недеља, 6. децембар 2009.

ovo je zakonom zasticen text 4

bila sam bnucmasto dete,teenage malo jace, pa onda elegantno popunjena, asada sam, blizu 40-te bas onako...tu i tamo,gore-dole, ali crvenokosa, dobro mi stoje farmerke uprkos to me sto mi najbolji drug stalno govori da jace noge, sto me uzasno nervira.Alsam vala sexy.Toliko o meni.Ego manijaku.ponekad.By d way, sad sam imala neko prepucavanje putemsms poruka i to nikako nije dobro.Uprkos svim masinama novog doba, ozbiljne razhovore obavljajte oci u oci, vazne stvari uvek zapisite u neku sigurnu svescicu.Da se vratim temi.Nekoc sam mnogo besnela oko svoje tezine, sad nosim sebe onakvu kakva sam, ali sam vredno i vredno vezbala aerobic,kalanetx,step-reebok aerobic, plivala, setala, joga, tralalala.Ali, kad god sam gladovala-nije se isplatilo.Energija trosi energiju, te tako moramo variti hranu.Malo. hrane.Vise obroka.Dorucak rucak, ne vecera posle 8.Ne yderite uvece.Jedite voce na prazan stomak, npr.banana se vari 3h.Interesantno je da se lubenica vari samo15 min.I zasto biste onda na35c lezali sa naduvenim stomakom u fotelji, jer ste pojeli lubenicu posle snicle i krompira.Trenutno vezbam na podu, kod kuce-ya dodnji deo tela-strecing i joga, gore-tegovi,za ruke, strecing i opet zoga.Trydim se da svkog dana opalim brzu setnj,oko30min-brzo hodanje je nevidjeno ya guzu i butine.Moram da priznam da sam do sada bila skoro 10 puta na cuvenoj Cigoti/Zlatibor i potpuno postovala njihovu dijetu_logorasku+setnje,oko15km dnevno po planini Zlatibor,kupala se u bazenu, trenirala u teretani sa jednim nasim

Olimpijce,bacacem kamena sa ramena.Volela bih da se oprobam u extremnim sportovima,ah ta cuka...Za mene je lepse da pojeden malo francuskog sira,tost, prsutu i maslinke. nego npr.celu pljeskavicu, ali nije problem ni da pojedem 10knedli sa sljivama.Pravila nema...izvinite sada sam bas bilau frizideru da izmem jogurt i kasiku butera od kikirikija,onog za americke vojnikeDa, da ona etiketa sa americkom zastavom, stp jedu vojnivci, taj je najbolji.Sada sledi promena plana.Setila sam se na pomen americkih vojnika, kako Obama salje nekoliko desetina trupa u Avganistan.Za to vreme,Misel Obama, prva danma-gleda nas sa gotovo svih naslovnih strana-modnih, za uredjnje kuce, tracerskim, ozbiljnim.Gospodja Obama je jako visoka, ima izbildovane ruke i jake klavikule, dugacak trup, siru pozadinu i vitke, ali cvornovate noge.Arbitrimodni lazu da je donela preokret svojom smelom idejom, cesto je na znacajnim zvanicnim roslavama vidjana u haljinama bez rukava, sto su joj prebacili, a i ja.Takodje ono sto je strasan faux pas Prve dame jeste sto je bila u poseti kod Engleske Krljice u haljini i crnom malom tween-set dzempercicu.Zatim, potapsala je Kraljicu po ledjim, a nikakvi dodiri s jraljicom nisu u protokolu.Ipak mislim Da Michelle pravi sklop africkih korena i najmodernijih geometrijskih krojeva, a ja bih joj preporucila mnogo zenstvenije kreacije,ynam...Donnu Karan!Ali, zasto se ja bavim uop[te ovom zenom kad imam toliko nedoumica, briga, frku slovom, stanom, mamom, yubarom, kilogramima, macki, prijeteljima,,,,Pa, eto, bavim se jer je to u ljudskoj prirodi.Da se napaja drugima, da cesto s knedlom u grlu zboravi na sebe ili da jednostavno mislima i masti pusti na volju.Kada sam pocela pre nekoliko dana da pisem ovaj blog mislila sam da je najbolje da imam temu za svaki dan....ali, zivot ide neplanirano, a Laki je malo nervozan.See ya 2morrow!zoziiiiiiii

Нема коментара:

Постави коментар