субота, 12. јун 2010.

ovo je zakonom zasticen text

Jadna zemlja koja VOGUE svoj nema ! To znaci da nema trziste da bogate klijente, koji bi da kupuju inspirisani Vogueom, a ne samo da uzdisu zbog slicica!Ekonomija. Sve je povezano. Moda zivi na odredjenom trzostu. Novac stvara kvalitet i obim trzista. Kod nas je ekonomija odavno propala. Posle 5. oktobra zene je trebalo obradovati Vogueom, ali ponovo se litica survala. To stou sentru grada, oko Knez Mihajlove postoji nekoliko radnji sa pret-a-porter kolekcijama tipa MaxMara i jos ponesto - na znaci da smo mi TRZISTE! Daleko od toga. Mi smo samo jedan osrednji shooping-mol, sve zajedno. I zato stara izdavacka kuca sa velikom reputacijom - "Condee nast", nece da rizikuje i izda zasopois koji kosta 11 dolara ili 4funte ili koliko evra..!? Mada, ja sam godinama imala novca da kupim svakog meseca britanski ili italijanski ili...Vogue. Sad mogu ponekad, ne bas svakog meseca. Ali, catch je u tome sto kod nas ima da su kupi Vogue na svim mogucim jezicima, ali srpsko izdanje ne postoji.M A L O , MA MI SMO TRZISTE KOJE NE POSTOji! I zapamtite, sve sto Vogue prikaze savrseno je moderno ove godine, bice sledece, a bilo je i prosle! Vogue je ZAKON!

Нема коментара:

Постави коментар