четвртак, 10. децембар 2009.

ovo je zakonom zasticen text 7

Kako je zamoran ovo grad.Sumoran i lenj. koliko mu samo faki radosti, hrabrosti, maste ,dekadencije, dobrote, reda, cistote, pameti. Zao mi je Beograda i Beogradjana. Stalno se kao nesto dogadja, ali napola. Odem veceras u galeriju, tj. big hol RTS-a. od Tijanica se slike nisu ni videle. U vecem delu, tj. prostranom holu nalik na ruske novokomponovane minima;listicke zgrade, stajali su neki radovi i strikeraj- po sistemu, radost treceg doba. A fantasticne slike, renesansnog dara bMilana Tucovica smestili su desno, u manju galeriju. Pica je bilo, vinjak, 5+.Al kad se loce mora nesto i da se pojede. Ovde nista da se televizija otvori .Nista.Zato samo fermam prijeme,parastose i premijere sa Novicinim kanapeima. Ko u Beigradu ne zna ko je Novica, taj nek se zapita da li zna u kom gradu zivi. Elem, odem ja posle do SKC-a, kao tamo mi je uverk bilo gotivno. basta, koncerti, muvanje, duvenje, Happy galerija.srecna. Bila je izlozba, postavka...sta vec o 30 god. new vejva,novog talasa.Kad ono sede Nebojh[a Pajkic, Kosta Bunusevac, Ambrozic i ne znam ko jos i dave. Da, bio je i Koja, ali kao posmatrac. Na fotkama mrtvi Gera, Milan...Mislila sam da ce biti neki party, a ono sranje. Onda mi se sve smucilo i odustala sam od toga da odem u Kulturni centar grad na Rende zurku i koncert iznenadjenja. Kapiram, gde su dva sranja, bice i trece. p.s. nadam se da su drugi lepse doziveli ove manifestacije od mene

Нема коментара:

Постави коментар