недеља, 21. новембар 2010.

ovo je zakonom zasticen text

Zarekoh se da cu i treci blog o bioskopu da napisem.Pa, evo!To je neiscrpna tema i stalno mi naviru secanja na neke bioskopske trenutke, a sad sedoh da kucam, a glava-nece sad da radi!E, sto su teski ti mozdani putevi?!Poludecu vise od hiper #D filmova, pa svemirskih akcionih.A kad se skupilo drustvo Svarceneger,Stalone, Stetam,Vilis to je postalo nemoguce.zvuci simpaticno, ali je za klince, decake u pubertetu i u trajnom pubertetu=infantilizmu.Posto su kod nas muskarci decaci skoro do smrti.Tako su ih bake naucile.i mamice.Da ne skrenem sad u pisanje o muskarcima.ali, cinjenica je da bioskop vole ljudi svih fela.Kladim se.I rudari i doktori nauka.Secam se da sam poslednji dan osnovne skole provela sa celim razredom.moje 8/7 iz OOS "Vladislav Ribnikar" pobeglo je iz skole i gledali smo u XX oktobru nesto.ja mislim da je to bilo "Galipolje".Divan film sa mladim i lepim Mel gibsonom o bitci kod Galipolja u Turskoj.bio je I svetski rat i Englezi su pozvali Australijske trupe da im se pod moranje pridruze i to je Sremski front I sv.rata.Izginuse.Inace, postoji teorija da je Cercil svesno zrtvovao Australijance, a da su na Sremskom frontu svesno zrtvovani Srpski mladi intelektualci i deca iz boljih kuca.Nalazeni su lesevi sa rupama od metaka u ledjima poginulih,ali ne prostrelne rane, nego bas s ledja-sto znaci da je pucano na Sremskom frontu svesno u nase ljude od strane partizana.Da se satre plava krv.I tako,zivim u svetu beskrajnih asocijacija.Zato bioskop i filmovi imaju magicnu moc jer nas vode daleko,u druge svetove i u neke sire price.Secam se da sam bila klinka od 16,17 i sa drugaricama otisla u "Odeon" da gledamo...ne mogu da se setim.Uglavnom, bio je mnogo lep dan i termin od 4 ili 5, a isti film je gledao i Andrija Draskovic sa drugarima.Ja kad kazem ljudima da ga poznajem iz tog vremena i da je bio decko koji je nosio starke i indijske pantalone, ljudi se kao zgranu i pitaju kako je postao drugaciji?Pa postao je.Ljudi se menjaju.neki odu jednom stranom ulice, a drugi skacu naglavacke i jure macke.ali i dalje zelim da verujem da Andrija voli bioskop.i verujem da voli.Bioskop je ljubav za ceo zivot.mada, desi se ljudima da u nekom periodu zivota prestanu da idu u bioskop.nemaju vremena, ne mogu da se usaglase sa kim ce da idu.Pa, idite sami.ko ja.samo zgrabim pare, cvikere i nesto da ogrnem i jurnem u bioskop.to se obicno desava u zadnjem trenutku.uglavnom odgledam skoro sve filmove na rpertoaru i to je moja psihoterapija.mada,idem ponekad kod srinka da pricamo.to je sasvim cool.imati srinka.Koliko je samo filmova snimljeno o psihijatrima i njihovim slucajevima.Obicno je to neki odbegli stari pacijent koji se otrgnuo kontroli i sad kasapi striptizete.eto, to je najprosecniji holivudski scenario.i to prolazi.a ja zelim da gledam neki pravi, dubok i istinit ljubavni film ,kao sto je bio "Zaljubljivanje" sa Meril strip i Robertom de Nirom.Oni su tada imali i aferu.A zena koja smuva bukvalno svakog filmskog partnera, mada je sad skoro 20 godina u braku sa glumcem James Brolinom je Barbra Streisend.bila je sa Don Dzonsonomcak su i snimili neku sentis pesmu zajedno.Dzef Bridzis-moj omiljeni i voljeni glumac je prevario zenu zbog nje,bila je sa Kris Kristofersonom.Obozavam film i muziku iz istog-"Zvezda je rodjena'.A postoji i stara holivudska verzija.Neraskidivi su film i muzika.Tarantinovi filmovi, pa onda cuvene teme iz filmova:Roki, Kum,Scarface,Kosa,Poslednji tango u Parizu, Ratnici podzemlja, u Galipolju Albinonijev"Adadjo",Petak 13,Odiseja, kompozicije Enio Morikonea i Bil Kontija.kod nas su neprikosnoveni muzicki autori Zoran simjanovic i Voki kostic, koi nas je nedavno napustio.Pa onda divna pesma iz filma s Stiv Mekkvinom "The windmillls of your mind"iz "Afere Tomas Kraun", svi James Bondovi.Ehej,izvinjavam se sto cas pisem na engleskom speling a cas na srpskom, ali mrzi me danas da udaram navodnike i pisem engleski.Hvala na razumevanju.Prvi put Bob dilan se pojavio u epoizodnoj ulozi u filmu "Prijatelji-Pit Garet i bili D Kid",rezirao Sem Pekinpo,a instrumental je bio "Knocking on heavens door".To sam gledala u staroj Kinoteci, a ovu novu nikad nisam mogla da prihvatim.Trebalo je da ostave one divne drvene stolice, ali da ih strucno restauriraju, a to je bilo skuplje od novih i losijih.Po sistemu "sagradicemo Dubrovnik noviji i lepsi".Strasno.A ja?Ja cu mozda bas veceras u bioskop!Mada, ne...nedelja je.A nedelja uvece mi nije cool termin nikako.guzva je, prepuno ljubavnih parova i histericnih klinki u kratkim jaknicama, mini farmerkama i golim krstima i iskrivljenim stiklama.al ih nagrdih.olupace mi se to jednom o glavu.ali, istina je,te klinke tako ludacki idu u formacijama od 4,5,6 i inda dobiju snagu grupe i glasno cice i vriste i kao da traze da ih neki sponzor prozdere, svari i ispljune.Laki je malo nervozan, tj.ja sam nervozna i nemam vise nerava da danas pisem.Sad je 19h i da je leto,mogla bih cak da kazem da dan pocinje,a ovako kad je mrakcina.....Eto,bioskop je u Beogradu uvek bio ozbiljna kategorija.Pisacu ja o tome jos.Uvek se vracam omiljenim stvarima u zivotu i volim da pisem o njima s vremena na vreme.A,I ZIVOT MOZE NEKAD DA BUDE KO FILM.CAK MNOGO,MNOGO ZAJEBANIJI!

Нема коментара:

Постави коментар