субота, 3. јул 2010.

ovo je zakonom zasticen text

Nema fatalnije boje od crvene - nekima je obelezila zivot u doba komunizma(crveni trag debelo se vuce), neke zalila krvlju, a neke ogrnula bojom purpura kardinalskih odezdayyrHTy|"U tasni nosim ponekad cak i rezervne cipele, ali kao sto moja drugarica Bebi kaze, najvaznije je biti uvek cist jer nikad ne znamo kada ce princ da naidje".("ELLE"jul 2010.)Mnogi su me pitali zar me ne mrzi da uvek tako savrseno crtkam usta, svojevremeno je verni DIOR izdrzavao i desetosatne rejvove+chill. I tako, tokom godina crveni karmin i crvena kosa, a da i crveni nokti(moze i crni)postali su moj zastitni znak. Od boticelijevski kovrdzave devojke postala sam skvo ravne crvene kose kabuki nasminkana. Ruz najbolje stoji brinetama, crnokosim i crvenokosim zenama. Najnoviji trend za jesen i zimu nagovestava preciznu sminku, mastovitu, pomalo dark i pank, glamuroznu. Svako ce naci inspiraciju za sebe. Zaboravite izgled jedrih devojka iz susedstva, uostalom - ima toliko casopisa sa sjajnim fotografijama da bih vam ja sad prepricavala kako treba da izgledate. Bilo bi too much. Evo, pohvaljujem nas "Elle". Sve je bolji. Umesto sto cete se tesiti nekim slatkisima kupite neki dobar casopis i uzivajte par sati. Ukratko - ukrstite stil Galijanove konkubine+Mekvinove sirene u oklopu+Vivijen Vestvud kostimirane gerle+Jonija kao pirata s Kariba+ stl IT girl Kate Mos i Sijene Miler+Debi Hari u svim fazama+VI SAMI KOJA STE KRALJICA SOPSTVENE MASTE! Postanite sado-mazo starleta+Playboy iz 79. Postanite neo punk diva. Ja upravo prekrajam svoju da,da, dugacku ORIGINAL Barberis suknju u kilt. Spremam se za jesen sto i vama preporucujem. Od stare sicilijanske cipke koju sam na tone dobila na poklon sasila sam suknju.D&G bi se zakleli da su je oni kreirali. Meni je veoma zao sto ne umem da sijem. Svojevremeno sam ispustila sansu da se upisem na kurs sivenja u "Bozidar Adziju" i posle su to ukinuli. Setih se jos neceg za usne. Ako ste u prilici, kupite Clinikov preparat ALL ABOUT LIPS i onih prepredenih ljuspica na ustima vise nece biti. Ja sam zagovornik skuplje i zaista kvalitetne sminke, jer stiti lice, dugo traje i zaista se isplati. Usta pre olovke i karmina omeksam, sjajem, vazelinom, pavlovicevom mascu, ali NIKAD Labellom! On SUSI usta - believe me! A JA ZNAM! Drage, vatrene zene, zagrizite zivot sa crvenim karminom na usnama. Pustite look dobrica iz komsiluka u budite sado-mazo neo punk konkubina. Postoji i alternativno resenje - cvetna gerla u farmerkama i cowboy boots, ali rekoh - modni casopis u ruke pa na ucenje! Moda i sminka, odlazak kod frizera su jedno veliko zensko zadovoljstvo...duhovna relaksacija u nekom fitnes centru, setnja. Nikada sebi nemojte da uskratite ono sto mozete da priustite da biste bile lepse i zadovoljnije. Da se vratim crvenim usnama, odakle je ovaj OGROMNI text i poceo! Npr. tokom renesanse, u Veneciji kurtizanama bilo je propisano kako treba da izgledaju - nosile su kovrdzavu visoko podignutu vatreno crvenu kosu, haljine koje su imale tako otvoren dekolte koji je podizao i potpuno izlagao grudi, a na negovanim nogama nosile su ogromne platforme koje su stitile njihove noge da se ne uprljaju od raznih mesta na koja su isle. Purpurna usta bila su obavezna. Evita Peron, argentinska heroina uvek je nosila ruz i po tome je mnogi pamte. Ona je inspirisala kucu Este Lauder da proizvede karmin u Evitinoj omiljenoj nijansi, a bila je to "china red" Vivijen Vestvud je svoju kolekciju RED LABEL kreirala inspirisana platnom iz 1596. na kome je prikazana Gabrijela Destre, ljubavnica francuskog kralja Anrija IV. To je cuvena slika fontenblo skole na kojoj dve lepotice u kadi, gole do pojasa gledaju direktno u vase oci, a jedna cak drugu za grudi drzi. Imaju snezno belu kozu, rumenilo i krvavo crvena usta. U Luvru je omiljeno platno na kome jedna dama stipka drugu za bradavicu. Ta slika u jednom je periodu postala zastitni znak make up artista Kevina Akina. Slika je s kraja XVI veka, a poznato je sta se sve desavalo u dinastiji Anzujaca gde su zene bile raspusne, a cuvena kci kraljice trovacice Marije Medici, MARGO imala je bezbroj ljubavnika. U filmu "Kraljica Margo" vidi se kako trovac stavlja otrov u rumenilo i devojka umi re cim ga je stavila. Zene se sminkaju popodne, uvece, u zoru, kad god. I kad treba i kad ne treba. Mi zene cesto pogresno ocenimo da li se "nasem"muskarcu sminka uopste dopada ili ne. A, i oni su cudni! I kao sto se sve novo prozima sa starim, tako eksperimentisite i Vi, ako Vam je do toga uopste u ovim mutnim danima. Istrazivanja su pokazala da zene koje mazu crveni karmin tacno znaju sta hoce, a ako zelite dekadenciju par excellence koristite Chanekov rouge noir (basbas crn)lansiran davne 96.Od ruza ne odvajaju se Debora Hari, Gven Stefani, Izabela Roselini, Andjelika Hjuston, Dzeri Hol, Kotni Lav, a od diva stare garde bile su to - Dzoan Krafoed, Marlena Ditrih, Evita Peron, Koko Sanel, Paloma Pikaso....NE LIBITE SE AKO OSTAVITE TREG KARMINA NA MUSKOM OKOVRATNIKU, IONAKO CE TO PRATI NEKA DRUGA ZENA!

Нема коментара:

Постави коментар