среда, 28. јул 2010.

ovo je zakonom zasticen text

Danas sam bila, po ovom predivnom danu sa najboljim drugom u kaficu. Isli smo i da se setamo i saljemo dimne signale. puch..puch...puch..i otada sa neprekidno smejem, a to je bilo oko pola 1, pa oko 2, pa oko 3 i u 4 sam pocela da se bavim kompjuterom. Narocito sam dala duhovite opaske na misljenje Romana Gorseka, dopisivala se s drugaricom i uspela da ozracim macku koja je pobegla cim me je videla da dolazim kuci sa cudnim ustima. Jer, kao sto svi znaju, meni dobro stoji samo crveni karmin.Ali, danas sam istripovala da bih zelela da malo promenim nacin sminkanja..da to sad budu neki meksi, prirodni i boje mesa tonovi. ali, ne ide. Naravno, u Lilliyu sam ukrala par testera. Robin Hud mora da padne! Free Mendela! puch..puch..puch..puchhh S karminom boje mesa koji toliko zarko zelim da nosim izgledam kao da mi je neko polupaousta i zato se moja maca uplasila. mislila je da je neko tukao njenu duki. ali, nije. Duki je dooobra.Ima dana kad je covek srecan i ima inspiraciju. Pomislicete sta nas briga sta ce ova Zozi da radi!? Ali, ja cu da vam napisem, mozda budem inspirisala nekog da se digne iz ucmalosti svoje sobice i izadje na lijep zrakili mu proradi libido, te napadne partnera da malo upraznjavaju sex. Sta?! Pa, sve je to ljudski. Ljuuudi smo, sto bi ljacise rekli!U 17h cu po ko zna koji put gledati "Sex i grad".Mozda nesto naucim. Posto sam vec sa drugom puch...puch..provela zabavno-rekreativni deo dana,posle serije cu biti tako dobra i otici u apoteku "Sveti Sava" da dobijem jedan lek na "specijalan "recept. Kad to zavrsim docicu kuci i ponovo se istusirati, jesti pomorandze jer sam na dijeti, a musli sam vec jela. Potom cu ponovo uspostvaviti...eto od puch...puch..ne mogu vise ni da kucam ,dakle uspostavicu internet vezu i okupirati FB reklamiranjem svog bloga. Posle cu da citam i gledam televiziju..Eto. Jedini bedak danas je sto mi nisu na ziro racun uplatili 2500 iz jednog umetnickog casopisa. Da je neki fensi ili trac magazin honorar bi bio mnogo veci. Ovako...bice taman za puch...puch..puch..puch...

2 коментара:

  1. Анониман30. јул 2010. 01:30

    Draga Duki,
    nisam htela da budem anonimna ali sam promasila kao ovo upisivanje funkcionise .Nemoj da prestajes ovo je divno da se potstimo svega .Secas li se kad smo gledale Marsala puh ...puh
    Tvoja Laki
    PS Deki me prozvala Happy goes lucky vidimo se srdinom septembra

    ОдговориИзбриши