четвртак, 19. август 2010.

ovo je zakonom zasticen text

RAZMISLJANJA&ASOCIJACIJE Otac, profesor fizickog vaspitanja u jednoj beogradskoj osnovnoj skoli, honorarno se bavi ugradjivanjem svajcarskih brava, a zivi jos u braku jer nema novca da plati razvod, pa potom alimentaciju. "Bas sam cekao mog malog Miska ispred skole. Pojavila se i ta gospodja. Njena kcerka, svi je u skoli znaju i znaju da je od mog sina starija 3 godine.Znaci, ima 14. Svi znamo da je gospodjin muz, znate...bavi se privatnim biznisom...znate..uvoz-izvoz. Gospodja je bila u krznu od glave do pete. Kazu i da je ekolosko toplije, sta ja znam. Moja baba je imala ceo zivot gunj i bila je zdrava ko dren. Gospodju uvek doveze sofer. Al, bilo je mnogo klizavo. Ipak, nije za stikle. A ona, molim vas, obukla salonke kao Lepa Brena, pa nemojte molim vas...da ja nisam bio ti Gospodja sad ne bi bila ziva. Jer, kako je prosla dva koraka, okliznula se, letela je 7 metara. Usput je proklizala totalno i spala joj je i bunda. Zena se sva odrala po ledu. Imala je skotsku mini suknjicu i kozni prsluk na golo telo. Uveren sam da su to silikoni. Ne, ne, necu nista vise da govorim za novine, pa ipak moj sin ide s njenom kcerkom u skolu. Deca su to, znate..."Misko, sin - "Zao mi je sto je zena pala, ali sta sad. I njena cerka cesto pada. Ona nosi one sa velikim spicevima, busbetonke. Ali tog dana je bila ko avion. Farmerkice, pa se vidi tangica. Pa jaknica, vonderbra. Sve Ripley, Diesel. To su super firme..Adidas, Puma. Ali, stvarno, sve objektivno. Ni ja kao musko(14 god.ono gore bila je greska da je razlika 3 godine)ne volim kad se sve nazire i vidi. Ove sve iz moje skole robuju modi. Stalno nesto, ja jedva ustanem i ovako, a kad one ustanu kad idemo pre podne u skolu. Kad se tako namontiraju, meni nije jasno...mada dodju u skolu i nemontirane i onda se sredjuju, i tako sve do sestog casa.Robuju modi. Posle idu u ficka sa onim starijim iz gimnazije, a neke cak imaju i frajere starije od 20 godina. Ludilo." OVO JE,U STVARI - ANKETA! Knjizevni kriticar, visiting proff. na Univerzitetu u Modeni, zivi u Italiji skoro 40 godina.Ozenjen Italijankom. Rodjeni Beogradjanin:"Ja vise ne prepoznajem svoj grad. Struktura ljudi se izmenila, i njihove fizionomije, nacin hoda, obracanja.Moram da primetim, manira i bon tona kao da nema. A svi bi da budu NEKO.Video sam da velikih razlika kod pojedinih tipova zena nema. Da me ne shvatite pogresno, sad ne govorim o onoj cuvenoj raskosnoj beogradskoj bezobraznoj lepoti, sarmu o kome se pricalo sirom sveta. Ne govorim o amazonkama socijalizma jer istog vise nema. A bile su strasne ribe ma koji politicar bio na vlasti. Nisu se dale - iz inata! Beogradske dame.To su bile svetske zene.I vise od toga!Duhovite, sexy, zavodljive, obrazovane, govorile su jezike, bile politicka opozicija. A ovo sad...pa izvinite sto sam malo opsirniji, ali za vasu emisiju, za vase novine moram da kazem sve.SVE. Iako zivim u Italiji skoro 40 godina. Cini mi se da su patike doprinele neogranicenom rastu stopala, pa u papucama i ovim hit modernim cipelama na spic i platformama, pa okruglim, stopala podsecaju na neke kartonske instalacije sa propalog Bijenala u Veneciji. Primetio sam, zadnjice su razvijenije blago nego kad sam ja bio mlad, a i karlica uvecana. Nisam ja takav estetski puritanac. Zgodna devojka ce se uvek prepoznati, ali treba imati mere. Pola devojaka izgleda ovde kao da ce na neki dogadjaj paradni ili folk koncert. Gospodjice, nemojte prekidati...nism jos sve rekao. Nisam ja toliko surov, ali..ta opterecenost grudima, svuda u svetu, mobilnim telefonima, tetovazama, busenjem, kacenjem pramenova kose. Daleko je to od sinjona iz 60-tih. Tada je to bio stos da se to zna, a sada kosa izraste za mesec dana. Te devojke se prerano lome u kolenima. Steta. Ali nisu samo one kreatori sopstvenog imidza. Da ne govorimo o javnim licnostima. Tacno. Ali, u Italiji je to sofisticirani kic doveden do savrsenstva. Pravi dijamanti, visoka moda....Mislim da sam dovoljno rekao. Hvala." Posle ove male ankete dolazi na red tip zena srednje generacije. Posto gospodja do sad nije ulovila japija hajde da proba da uhvati inspektora za trgovinsko zemljiste.. I oni dobro zaradjuju. Ah, kad bi je neko pitao da se slika za Playboy, a mozda treba da pocne da se oblaci u komplete jedne nase renomirane firme koja radi s kozom. Pa da, kupice pantalone broj manje, da se totalno zategnu, pa jos i strec, a gore-nema veze, nek puca!Ko Srbija. Nece valjda dugme odmah da otpadne. Fuj! Izadjem ja na ulicu kad ono idu petorke, 5 bliznakinja.Pokusavam da se setim jel pre 30 godina bio slucaj nekih petorki. ma kakvi. Ovo su drugarice. Verovatno najbolje, sve iste. Krenule u Takvud. Bez decaka. Valjda ce ih neko tamo startovati, ako uspe da razabere koja je koja. Boze, cega sve ima na ovome svetu i koliko moj mozak ludila proizvodi!

1 коментар: