четвртак, 22. јул 2010.

ovo je zakonom zasticen text

"The heat is on, down the street, the heat is on, palalalla bapalalala", secate se cuvenog dance hita iz 80-tih. Bas je hot stvar! Imam aircondition, imam lepeze. Cak 3. Imam ventilator koji vucem za sobom po kuci kao stalak za infuziju. Ju ju ju, da se ne ureknem..Sad mi bas ventilator lepo duva u ledja, ah - osecam i vetar u kosi. Zamisljam da sam na nekoj jahti. Drzim nozice u lavoru. Recept: morska so, baby shampoo. To traje 15 minuta, a onda namazem noge nemackim mentol zelenim gelom Krauterhof Pfedebalsam koji tera i komarce. URAAA! Komarce tera i moj parfem MOSCHINO koji koristim vec 30 godina, jer je moja mama odlucila da vec od 10.treba da postanem dama i dobijem svoj prvi parfem. Ostala sam verna Moschinu do dana danasnjeg. Hej, da se vratimo na vrucinu. Ona dira najtananije nerve naseg organizma: padamo u komatozan san ili ne mozemo da spavamo, pijemo mnogo tecnosti, telo osecamo kao da je rasrafljeno. Ljudi koji vezbaju bolje podnose vrucinu, ali nije obavezno tako. Ja pijem mnooogo vode i tusiram se i nocu i danju i vise ni ne brojim koliko je to puta. Moj ventilator moze da se okrece u svim pravcima. Ha! U torbi uvek nosim vodu, ali ona se skuva posle 15 min. Drzim dijetu i najvise jedem pomorandze, iako je sad sezona drugog voca. Sad cu da pocnem da tamanim dinje i lubenice. Jednom kad smo Luna Lu i ja pocetkom veka snimale za Histerik Studija B, otisle smo na Kalenicevu pijacu u sred noci. Tamo su nam prodavci koji su sve vreme cucali...objasnili da postoji muska i zenska lubenica. Zenska ima guzu i bolja je za has. Vecina muskaraca vise ne zna ni sta je dobro dupe, a kamoli kod lubenice. Zasto jedem pomorandze i zasto od njih brzo slabim. Japanski naucnik je utvrdio da brzo tope masti, a imaju ogromnu kolicinu C vitamina(to sam znala i bez njega). I Eva Ras mi je davno jos preporucila ovu dijetu. To je jela nasa Kruna. Elem, glumac po imenu Christian Bail(valjda se tako pise-Bejl) je za ulogu u filmu "Umiranje", nestajanje ili tako nesto morao da smrsa do logoraskog izgleda. Jeo je samo pomorandze nekoliko meseci i postao skelet. Onda su mu brze bolje ponudili ogroman honorar da se sto pre nabilduje, jer je odabran da igra novog Betmena i covek je presao na proteinsku ishranu i u teretanu. Da,da. Para vrti gde burgija nece. VRUCINA.nIJE OVO VISE vrUcinA - OVO JE VRUCINCINA! Videla sam u gradu nekoliko zena sa lepim, romanticnim belim suncobranima i dopalo mi se. Kupicu i ja jedan. Mada, vec sam dovoljno upadljiva...jos mi samo fali suncobran. U BEogradu bi bilo lakse podnositi VRUCINCINU da ima vise zelenila, parkova, fontana. A o gradskom saobracaju da i ne govorimo. To je zaista strasno i sramno. Oni koji pravdaju gradske vlasti debelo grese. Nema opravdanja za mucenje ljudi. Trole brekcu, stekcu, oznojeni pojedinci koji vonjaju uzivaju u tim vozilima. I to je vrsta fetisizma. Da, da, rekao mi je jedan doktor, vrlo uvazen. Ali, proso voz..i tramvaj...i bus, a metro nije ni prolazio. Njega nema! ahahahahahahahahahahahhhaaaah

Нема коментара:

Постави коментар