понедељак, 16. мај 2011.

ovo je zakonom zasticen text/WORK OUT-fitness

Elaborat(kraći), na temu - ŽENA U TRIKOU!
Vežbam od kada znam za sebe1 Plivam.U ono srećno vreme provodila sam po nekoliko meseci leti na moru, a nikada nisam naučila da skijam jer sam uvek birala da odem na zimovanje u opatiju, Portoroz ili Poreč.Samo sam jednom bila na kopu.sneg je biop lep i beo, zezanje vrhunsko, ali taj sport nije za mene+ što sam kao mala promrzla 2 puta; jednom ručice i nogize, a drugi put lice kada sam bila tinejdžerka i čekala tramvajna -14 skoro sat vremena da bih otišla u SC na FEST. posle toga mi je lice bilo bukvalno crveno kao paradjz i vrelo kao ringla. izlečio me je svemogući "ACIDI BORICI" koji dan danas koristim kao tonik za lice i-savršen je!
ah, da! WORK OUT. Vežbanje. Počela sam da vežbam intenzivno sa 15 godina, na Tašu, kod VESNE PETROVIĆ-HABIĆ! Ona je prva žena koja je kod nas uvela fitness na pravi način-osamdesetih aerobic, potom kalenetix, pa step-reebok.Vesna drži časove i dan dans i ima po meni, jedno od najlepših tela u Beogradu.nije ni mršava, nije ni visoka, ali je fantastično izvajana i vidno cretenasto definisana. Zahvaljujući vesni i danas-u 40-toj, iako mi je kosa skoro sasvim seda-ja imam lepo definisane mišiće, čvrsta sam vrlo,vrlo i nemam bore!
U raznim periodima života svog bila sam i krupna i buci buci i mršava čak u jednom trenutku, da bih sada bila na nekoj idealnoj težini iako želim da smršam još 5 kg.
Iskustvo me je odavno naučilo da vaga nije merilo stvari, tj.tela-jer-mišići su teški i mišići imaju pamćenje. ako ste ih navikli da vežbaju redovno-oni traže JOŠ!
Nemojte se zeznuti kao madonna.ona se jako zeznula.Jer, količina vežbi koji je nametnula svom ipak malom i krhkom telu-zahteva nepekidno vežbanje! Kada bi ta žena potpuno prestala da vežba vrlo brzo bi se pretvorila u kvrgavu mesnato-mišićnu tvorevinu. Madonna-in medias res-sve je manje interesantna ljudima, pa i meni..tako da -CIAO per oggi!
ako ste krupnije gradje i imate višak kilograma-nemojte u teretanu. budite teg sami sebi.sve ovo pišem iz sopstvenog iskustva. Tegove od 2 kg koristim danas kada vezbam kod kuće, dakle-tegovi-samo za ruke i za vežbe za struk. Obično odradim seriju klasičnih vojničkih-čučnjevi, kalenetix vežbe koje su jako slične baletskim vežbama za zagrevanje i uz gredu, ali sa zatvorenim prstima i bez trtaste guze.Takodje i kod step -reebok vežbi sa steperom, kod pilatesa i svoh ostalih-uvek radite vežbe sa stegnutom guzom jer će se samim tim kičma dovesti u ispravan položaj. nemojte da imitirate balerine,jer je njima od ranog detinjstva lumbalni deo izvjen od vežbanja.
no-ne mogu bez pokazivanja objašnjavati vežbe.predugačko je, pretenciozno i skoro nemoguće.
Jedno je veoma važno-uvek vežbajte pravilno, ne trudite se da idete preko svojih mogućnosti i budite sebi LEPE kada vežbate! to je jako važno.
Samo jednom mi se dogodilo i to za debele evre u jednoj privatnoj fensi vežbaonici u krunskoj ulici da se debelo ZAJEBEM! Da,da-instruktor izgleda nije dobro šacnuo moje telo, a ja sam bila dovoljno glupa da ga slušam i tako sam za nekoliko meseci dobila skoro 10 kilograma mišićne mase+ugojila se.to je bilo pre 6, 7 godina otprilike. Kada sam tako nabujala i besna otišla na svoj voljeni Zlatibor, na Čigotu gde sam bila oko 10 puta na programu- izgubila sam za mesec dana 8 kilograma, a obim mi se na razlicitim delovima tela smanjio izmedju 5 i 15 cm.
nisam nekoliko godina bila na Čigoti, ali nedostaje mi.volim tu hranu koja je savršeno izbalansirana iako su kalorijske vrednosti jako niske, ali čim pojedete "bonžitu2-sve se smiri. Tamo ne radim nikada vežbe.Samo šetam 2 ili 3 puta dnevno u srednjoj grupi u proseku 10 km dnevno!
Vesna Habić je ZAKON za mene.Zahvaljujući njoj zavolela sam svoje telo i naučila kako da ga preoblikujem.tj.ono je sada drugačije nego kada sam imala izmedju 20 i 30 godina.Sada imam struk, mada mi on nikada nije bio jača strana ,kukovi su mi uski po prirodi..slaba tačka su mi butine sa unutrašnje strane i to se najteže skida.nikada nisam imala problem sa spoljašnjim delom tela, kao da sam se gojila "na unutra".Zvuči smešno,ali-tako je!
Yoga mi je jako pomogla da mi mišići postanu još vretenastiji, probaa brža i lakša i bla..bla..-to vam jednostavno kada jednom započnete postane neraskidivi deo života. I sad dok kucam-spustam i dizem kolena, tj.pete od poda i tako vežbam listove, držim se pravo dok kuckam i lipo mi je, lipo mi je..na obali...kraj compa..
Iskreno, namera mi je bila da prepišem jedan stari text o vežbanju i da time skratim stvaralačke muke, ali ponelo me je pisanje iz glave. Postoje ipak neke dobre stvari u tom textu-da biste uredno, vredno i udarnički vežbali, kao u "sokolani" potrebno je nekada mnoooogo više od samo dobre volje i dobre fitness opreme.
POTREBNA VAM JE SAVRSENA OPREMA!
To savršenstvo bez mane, koje se oličava u vašoj najudobnijoj i najlepšoj kombinaciji za vežbanje vrlo je bitna i HITNA stavka. A ako ste rešile,-i da počnete sada da vežbate da biste za mesec dabda ili 2 bili fit za kupaći kostim-moraćete veoma da se trudite. TO- VEOMA je konstanta.
I još nešto-nemojte misliti da istezanje nije vežba.I tada rade svi mišići.
NEGO! Žena u trikou.Da-ja najvise volim stil iz 80-tih.Kao u "Flashdance"-u, kao Fonda Džejn, kao Jamie Lee Curtis u onom filmu sa Travoltom!
"ŽENA U TRIKOU" mora da bude zadovoljna kada udje u salu..ili pred sopstvenim ogledalom ili ako ide na brzo hodanje..sta god da je u pitanju!
Nikada nisam mogla, a ni ne treba, vežbati u trenerci i obicnoj T-shirt. Tada nemam dobar pogled na svoje telo.ako ste velika debeljuca-onog trenutka kada se udje u salu-svi smo isti.Lazem-nismo.to je nemoguće.ali, morate da vidite svoje telo i samo ako je udobno "utegnuto2 videćete za izvesno vreme promene na njemu.ako vežbate u šljampavim stvarima promena niste svesni.
ako pomislite na početku vežbanja, a to se dešava posle 2 do 4 nedelje, da ste se ugojili-NISTE! To se misići prokrvljuju-jer, ako niste redovan vežbač, oni će se u početku "naduti", ali kad splasnu-imaćete obim manji nego na početku. nemojte se porediti sa "koleginicama2 na vežbama(koje god da su u pitanju-od pilatesa,yoge do zumbe ili stepa).Jer, svako je telo drugačije.Pijte vodu neprekidno.Meni su jako pomogli u polednih godinu dana čajevi za mršavljenje i to specijalno mešavina raznih biljaka(nije nikakva hemija u pitanju)-kosta 110 din.-proizvode "Apotekarske ustanove Beograd".zove se lepo-"Čaj za mršavljenje"biljna mešavina.
Izgubila sam jako mnogo vode iz tela, butine su mi se skoro prepolovile, lice mi je splasnulo, pritom-masa za koju sam mislila da je celulit-nije bila sva celult. otišla sam kod porodičnog prijatelja, jednog divnog doktora, plastičnog hirutga koji je odavno sredio Draganu mirković i usrećio je prćavim nosićem koji joj je pomogao da se srećno i bogato uda.e taj fini doktor mi je rekao da skinem pantalone, ispljeskao me je po guzi, stomaku, butinama i rekao-"Ma, ti, devojko imaš dečije salce i mnogo manje celulita nego što misliš."
Apsolutno je bio u pravu. Kada sam izgubila više od 10kg(godinu dana) nestalo je i dečije salce, a i deo celulita.deo je ostao i baš me briga!Mrzi me da se mažem onim kremama, ali, kada se mažem-što je u stvari masaža-počne da se gubi.
EEheeeej-moram da ustanem da popijem čaj! Sekund jedan.
Popih caj, a videh i da je pola 7.Idem na prdpremijeru predstave "Trst" uAtelje 212. Pisacu i o tome.
O tom potom.
Mislila sam da ce blogotext o fitnesu biti mnogo kraći, ali neće.izgleda da će biti iz više delova.jer, oni koji me poznaju znaju da je sve ovo što pišem potpuno tačno.i da sada imam bolje telo nego sa 20. Kada je jednom moja Lada došla na čas stepa, a bila je svojevremeno prvakinja YU u jedrenju na dasci i to u onom čuvenom trouglu u Jadranskom moru(da ne lupim sad, mislim da je bilo oko Kornata)žena je htela da crkne.Sada ide na pilates.Meni se dopada i gumena lopta i nove vežbe...hmm-nove-već se to godinama vežba na raznim meridijanima-spoj klasičnog aerobica, stepa, kalanetixa, yoge sa djuskanjem-pokretima iz tzv."okretnih igara"..
Izgovor da ne postoje vežbe koje vam odgovaraju ili da nemate vremena-ne postoji. ako se svakog dana istezete 15 min. vezbate 30 i ponovo se istegnete 15.-nijenemoguće.to je lenjost.
Ja bih sada beskonačno pisla, ali-moram da idem.Rešila sam-PEŠKE!
Štikle u spec.torbu za stikle.-dobila u sergio rossiju kad sam obavljala jednu opaku kupovinu..
Idem.Letim.Vec se šminkam.Usput jedem, Pućkam.Idem da gledam predstavu o 10 Yugoslovena u jednom hotelu u trstu.Zvuči zabavno, zar ne?!
NASTAVAK O FITNESSSU VEĆ SUTRA. Nadam se. A zahvaljujući vežbanju hodam jako brzo.
ali, sporo se šminkam, a nemam pojma ni špta da obučem.
Najradije bih išla u patikama, leggings(chez nous zovu se pogrešno-helanke.Helanke su one što imaju traku za-ispod stopala) i mom dobrom, starom Nike red duxu s kapuljačom i naravno-beloj kabanici "OURAGAN".Pravoj. Za jahte, brodove, brodice i morske vale.Moju i maminu zajedničku kabanicu.IZ TRSTA.
NASTAVAK O FITNESSU U SLEDECEM BROJU!
Veoma sam brzo kucala+ćorava+alt me zeza+ĆAO!

1 коментар: