja,Dule Nedeljkovic-pisac,stjuart,bloger,radio shoumen,zabavan,obrazovan,harizmatican.mislim da bi mi Dule sad rekao-"E,Zozi....."Medjutim, neke stvari mi se nikako ne dopadaju, a to je usiljeno deljenje komplimenata, slihtanje koje osetite ako poznajete uzivo te ljude i znate u kakvim su odnosima u zivom zivotu,zatim ,zatim..mmmmmmmm,sta zatim?Ne volim kada neko kao profil sliku stavlja nesto drugo sem slike svoje.Ja zelim da znam s kim komuniciram i ko je i sta je.Naravno, da mnogo ljudi pise u podacima razne izmisljotine, ali nit s njima imam veze niti zelim komunikaciju.Face nam daje mogucnost da biramo i nista nije na silu.FB je privlacan na odbojan nacin.Ja ga tako dozivljavam i ne volim ga skoro uopste, ali mi omogucava da saznam razne informacije, da budem pozivana tamo-vamo,da nekad kad nemam kome da kazem, a ja otkucam i iznesem neku pametnu misao.Da li?!Sto se tice prijateljstava, imam u glavi neku svoju predstavu o tome, ne sklapam prijateljstva sa ljudima koje ne poznajem sem veoma retko i to posle dobre provere.A nekoliko sam "obozavatelja"morala i da zakljucam.Ne volim igrice, nikad ih nisam ni volela,nemam zivaca da se uclanjujem u hiljadu raznih grupa, sem ako mi nije bas simpaticno i sa smislom.I vi se takodje susrecete pretpostavljam sa ovakvim i slicnim pojavama.Definitivno,postoje ljudi koji nisu ukapirali FB,pa sam tako dozivela da mi jedan lik kaze neverovatne gluposti koje nisu ni vredne 10 redova pisanja.Taj se covek lepo sam sa sobom dopisivao,a smetao mu je kontakt sa drugima, ne shvatajuci da se neke informacije na fejsu prenose sto bi profani rekli "stihijski" i automatski i da je nasa kontrola svega sto je vezano za kompjuterski svet u sustini veoma mala.I zato se trudim da kompjuter koristim sto manje,sem kad mi trebaju informacije jako brzo.Trudim se da sto vise koristim knjige i enciklopedije,jos uvek cesto kucam na masini,jer spremam knjigu koja ce izaci,ako rok bude sa druge strane postovan-za manje od godinu dana.Cesto pisem i rukom.Naravno,vremenom se covek navikne na SVE.A to je usud ljudske rase.Da se navikava,pa tako znam i comp adikte.S jednom lepom,dragom i pametnom devojkom zapocela sam prijateljstvo preko fejsa.Ispostavilo se da ona zna od ranije ko sam ja, da je slusala moje meisije i da me kao beogradskog dobrog duha veoma gotivi.Ja sam nju startovala za prijateljstvo jer sam skontala da je zena savrseno cool.ali,vidjale smo se skoro svake nedelje nekoliko meseci,dopisivale svakog dana kilometarskim pismima, ali onda je to utihnulo.Nadam se da cemo se opet druziti jer mi je devojka,tj.zena draga,interesantna,dobar je covek i mislim o njoj sve najbolje.samo mi je zao sto se nismo videle par meseci,a ja nemam vise nerava za ta kilometarska pisma-a zelim da se s drugaricom druzim uzivo!Znam lika koji je kresnuo sijaset riba preko sastanaka uprilicenih putem FB-a.Ja sam obnovila veze sa nekim prijateljima i to veoma bliskim,koji ne zive u Beogradu, ali osecam da smo i dalje bliski i da mozemo da se ne vidimo i po par godina, ali kad se vidimo nastavljamo tamo gde smo stali prosli put.Imam srecu koju sve manje ljudi ima, da imam krug najblizih prijatelja jos iz osnovne i srdnje skole, pa cak su nas majke zajedno i u kolicima setale.E to je prava sustina prijateljstva-da bude dugo i stabilno.Ne moramo se vidjati i cuti svaki dan, ali znam da je moja LARA uvek tu 4 me.Da su moj Reki,Roxanda,Srdjan,Vesna,Vuk i jos neki tu,na dodir jednog dugmenceta.Da je moj brat Joca u Zimbabveu tu.Ljudi sve manje pisu mailove, a cak sve vise i kancelarijskog posla obavljaju preko facea.Nekada cak ni ne primetim odmah promene koje su uveli.Evo danas je osvanulo opet nesto novo.Ne treba se nervirati,sve se da savladati..Najteze je savladati sebe.Nekad comp moze do ludila da me iznervira i umori.Opasna je to masina.A FB je tu zbog nas, a ne MI ZBOG NJEGA!I nije nikakav cilj i domet imati bezbroj prijatelja,cilj i domet je na FB-u imati "prijatelje" koji su iskreni,posteni u smislu predstavljanja sebe na profilu i nenametljivi u odnosu na druge.Ako vidite da neko nije raspolozen za komentare nemojte ga kecati.Na komjuteru uvek mozemo da izbrisemo ono sto smo napisali ako smo dovoljno hitri .Ako ne-ONO STO JE NAPISANO OSTAE ZAUVEK NAPISANO,Receno cesto ode u vetar!Toliko za danas..uuuuuuuuuuuuu al je hladno,a ja idem predvece u PAROBROD na izlozbu viktora Sekularca,pa u Atelje.Ako sam mogla na 40 da budem napolju po ceo dan mogu i po zimi da se motam po gradu.Sto jedan rece-SVE JE ZA LJUDE SEM ONOGA STO NIJE.prc.

Нема коментара:

Постави коментар