среда, 12. јануар 2011.

ovo je zakonom zasticen text

Iznad svakog mog bloga pise."OVO JE ZAKONOM ZASTICEN TEXT".Lepo osigurate svoju guzu i molim-lepo.a ako neko nesto kpira-"m'rs na sud i daj pare"!Stotine hiljada tu padaju.Vec jedared,pre nekoliko gudina tuzila sam izvesne i dobla dosta love.E da je sad ta situacija,ali nije.ne mogu da prestanem da se vec mesecima bavim modom,oblacenjem,igranjem,uvlacanjem u farmerke koje su me verno cekale dok sam bila bucbucbuc.sad sam OK,ali ja zelim da budem mrsava.Naravno,to meni kao rasnoj zeni ne stoji dobro,a opet-imam kukove oko 90,priroda mi je tu dala nesto od manekenske gradje.a onda mi je i smesno i drago i milo sto je i njima milo,al'nemaju...-kad mi negde pridje neka visoka jako mrsava persona i kaze_"pa ti zozi imas takve listove,u stiklama ti noge izgledaju kao da si igracica"!Ali,ne kao ove igracice sad.Nego iz onih raskosnih vremena,kada je -Salvatore Feragamo pocinjao da modelira cipele za Holivud.On je prvi koji je od espadrila stvorio vecernju obucu i podigao ih na ortopedsku petu.Obozavao je da pravi ortopedske pete uobliku puza,zlatne,a napred kao arapske,crvene,sa bezobraznim spicom.Klasicne espadrile,kakve smo mi nosili osamdesetih voleo je i Picasso.To su obicne espadrile,ravne,od platna i kanapa,sivene kanapom i koncem.Bilo ih je u svim bojama.Ja sam obozavala one koje su bile sa debljim kanapom dola i imala sam jedne pink koje sam nosila dok se nisu potpuno raspale.Moj prvi izlazak u grad kada sam postala apsolutno svesna svoje licnosti i zakoracila u taj ludi svet beogradskog undergoround zivota,bio je koncert Baby doll 1984,u tada,jos uvek starom Ateljeu 212.Dosla sam na glumacki ulaz._tamo su bili svi..bas svi.Bebica je pevala iz pratnju Du du A.Mene je poveo miskec,nas divni misko mihajlovski koji je prava sustina D'Boysa.Ali,Pedja je toliko obuzet sobom,samozaljubljen,opsednut imaginarnim fenserajem koje ga je diglo u nebesa posle "budale"=treba u Srbiji biti budala da bi "uspesan bio"U Pedjinom slucaju treba biti samo sopstvena budala=k____c!I nak se aci on koliko hoce,al nek bude dzentlemen i drugar bar jednom i u nekoj emisiji bar kaze nesto o Misku.Misko je tesko bolestan.u ovoj zemlji lako se ljudi zaboravljaju i lako budu zaboravljeni.I eto,_mene je Miskec-jer ja sam tako,pored Olivera Mandica,Baby doll,Branka K,VladeteAndrica prihvatila da kao klinka zovem MISKA_MISKEC.Ranije sam ga stalno sretala u njegosevoj i Krunskoj.Vise ne.U Engleskoj ili americi,ma koliko to nekima pateticno delovalo,ljigavi i slihtarski,ali-ipak bi se okupila ekipa muzicara i odsvirala koncert Miskecu u cast.Da mu bude bolje.Da dobije taj novac.Da ode u banju.Bar.

Нема коментара:

Постави коментар