субота, 13. новембар 2010.

ovo je zakonom zasticen text

Zdravo svima, dragi moji citaoci. Nisam bas bila vredna sto se tice pisanja ovih dana. Vreme je lepo, ali sparno i nervozno.Ipak, trudila sam se da sto vise budem napolju i pozavrsavam obaveze-po sistemu: sto mozes danas, ne ostavljaj za sutra. Zivot nas nemilice samara, pa nas onda pomazi po glavi.Kao da nista nije bilo. Hladno. U medjuvremenu, napisala sam dva toliko dugacka texta o Vracaru - KRUNSKA I NJEGOSEVA ZALJUBLJENI PAR, da njihova duzina nadoknadjuje broj textova.Ovde je mera: 1moj blog+ 3 do 5 normalnih. Pa vi vidite sad koliko ja daleko idem kad pisem. Ne mogu da stanem.Au.Au.Au.Au.Sto bi Oliska otpevao! Onda mi je napamet pao bioskop.to je kod pravih Beogradjana uvek bila cenjena, smekerska zabava.U bioskop se u Beogradu ide vise nego svetski.Ide se beogradski.Lezerno i najcesce bez prethodnog plana. Danas je tragedija sa bioskopima u Srbiji i to je sramno. Ici u bioskop je stvar odrastanja, sazrevanja, posmatranja slika, prica, govora i radnji koji su vise od zivota. Platno nam omogucava da odemo u nepoznate svetove, u proslost i buducnost. Triler, ljubavni film, akcioni, ljubavna drama, krimic, melodrama, humoreska, komedija, omnibus, crno-beli film, sinemaskop, u koloru....U Trstu sam prvi put u zivotu kao klinkaklinka basbas isla u 24ORE CINEMA. To su oni bioskopi gde film pocinje opet cim se zavrsi. Mi smo bili u gostima u Trstu kod prijatelja nekoliko dana i ja i moj brat Joca, koji sada srecno zivi u Zimbabveu...dakle, Joca i ja se zalepimo za James Bonda-"MOONRAKER(valjda se ovako pise) i usli smo na pola filma, al nam to nista nije smetalo. Onda isla sam u bioskop u Diseldorfu. Bio je multuplex, a gledala sam s mamom drugi deo "Otimaca...",inace totalno sranje. tu je Spilberg ubacio "In the temple of doom" svoju novu plavokosu zenu, anti-talenta i losu ribu-Kate Capshow.I Spilberg gura familiju,al prva zana ga je odrala u razvodu pre 20-tak godina, UZELA JE 360 MILIONA DOLARA! Bila sam u bioskopu, bionja vazi samo za Beograd, i u Lisabonu.Marija Pesic Andrejevic, moja kuma i ja gledale smo "Mostove okruga Medison".Bilo je to u shopping molu gde smo se sklonile mokre do gole koze od monsunske kise.Jos je bilo 8 zena u sali i sve smo izasle toliko uplakane..u stvari,vec na pola filma pocelo je grupno jecanje=katarza.A da, u Lisabonu sam bila sa Marijom, njenim muzem Sasom i Djenkom,fotografom da gledamo kemp krimic hickokovskog stila u kome je Nikol Kidman ubila muza Met Dilona, a navela Joaqiun Fenixa tinejdzera da on to uradi umesto nje. Bioskop je bio iz fazona "20-og oktobra".Setih se kako sam u tom bioskopu iskamcila plakat "Galipolja", jednog od najboljih filmova na svetu. Bila sam i u Parizu u bioskopu, al se ne secam sta sam gledala,a mozda u Parizu u bioskopu uopste nisam ni bila. Ma ne, nisam bila.Da.A u Lisabonu, sad se setih, isto smo Mara i ja mokre gledale=spavale nekog groznog "James Bonda" sa onim diletantom Daltonom koji je stvarno totalno neupotrebljiv cak i za Hollllmark vise!Bila sam u bioskopu u Sarajevu.Bila sam jako mala. Neki nas fil je bio u pitanju. Bila sam i u Bordou u bioskopu sa drugom. Sve su to bili multiplex bioskopi, sem onog jednog u Lisabonu.U Bordou sam gledala neki psiho-triler, grozno los film, ali tada sam se rastajala od Ricarda Gira i morala sam to da pogledam:neke 2 lude sestre ga vataju u masinu, Kim Basinger i Uma Thurman.Bila sam u bioskopu u Bolu na Bracu, u Komizi na otoku Bracu, u Dubrovniku, u Opatiji. Zimi je moja porodica sa jos jedno 5 prijateljskih nam familije i djuture nama, decom koji smo svi isli u isti razred,elem-grupno smo putovali u Opatiju, redje Porec ili Portoroz,Opatija izgleda kao odmaraliste pored mora iz romna Agate Kristi.Ona je provereno i boravila u Opatiji koja jeste banja, a tu je pre rata napravljen prvi Institut za talasoterapiju dr.Plavsica.Au, gde ja odoh!E pa, u Abaciji smo gledali grupno "Zaljubljivanje"="Falling in love" sa Meril Strip i Robertom de Nirom.Plakanje neprkidno.Al film je mnogo jak.Mnogo.Eto, ako se setim jos neke zemlje,dodacu u sledecem blogu kad budem pisala o beogradskim bionjama.To je stvarno posebna prica.A poslednji put sam bila u bioskopu, ali ja takvu salu ne mogu da nazovem bioskopom, ne raspada se ili nema smeka ili zagusljivo je i toplo.ma, sve to i nije mi bilo udobno.Ja sam volela drvenu "Kinoteku".Pa u tom Usce-"KOLOSEJU"sam bila na premijeri nekog omnibusa i necu vise nikad tamo otici u bioskop jer ne moze da se dise.A i sta cu ja sa Vracara u bioskpu na Novom Beogradu.To deluje kao otmica.Tolika je razdaljina. U svemu.Ja volim bre, "Kosmaj".I "Balakan" i..ne,ne, ne smem sad da pocnem o Beogradu.Next time.Vec je text poveci.Cao!

1 коментар:

  1. Prvo ide otok Brac, pa onda Komiza na otoku Visu.I izvinjavam se na mnogim greskama u kucanju, ali kucam prebrzo i mrzi me da ispravljam. eto A moj komentar...pa, text je ok.

    ОдговориИзбриши