петак, 4. децембар 2009.

ovo je zakonom zasticen text broj 2

Dragi moji prijatelji, osvanuo je drugi blogerski dan u momraskosnom zivotu. Inspirisana likom Davida Duchovny=ja u super seriji Californication, i filmom Juliet&Julia/obavezno pogledati,Meril Strip ,divna kao uvek/ i takodje ponukana zeljom za uspehom, eto sedim i buljim u ovaj ekran koji me bas zraci/ Kucam poluslepo, kao sto isto tako vidim kad prelazim ulicu. naravno, na crveno. Nije dzabe svojevremeno, ja mislim za vreme bombardovanja, oscanuo genijalan grafit JEDAN JE FOX MOLDER.....ispisan sprejom na ogradi preko puta JDP-a. Duchovny je jos u DisijeuX zracio poitisnutom energijom, u cemu ga je neverovatno podrzavala debela, n4edojebana Scully. Duchovnz-ju je trebalo skoro dve decenije da se izvuce iz tog oklopa vanzemaljskog sveta i da se vrati u obliku pisca Mudy-ja, ygodnog, sexi, sklonog lakim drogama, beskrajno talentovanog, LA odmetnika, neznog oca, sjajnog ljubavnika...Nadjoh u sebi mnogo slicnosti sa njim. I u trenutku kada mi niko u zivotu ne nudi posao, mada se ja trudim da ga pronadjem i Bog stvori blog! Ono sto niko nece ili ne zeli da ucini za vas, ucinite vi sami! Bila sam danas kod mog zubara, koji je inace odlican doktor i dobar covek, ali jedan od onih Srba, potpuno nesvesan svoje nesvesti, zadojen idejom o velikoj zaveri protivu naseg NEproduhovljenog naroda.I dok sedim razjapljenih celjusti na zubarskoj stolici i desnim uhom lepo cujem kako mu sve vreme nesto krklja u stomaku, slusam kako tvrdi da nas ONI truju iz vazduha-vetrom,tj. pojacanom kosavom koja ce tek stici, zatim vakcinom koju ja sigurno necu primiti sto i vama preporucujem.Takodje, moj zubar misli kako zapadne sile zele da se ukinu fakulteti u nasoj drzavi kako bi Srbi bili sto gluplji, jer naravno-svetu netrebaju pametni Srbi, vec glupi.To je teorija mog dobrog zubara, da ne bude zabune.Pretpostavljam da kapirate da se ja ne slazem s njim.Ali, sad mi je nesto sinulo!Dok covek/zena pise cesto se dvoumi oko gramatike, pa tako i ja, te se unapred ogradjujem od svih gramatickih gresaka i priznajem da posedujem izvesno neznanje u domenu gramatike serbske. Kao kcerka mame prevodioca i lingviste i tate-glumca, prevodioca, lingviste i kuvara, to je zaista sramota.A ako ja imam problem s gramatikom, sta onda da priznaju mnogi drugi ljudi?! Onda ispada da pola Srba nit ume da govori, a kamoli da pise. Velika je i stara istina da onaj ko ne zna dobro sopstveni jezik ni tudj nemoze savladati, kao sto je tacno da los crtac nikada nemoze biti dobar slikar!aaaaa yamislite...ynate sta se juce desilo?Bacio se nesrecni covek sa 17-og sprata nayovi-oblakodera u 27,marta. mOJA NAJBOLJA DRUGARICA lADA ZIVI NA 16-OM s

Нема коментара:

Постави коментар