петак, 21. јануар 2011.

ovo je zakonom zasticen text

Bilo mi je simpaticno odusevljenje Anjeline jolie sto glumi u "Turisti" sa Johny Depom.On je jednostavno covek koga svi vole.Bio je mlad ,divalj,radio je sve sto treba i ne treba.Poceo je da glumi sa 16 godina i uvek su ga pratile neke drugacije uloge.igrao je dzankije,policajce,pomerene drustvene izopstenike,mladice koji se bore za...,cak je i propevao za "Berberina".Njegovi omiljeni reziseri jesu Tim Barton i Kusturica.Barton je neodoljivo mastovit,covek koji snima bajke za odrasle.A Kusturica je covek kome jednostavno polazi za rukom sve,ali sve sto radi u zivotu.I on to dobro radi-svidjalo se to nekom ili ne.Johny je rekao da bi zbog Emira skocio sa zgrade.Znam da ne bi isao tako daleko,jedino ako ga Emir ne gurne.Ali,Emir ne zadaje udarce s ledja.Mada su pojedinci osetili njegove zauske..hahahahah! E,jebe me alt i nece da se podize za velika slova.AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAABBBBBBBBBBBBB..Hoce-kad jace pritisnem.U ovoj zemlji sve mora na silu.Pa i alt na mom compu.Nego,da ne davim mnogo.Posto-nervozna sam ovog meseca i nemam zivaca za moje uobicajeno duge textove.Ako vas zanima "Turista",pa,iskreno,da ne igraju tako jaki likovi kao Angie i Johny film bi bio kisela limunada.Ovako je to slatka limunada.Osvezava.I to je sasvim dovoljno.Jeste,Johny igra smusenog profesora matematike koji povremeno pokazuje izvesne znake veoma brzog misljenja,reflexa i obavlja zadatke,tj.resenja u scenariju koja odudaraju od "smusenog"profe.Naravno,nisam ni verovala da je on TAJ turista.I onda sledi velika glumacka transformacija na kraju filma-kada mu pogled postaje drugaciji,pokreti tela, mimika lica.U tome je odlika velikog glumca.Mislim da je njegova najjaca uloga Doni Brasco.Moje misljenje.Ali,njegova najveca glumacka kreacija je gusar ,uloga koju je na prvom mestu stvorio,kako sam kaze-da bi zabavio sopstvenu decu i njihove drugare.I zato je dirljiva scena kada se Jack Sparow sastaje na nekoliko minuta u kadru sa gusarom KIT RICHARDSOM, svojim idolom iz stvarnog zivota.Pre 20 godina upoznala sam Johnyja.Milan Mladenovic je poveo moju kumu,njegovu tadasnju devojku Maju i mene u SKC gde je odrzan koncert...Daaaa,taj cuveni koncert na kome je beskrupulozni Cane zavijajuci kao kojot recitovao-"Johny,tvoja je devojka veceras sa mno..ajde,johny.." i sve tako.Nikada mi se nije dopadao taj Canetov gest,te veceri...Ali,Cane je takav.Svima sve skrese u lice.A svi smo bili 20 godina mladji i mislim da je Canetu mozda,ali zaista samo MOZDA malo zasmetao LEPI JOHNY i paznja na njega usmerena.Ali,Johny je lik down to earth.Secam se,usli smo u back stage prostorije,ustvari sobu-svlacionicu pre nego garderobu.Ne secam se vise ko je sve bio tamo.Brejkersi,EKV,necu da gresim dusu,al ne mogu svih da se setim.Uglavnom,kruzilo je milion ogromnih jointa i dim je mogao nozem da se sece.Bilo je tu radze i piva i ..Secam se da je Johny sedeo izmedju 2 lika,sitniji od njih.Jos uvek je imao bubuljicice na licu,razbarusenu kosu,poludugu i sjajnu.Bas takvu kosu kakvu volim.Pozelela sam u tom trenutku da prodjem rukom kroz njegovu kosu i zadrzim ruku na njegovom lepom vratu.Ali bila sam klinka.Sada bih to uradila. Kada smo usli pozdravili smo se sa svima koje smo ionako znali,a Johnyju smo prisli,pruzio je svako ruku i predstavio se.I on se lepo predstavio.Bio je malo nervozan,jos nenaviknut na nase strahovito glasno razgovaranje,ali tako sladak, nenametljiv i mislim da bi se setio svakog ponaosob.Svakog pogleda i svakog lica koje je te veceri upamtio.To je za njega bio veci dozivljaj nego za nas.Johny se zabavljao sa Vinonom Rajder.To je bilo nezno i divlje.Sa Kate Moss bilo je=Johny Dop i Kejt NOS.Sada je fini covek,ozenjen slatkom francuskinjom,imaju decu.Johny slika i to jako dobro.Voli secesiju.Dete sam glumca i poznajem glumce u dusu.Odrasla sam u pozoristu.Njihova osecanja i ponasanja su jako taktilna.Nisu isti kao ostali ljudi.Jednostavno-nisu.Ali,nadam se da cu sresti johnyja jos bar jednom u zivotu.Ma,znam da hocu.Ne zato sto zelim da gledam uzivo to bozije stvorenje od frajera,glumca rokera i slikara.Samo bih zelela da mu ponovo stisnem ruku i da vidim u ocima da me se seca.

Нема коментара:

Постави коментар