среда, 25. мај 2011.

ovo je zakonom zasticen text/comp greska-mislimo nasa!?

Ovo je test probaNesto me danas jako zeza blog,pa sam resila da napisem protestne recenice.To je do servera,ali moje veliko neznanje u odnosu na znanje oko compa,cesto me dovede do resenja preko precice.
ZOZIFICATION moze da se nadje i preko Googla-mozda to zeza?
Da li da izvucem strujni gajtan iz rutera.I tosam uradila.Zale se ljudi da i njima ne izlazi LIKE i comments kad ponavljaju postove,a ja svoje cesto ponavljam..kao sto znate-ZBOG bloga.
Znam da razumete sta hocu da kazem.
Jer, ako "drustvena FB mreza2 vrsi neke promene-mislim da bi bili obavezni da svaki putdaju informaciju o tome,jer se to veoma cesto odrazava na ceo sistem.
nisam strucna da bih analizirala, samo sam vicna i tvrdoglava.Ali,kada vidim da su sve moje mogucnosti isrpljene zovem u pomoc sluzbu iz Oriona.Jako su ljubazni i uvek mi pomognu.naravno,i moj brat duki-Ducha-ON RAZBIJA.
Znaci,ako se do sutra ne izvucem sama-ZOVEM HELP!

Нема коментара:

Постави коментар