уторак, 8. децембар 2009.

ovo jezakonom zasticen text 5

nije mi zao 200 diunara kredita koji odose u ve4tar na jalov razgovor.Iskreno, mnogo mi je zao bas tih dvesta dinara jer sam za njih mogla da obavim 2oo razgovora po minut. imam drugakoji ima veliki problem, a ponasa se kao beba.Volela bih da procita ovaj text, kad tad...kad mu proradi komjuter, a i mozak.Oduvek sam bila od onih osoba u drustvu koje su bile vodja, umela sam da manipulisem celim razredom ili ekipom od 7 ljudi. Svi bismo na kraju otisli tamo gde ja hocu. Uvek sam imala dobre seme za sve, za zureve, duvanje, premijere, koktele i partyje u ambasadama.Svi su od mene ocekivali da ih negde vodim, uvodim, sprovodim.Kad sam sa drugaricama pocela petkom da idem u Cortinu na pizzu, to je bilo u osnovnoj skoli_osamdesetih, ja sam bila ta koja je kelneru davala baksis, ja sam bila ta koja je zvala kelnera...Volela sam da izllazim sam. Pznato je bilo tada, da ako odete u zvezdu ili na Akademiju srescete milijon ljudi, i na medjuprostoru.Odlazanje tamo samoj mi nije nametalo obaveze ni prema kome, mogla sam da dodjemkuci i prekosutra ako sam htela. ovo vec spada u memoarske spise, a sad op[te nisam raspolozena da pisem zato [to su me ti telefonski razgovori, kilometarski, skupi i glupi ,danas mnogo iznervirali. Uvek se trudim da budem dobra, saslusam drugog i ucinicu sve na svetu za prijatelja. Taj prijatelj mi je najbitniji u zivotu, al brate, preteraga danas. Nisam mu ja mama, bas zato je i preterao.Neodlucnost ga ubi, ne mogu ja da odlucujem za njega, a on to ocekuje.Pritom, zensko sam i sklona manipulaciji.Koloiko puta sam samo u zivotu bila neodlucna.Grozna je to pojava. Nesto vas rasteze izmedju dve strane, kao u onoj bajciIvane Brlic Mazuraranic SUMA STRIBOROVA.Radi se o pohlepi ljudskoj i neodlucnosti.Radi se o dijamntima u cudnoj sumi, ali junak bakjke to ne zna. A glas huci i govori -AKO NE UZMES KAJACES SE, AKO UZMES KAJACES SE STO NISI UZEO JOS!Tako i ovaj moj drug.Uzede, ali u pogresno vreme, izadje-ali u krivi cas, ostade-ali ne dovoljno dugo, donese odluku-ali pogresnu. I sad mene,posto sam mnogo dobra, nekako pece savest zbog svega toga. Mada savetovala sam mu najbolje i kad jesmo i kad nismo zajedno.Ali, toliko je neodlucan da ga to ubija, a mene neverovatno nervira.I sada cu morati da mu posaljem sms poruku da me je uzasno iznervirao, sjebao mi 200 din. kredita na moronski razgovor, a na kraju nismo nista resili.Ili mozda da mu nista ne napisem, ko ga sisa, nek se bori sa sobom, a ja cu se odmoriti dok mi sutra telefon ponovo ne zazvoni sa pitanjem STA DA RADIM? mislim, on.Volela bih da procita ovaj text. Iskreno covece, radi sta znas. A ja cu da posluzam savet koji vam obicno daju ultra uspesni ljudi na svetu-BICU SEBICNA KUCKA

Нема коментара:

Постави коментар