уторак, 18. јануар 2011.

ovo je zakonom zasticen text

Ovaj ce blog biti vrlo kratak i besno napisan.Koliko sam primetila ljudi inace pisu kratke blogove.Danas sam potpuno posizila.necu da koristim reci tipa popizdela, da me surovi administratori koji nadgledaju sve sto pisemo i postavljamo na fejs ne bi mozda odstranili sa istog.A sve po sistemu BIG BROTHER IS WATCHING U. Onda sam se zapitala u jednom trenutku zasto toliko besnim zbog neke nebuloze.ali,ta nebuloza je nesto sto sam sama prihvatila.Ok-dobro mi dodje za "reklamiranje" bloga,u kontaktu sam sa prijateljima koji zive sirom sveta..mogu da gledam svoje,tudje i ko zna cije slike.mogu da se ukljucim u glupa i pametne konverzacije.mogu da ostavljam komentare,pustam muziku, stavljam modne revije.mogu da saznam mnogo informacija o tome sta se desava sirom sveta i u mom Beogradu.mogu svasta na ovom fucking FACEBOOKu.Ali,samo jedno ne mogu. A to je da ODABEREM FORMU KOJOM CU TO PREDSTAVITI. Onaj "stari" FB bio je mnogo jednostavniji,pregledniji i simpaticniji.Vecina se zali na ovaj novi i na muke koje su imali dok nisu skrckali informacije za "NOVI".A mene licno brine zasto me to toliko dotice.zasto sam dozvolila sebi da se upletem u elektronsku mrezu koju su napravili neki klinci da bi se dobacivali.i na kraju i film o njima.Mrzim fejsbuk,ali sam na njemu zbog koristi koju moze da mi pruzi.I kazna zato sto sam tu iz koristi jeste moje mucenje sa novim FB-om.MNOGO BUKE NI OKO CEGA. A ipak!?

Нема коментара:

Постави коментар