петак, 27. август 2010.

ovo je zakonom zasticen text

Veoma sam nervozna, besna, placljiva, ali imam potrebu da ovo nekako izbacim iz sebe. Trudicu se da text bude sto kraci i da sazmem ova osecanja kroz njega kao neki katapult. Moj najbolji prijatelj je danas izgubio pare. Mnogo za nekog, za drugog malo. Zavisi. Za nas i njegovu spokojnost bilo je puno. ali, on godinama odbija da nosi ranac..bilo kakvu torbicu. Naravno, onu za "pod misku"-novu vrstu pederuse nikako. Ima hiljadu dzepova uvek. Raznorazne maskirne pantalone i bermude. Bajkerska torbica za oko butine je mnogo sexy i prakticna, ali i to mu je smetalo. Muskarci misle da su cesto iznad svega. Muskarcima mnogo cesce kradu novcanije iz dzepova i torbi u prevozu nego zenama. Muskarci, narocito mladji, frajeri, mangupi, nose sve po dzepovima. Jeste, i sexy je negde. I odlepila sam danas. To je i moj gubitak. Ne moram ja da imam nista od tog novca, vazno mi je da moj prijatelj ima. Nek trosi kako hoce. NAJVREDNIJE I NAJLEPSE JE IMATI NAJBOLJEG PRIJATELJA SA KOJIM MOZETE DA DELITE SVE. CAK I ONO CEGA NEMA. LJUBOMORA I POSESIVNOST UBIJAJU PRIJATELJSTVO. NAJBOLJI PRIJATELJI NE MORAJU DA BUDU NUZNO STALNO ZAJEDNO. SVAKO IMA PRAVO NA SVOJU SLOBODU. IZMEDJU NAJBOLJIH PRIJATELJA CESTO POSTOJI PLATONSKA LJUBAV. I sad kao najbolji prijatelji delimo ono cega NEMA! LOST MONNEY.

Нема коментара:

Постави коментар