четвртак, 6. јануар 2011.

ovo je zakonom zasticen text

Dobro vece.Badnje vece i svima neka bude bogougodno! Bogougodno je jedna lepa i starinska rec.nas je jezik bogat,lep,imamo po vise izraza za jednu istu stvar.ima ljudi koji se izrazavaju arhaicno i epski,kao Vuk Draskovic,ali to nekome mozda izgleda smesno.Meni nije,ide mi uz Vuka i on to lepo ume da sroci.Na kraju krajeva,jedan je od najpismenijih ljudi i covek koji zna istoriju Srpskog naroda vise nego savrseno.Ovde se Vuk ne pominje u politickom kontextu.ni malo.Vuk je nadaren govornik,pa cak i kad je davno vikao demonstrantima -"SVI,SVI,SVI,SVI,SVI...EVERIBADI...",meni je bilo simpaticno.S druge strane,postoji licnost koja unosi zargon u svoje emisije,pa cak i ulicni nacin gestikulacije i samo njoj lepog nezenstvenog ponasanja.iako sam cula da Olja Beckovic tvrdi da dame nikad ne presvlace cipele(tj.nose stikle u torbi), ja mislim da dame bas to rade.Tako su radile moja baka,baba-tetke, moja mama i mnoge dame kao Mira Trailovic i JA npr.JA pa JA!Olju poznajem ,pozdravljamo se uljudno, promrmljamo par recenica ako za to ima vremena i to je to.Znam da se Olja ne bi ljutila kad bi ovo procitala.ali,bila bi malkice besna.takva je po prirodi.elem, Olja je dosta privatizovala emisiju koristeci cesto obracanje sa/na "TI" i zovuci iste goste po nekoliko puta,a oni su cesto njeni jako bliski prijatelji.Naravno,svi novinari zovu prijatelje da im gostuju,ma koji medij bio u pitanju; novine,TV, radio...Olja se cak obracala predsedniku _Tadicu sa "Ti,Borise"!Ja kapiram da su oni drugari,ali ipak je on predsednik drzave i u toj funkciji je dosao u "Utisak nedelje". Trecu grupaciju cine visokoumni ljudi, duboko prosveceni,veliki intelektualci-kao Jovan Cirilov, vladeta Jerotic,Milan vlajcic, Borka Pavicevic.Dovoljno.Oni se sluze jezikom vrhunskih intelektualca, recenice su im pune digresija, asocijacija,stranih izraza,naucnih,filozofskih floskula, ALI-NE PO SVAKU CENU!Sledeci bi bili i bile manekeni i kenke koji govore.Naravno,medju njima ima super likova kao Zipa Yoma i Andjelija.Tu bih i zavrsila.Formacije mladih i neukih devojaka odavno su preplavile ekrane.Pa cak vise ni one nisu toliko krive-nije jadne imao ko da ih nauci!Bau,bau-bas sam stroga! i na kraju,neverovatna kolicina ljubitelja laznog fenseraja,fejk novokomponovanih ludaka i ludaca koji dozivljavaju "ultimativni vrh i extra full extazu brate na iventima". Zena koja je izraz EVENT-dogadjaj medju prvima uvrstila u nas sleng je Marijana Mateus,kojoj sve polazi za rukom-sem da skine brcice iznad usana, sem da ne kopira Kavalija i najstrasnije sto moze da joj se desi-da propusti neki ivent.bljak.Ima jos sijaset primera i grupa i podgrupa,ali za danas-to bi bilo sve.

Нема коментара:

Постави коментар