уторак, 8. јун 2010.

ovo je zakonom zasticen text

Idealan muskarac moze da bude kratkovid kao Majkl Kejn, nizak kao Al Pacino, duhovit kao Vudi Alen. Idealan muskarac treba da moze da popije i pusi cigarete kao Hemfri Bogart i Ricard Barton i da sa stilom jedva stoji na nogama. ON moze da bude hladan kao Klint Istvud, i da vas, kao Dzems Bond, nikad ne izneveri u krevetu. TAJ muskarac moze da ima i 80 godina i da se drzi kao Son Koneri. Ali posto je Son Koneri jdinstven na svetu, takva gospoda otpadaju! Muskarac mog zivota mora da igra kao Dzon Travolta, da bude nepredvidljiv kao Son Pen i Robi vilijams, da kao brus vilis muski popije batine i da se pri tom sam sebi smeje. . On jednostavno mora da bude slozen, neobican, svoj i radoznao kao Dzoni Dep,ili duhoviti sxy intelektualac kao Dzordz Kluni i tata kao Bred Pit. Uz sve ove karakteristike bilo bi pozeljno da bude bogat , uspesan i lep..barem zgodan. Not neccessary. U svakom slucaju mora da bude pametan, duhovit i obrazovan dzentlmen koji citira velike umove, npr. Markiza de Sada! Vazno je da bar ima luk ledja kao Marlon Brando, da moze da me ponese u narucju - sto vec dovoljno govori o njegovim fizickim mocima, jer - ja nisam laka! I podrazumeva se da ujutru radi sklekove i trbusnjake. sve u svemu TAJ muskarac treba da bude nezni macho primerak i onda ce moci da me drzi na lancu celoh zivota! E, skromna li sam..hahaha!

Нема коментара:

Постави коментар