понедељак, 10. јануар 2011.

ovo je zakonom zasticen text

Sredjujuci mi novi comp,brat mi je stavio razne novine, mnoge ni ne otvaram i skinucu ih prvom prilikom.ali,imam Vanity fair,Interwiev i Vogue.Odnos prema prva dva mogu da kontrolisem ,a kada se skoncentrisem na sajt Voga ja mogu da biram SVE-bukvalno sve sto pozelim iz sveta mode.Revije od prethodnih sezona,visoku modu i pret-a -porte,mogu da citam sve clanke ,da znam sta je u sledecem broju.mogu da biram medju...npr-nekoliko stotina kreatora,detalje,sminlku,backstage,blogove da citam,mogu da gledam cak nesto sto je tek za sledecu jesen i zimu..mogucnosti su neogranicene.Naravno,priznajem da me to kosta nerava dok posmatram svu tu lepotu.Vidim tone i tone novca kojim placam.Ali,kad vec imam toliko novca trebalo bih da placam karticama,ali njih ne volim.Bas volim kes KES KES KES.Kad covek ima kes kod sebe,dosta kesa-moze sve.Mudar covek,skolon dobrom zezanju-ume i sa malo para,ali sa vise..to je prava gozba.Naravno,nisam obucena kao dame iz Vogua-te haljine kostaju nekoliko hiljada..kojih kod hiljada,malih hiljada... .Ali,onda covek,tj zena,tj.JA pocnem da posmatram kaiseve,rukavice,naramenice,dzepove,te tone sljokica,disco kugli i nakita koji vec imam.Dobar jeans i majice najludje na svetu,ispod kojih nosim crnu prastaru majicu sa dugim rukavima,koja mi pokriva krsta.Nosim moju divnu suknju od sicilijanske cipke,sivenu u pun krug koji se siri tacno od struka.Siroka je,ima zipon ispod i veoma je zahtevna,a duzina joj je neravnomerna.Uz tu viktorijansko-kaubojsku-gusarsku-sicilijansku suknju nosim samo belu kosulju na preklop koja veoma istice struk i zahteva jak,cvrst push up bra.Onda na lepo feniranu kosu moju crvenu koja je takva zahvaljujuci mojoj frizerki Zorani,ja bez bojazni da ce mi se ispravljena kosa nesto iskriviti,stavim kaubojski sesir+cizme boje meda,sa trakama od antilopa koje se unakrst vezuju oko antilopskih cizama sve do kolena,stikla=10cm.Ove sezone i sledece,a naredjuju i za one temo,za 2,3 godine-morate imati suknju..ne-jos bolje haljinu biserno-bez-svetlo-roze.Kao najneznija nijansa tecnog pudera-Ivory beige,Estee Lauder ili Clinique.e tu predivnu haljinu bez rukava,koja cini fifuru da se postavi kao karijtatida nosim sa malom prljavo-roze koznom jaknicom koja se rokerski zakopcava,ima kratke puf rukave i potpuno je kao Marc Jacoms kreacija.Sad Vi kazete u sebi-Eova Zozi je opterecena modom!Ma,nisam opterecena..ja je volim,uzivam u kombinovanju starih i novih,verovatnih i neverovatnih stvari...elem,uz haljinu nosim lakovani roze kais koji prekrva povrsinu od ispod grudi,ceo struk i zakopcava se snalicama.Ne deluje nezno,a kao bombona je.Haljina je u suknja-delu esimetricna i jako zenstvena.Ovu kombinaciju nosim uz gumene crne ravne cizme ili uz jedan par od 3 sado-mazo verzije platformastih stikli.Postoje u svim kolekcijama-od espadrila pa do crnih cizama do bikini dela,pa cak i platforme bez stikli.A-haaaaaaaaaaa.Ove je sezone lepo nositi perje,krzno(vestacko,ako vas nije dokacila neka super prava iz ormana bakinog ,tetkinog,maminog,pijacu ne volim....sem za paradajz-1-nosim sljokice kao luda,imam 5 Pacco Raban disco kugli od strasa na najjacim lancima na svetu.dobila sam na poklon od jedne gospodje koja zna sta zena od stila-tj.JA voli da nosi.Priznajem da sam bila iznenadjena jer znam da su veoma skupe.ali,zasto smo postali toliko nenaviknuti da imamo nesto skupo i dragoceno na sebi,na svom zidu, madju svojim kjigama.Navikla nas drzava da placamo skupu struju,skupu hranu,skup lebac,a onda se neko cudi kad neka osoba-dal zenska ili muska-priusti sebi nesto skupo.Pa sta?Ja sam spremna ,a i znam gde to da kupim-da za 200 evra kupim 10 stvari,ali niko nece pojma imati odakle je to,jer-naucile ,bolje-posavetovale su me mudro baka i mama da ne preporucujem svoje doktore,frizerku,snajderku,jer posle necu moci JA do njih da dodjem.GLEDAM SEBE I RIBAM GAJBU. A ove sezone,pa se onda opet radujem malo toplijim danima koji su idealni za brojne odevne kombinacije,ima vec jedno godinu dana,a i smrsala sam skoro 10 kg-ja stalno nesto isprobavam kod kuce i potpuno sam spremna za nastupajuce prolece i leto.BELO BELO BELO.Ovog proleca i leta pustite svojoj sustini,svojoj zenstvenosti da blista.bela dugacka suknja sa cvetovima,platforme ili kaubojske cizme i mala jeans kosulja vezana u struku,a oko struka,tankog naravno,jako stegnut kozni braon kais.Uz to-kaubojski sesir od trske ili cvetna haljina sa volanima i karnerima+mnogo nakita+espadrile ili jeans+maca sa malim,zutim"pojeo sam cica-macu",sandale sa oblakoder slaganom stiklom koje se ukrastaju oko noge-moje licne MAx Mara.Imam i ja firmatte.Malo,ali vrhunske.Jedna od velikih tajni je u tome da ako to radite-prestanete.Pogotovo ako to godinama radite i na kraju shvatite da nista nemate.Nemojte u naletima ljubavi prema komsinicama,drugaricama,njihovom decom itd-poklanjati garderobu.nikako.NIKAD VISE.Da je moja mama cuvala sve sto je nosila 60-tih i 70-ih ja bih bila medju najbolje opremljenim vintage IT gerlama.ali,opet-jedna gospodja je to nadoknadila sa nekoliko Oleg Cassini koktel haljina,2 crne a la Jovanka Broz ili a la Odri Hepbern,ali sustina je da se misli na istu crnu haljinu,a jedna je mrsava,a druga poveca-a haljinica crna,secena tacno ispod kolena,sa ili bez dekoltea,na bretele.Mala crna haljina je mala cak i na Jovanki Broz .U tome je njihova tajna.Moja treca najomiljnija vintage haljina je od zute santung svile,sa otvorom-dekolteom koji vam sece grudi kao elizabetanske haljina,a siri se u pun krug i na preklop je.Remek delo.i tako - giljam ja gradom,peske,trolom,busom,kolima,taxijem i sve cesce nosim stikle u odabranoj torbici.Jer,stikle postaju sve vise i vise.Imam i baletanke, na sljokice..i tako jezdim gradom u crnom sakou,majci sa mrtvackom glavom,plavim antilopskim cizmama i farmerkama sa lancem.a onda obucem Fendissima plisiranu suknju,crne wermacht cizme i set crni.ali,ipak-najcesce nosim farmerke,majice,disco kugle+naramenice kao epolete+marabua+tasnu koja trpi 10 kg.Imam i haljinu Escada,laznjak garant,ali nema veze-potpuno je pozorisna,kao iz Prica iz Becke sume..I-na kraju,ako zelite da znate kako bih volela sa izgledam kroz vreme bilo bi to ovako-drevni Egipat,Stara Grcka i rimska imperija,renesansa,art deco i BLADE RUNNER!

Нема коментара:

Постави коментар