понедељак, 30. мај 2011.

ovo je zakonom zasticen text/sve u svemu-ovih dana o svemu!

Dobar dan!
Ako ste redovni citalac..citaoc..mozda cak i lektor koji zeli da bude moj lekar..haha..mojih blogotextova..dakle,ako ste na početku,pre skoro 2 godine,a intenzivno pre godinu dana počeli da čitate ZOZIFICATION verovatno ste primetili promenu u odnosu na prve textove. to-prvi,znaci kod mene, pa-preko 50!
Iscedila sam se od Sandokana, delikatesa našeg detinjstva, modnih saveta i ljubavnih i dijetalnih predloga.
Stvarnost nas gadja i u dupe i u glavu1
Bolno.
Strašna je sudbina Ratka Mladica.Karadžić je vozio neki svoj film u kome se i zabavljao menjajući identitet i vrteo se po raznim gradovima-na promocijama, tribinama, pa je čak i on držao neka predavanja.Karadžićev road-movie je čist kemp. I bus at the end.Ali, čim se obrijao i skinuo cvikere-opet je to bilo ono nesimpatično lice prevejanog prevejanka koji je doakao po sistemu - "Prevela me mala žednog preko vode...hej,dao sam joj previše SLOBODE"!Pevao je i peva i dan danas Aki Rahimovski.
Ne sećam se više ni kako su ga spetljali u busu.Dabić. Da su ove ridze koje sada haraju po prevozu bile tada na snazi,bio bi on i ranije uhvaćen. I Bog stvori ridzu.Ne verujem u to.
Obično mi "Utisak nedelje" na jedno uvo udje, a na drugo izadje.Nikad nisam volela tu emisiju.Moja stvar. Odbijaju me veoma često isti gosti i Oljin manir. Opet-to je moje lično osećanje. Ta emisija je veoma dobra,ali volela bih kada bi bilo više prostora za komentare gledalaca-slušalaca.Jer,ja u prolazu slušam tu emisiju,a na drugom TV-u gledam nešto ili gledam u ekran compa ili se ogledam u ogledalu i u svakom slučaju-gledam i slušam.Nešto.Ah,da-tu je i telefon-fixni i mob.
Pomenuo je sinoć,da ne pogrešim,ali sigurna sam 99% da je to rekao Lazanski, kako se Mladić nije dovoljno dostojanstveno predao kao što su to činili vojnici Wermachta i mnogi drugi generali, kroz ratove i vekove.
E sada, kao neko ko se izmedju ostalog bavi i modom, tj.odećom kao fenomenom moram da kažem da su ti veliki ratnici koji su se predavali na bojnom polju, na zadatku, u krevetu ljubavnice, u odbrani grada, bojnog polja etc.MORALI da budu u uniformama, neki sa više, a drugi sa manje lenti,činova, ordenja.
Pa, nije Ratko mogao postati fashionista iako je maskirno,a pogotovo svi tonovi izdvojeni iz te maskirne palete već godinama na vrhu fashion top-lista. Nije mogao da sedi u šinjelu pod punom ratnom opremom i da čeka i čeka i čeka i čeka.
Ko čeka taj dočeka. I on i mi.
A on-bolestan,udaren u glavu mozdanim udarima, nesrecan,tuzan i na kraju-prepušten sam sebi.Vojničina,junačina.Za mene-NE!Neka odgovara za dokazane zločine. Mom drugu bio je komandir, visi oficir u vojsci i kaze Srdjan da ih je driblovao i urihtao samo tako!. Isli su uz brdo "u klin" svako malo.Pod punom opremom.I on sa njima.Vojničina jeste.
Dal' ce sad da nam bude bolje?!Kažu da će biti u istoj ćeliji u kojoj je skončao Sloba. Morbidno.A sa druge strane, za zatvor-potpuno normalno.Zatvorenici se smenjuju....ali, kada vidim Biljanu Plavsic kako se šetka mojim,našim Vračarom u najskupljoj bundi na svetu-vidim da joj je banjanje itekako prijalo da konzervira svoju "nebesko-srpsku lepotu". I tako,naravno-udesila bih ja nju-da zivi u Galenici, da prima penziju od 7 000, da prodaje na ulici stare stvari.Sve ono sto su morale nesrećne siromašne žene.Zbog rata.Zbog Alije,tudjmana,Slobe,Karadžića,Plavšićke,hadžića, Mladića, šiptarskih extremista i ostalih satelita u vidu pisaca,pesnika, proto-intelektualaca, policije tajne i ostalih tajnih sluzbi,paravojnih formacija i njenih istaknutih vodja. AAA-koliko ih samo imaaaaa... Narod-bio slep.Slep bio.Slep ostao.Lepo Biljana Srbljanović kaće da sada, a i od početka,citiram sa naslovne strane najnovijeg "NIN-a"-"Tadicu treba dobar dramaturg".Da uobliči priču! HA..hmm...mmmm..grrrrr.jeeeee...eeeeeeeee.uuuuuaaaaaaaa i čist japanski horor.Tema za novu trilogiju o video trakama, bunaru, a oni svi upali u bunar i tamo se kriju. onda dodje neko i izvadi ih, sudi im, presudi i kao-sad je sve OK.
Ništa nije OK.Ruka ruci.Brat bratu. Kum. Bracika.Ortak.Ako će da voze i dalje tom trakom..ZAR NE KAPIRAJU?! To je slepi put.
Uhvatiše u roku od metar dana i Osamu i Ratka. Potonjeg je odao pečatni prsten. toliko o tome koliko su aksesoari(detalji), tj.detalji bitni za imidž. Ratko ga se nije odrekao ni u riskantnim trenucima. I pade.Ako je to baš tako bilo.A ni teorije zavere me ne zanimaju.Uhapšen je.To je dovoljno.
I na kraju-zašto opet centar grada mora da bude poprište divljanja?! Neka idu na livade-razglas u ruke,praktikabli na krkače, čuvari reda i zakona na sve strane,pa nek urlaju,lumpuju,skidaju znojave majice..Videla sam i jednog sa golim dupetom.Na TV-u. Američki kanal.Imam ih 160.to za centar grada odnosi se i na navijače i na trubače i na "prirdbe","uredbe" i ostalo što ugrožava tok života centra grada.Ne poričem im pravo da se okupljaju.Na livadi!
Uvek ONI i MI. Jer, po logici stvari-intelektualci su uvek u opoziciji prema SVAKOJ vlasti. Čak i onoj koju su birali, pa je ispalo cvrc. Najviše mrzim kad neko kaže-"Ćuti, može i gore da bude".
Neću da ćutim.A da je gore-gore je!
"JAMA"-Ivan Goran Kovačić-"..ko bi gori
sad je doli"
U našem jeziku izdvojeno "gori" može da znači i da je nešto gore, a ne dole i da nešto gori i da je neko gori od drugog etc.
Parafraze na taj stih su nepresušne,kao i na čuveno-"Da li će sloboda umeti da peva kao što su sužnji pevali o njoj".
I još nešto-Maldić moli jagode i da mu se vrati penzija.Pazi,molim te.A on će onda od penzije da kupuje jagode.Da ne ošteti slučajno državnu kasu.Ili porodičnu.A da li je neko od žrtava u Srebrenici možda u sudnjem času pomislio i na jagode dok mu se ceo život premetao u glavi.
Želi da poseti kćerkin grob.I to razumem.
Ali,mnogo bolje razumem one koji su godinama to želeli,a onda su pronašli grobove svojih kćeri i sinova,očeva,rodjaka i prijatelja u Srebrenici. I ubijeni vojnici u kasarni u Košutnjaku sigurno su voleli jagode.
Fore za manipulacije i približavanje masi u obliku žrtve su čitava naučna disciplina.Jel treba možda srce da mi se slomije zato što je nesrećni general poželeo jagode.NEMA ŠANSE.
Lija, lija, pa dolija.
Izbegavam textove koji se bave ovakvim temama.Loše mi je od svega toga.Nisam se radovala kada je uhapšen.Jedna klektivna briga manje.Samo muk i rečenica-"E,da vidim sad dal ce da nam bude bolje".A toje verovatno prozborila većina stanovnika naše zemljice male majušne.

Нема коментара:

Постави коментар