субота, 17. јул 2010.

ovo je zakonom zasticen text

STA SVE JEDNA DAMA TREBA DA IMA U SVOJOJ OGROOOMNOJ TASNI/TORBI!Jos pre nekoliko sezona dizajneri su naredili da tasne, torbe, ranci, ako nisu mini, da moraju biti apsolutno MAXI. Dovoljno maxi da ih pored svega sto nosite u toj torbi u nju moze da stane i omanji pas. Pocecu od sebe, a i zavrsiti sa svojim primerom. U tudje tasne ne virim! Dakle, ja imam 3 mega tasne, tj. torbe, ostale su negde na sredini, a one male vise i nisu nesto u modi, tako da ih cuvam za bolje dane. Moda se umnogome rukovodi prema globalnoj vremenskoj prognozi, i, kao sto ste mogli da primetite , odavno se kreiraju stvari koje mozete nositi i zimi i leti. Otuda i BIG TORBE. Ne bih ih nazvala tasnama, jer to ipak podrazumeva onu klasicnu velicinu koju su nosile nase bake i mame. Nije cudno videti na ulici danas osobu koja pored ogromne torbe vuce bar jos jednu, malo manju, a i neku dobru kesu. "Torbate zene furaju kroz grad", a lepota se negdje zamjetnula potisnuta modom.Ali, da mi sad udjemo u moju ogromnu tasnu;mali, kineski kisobran na rasklapanje da bih mogla odmah cim se iskrivi i deformise da ga bacim u kontejner i kupim novi. Ako krecem od kuce kad kisa lije onda ponesem onaj normalan, dugacki, tamno zeleni ili Burberry s. Flasica s vodom. Neki integralni keks, banana, bonzita...Kljucevi od kuce, a rezervne drzim duboko u steku u podrumu - nikad se ne zna! Onda naravno, vlazne maramice, dnevni i oni veci damski ulosci, vata, flasteri, FRASHNER-flasica specijalno destilisane vode kojom se prskate i osvezavate(moze se napraviti i u kucnoj radinosti,pametne ste-znacete kako), rezervne najlon carape(ili mrezaste ili crne ili ljubicasta-moj spektar), a kad nosim baletanke uvek oblacim one minimini carapice samo preko stopala i prstiju zakacene za petu), rezervne gacice, rolna toalet papira, neseser sa sminkom, ogledalcima i lekicima za svaku priliku, kondome(ako ne cuvate same sebe niko vas nece cuvati), novcanik-cesto samo s dokumentima aaabbuuaagrrr, snale , rajf i gumica za kosu, kad nosim stikle ponesem u torbi japanke ako dodje do nepodnosljivih teskoca. Takodje, nekad krenem u ravnim cipelama, a ponesem stikle. Jer, niko ne zna sta dan donosi, a kamoli - vece! U torbi cesto imam sal od pasmine ako "zaladi"-rekla bi moja baka. Daa, cak i zilet nosim sa sobom(nikad se ne zna da li ste dovoljno glatki)Sto se sminke tice - sve ono sto koristim kod kuce posedujem i u digest varijanti za tasnu! Uvek zaboravljam blokcic i olovku, a i to je kao zastarelo. Ali, ja i dalje sve kratke beleske zapisujem na papir, pogotovo telefone u imenik. To sve posle ide u elektronska cuda.Mnoge textove prvo otkucam na pisacoj masini, pa ako sam bas sigurna onda ih prekucam u comp. Ma, sigurna sam da nosim jos nesto u tasni, a da sam prenebregla da to napisem..cekajte, cekajte, moram malo da pronjuskam po big torbi.....evoooo stiizem...Znala sam, nosim upaljac, iako nisam pusac, lepezu i ovog leta obavezan LAURA BIAGOTTI-Rose, deodorant sprej. Po ovoj vrucincini ni ne koristim svoj parfem MOSCHINO, vec Lauru, Rose jer tako sveze rozikasto mirise. I da znate, po cosmetic bon-ton pravilu, na extremnim temperaturama parfemi se ni ne nose, vec samo decentne toaletne vodice i deodorant spraz. Mislicete da ja sve znam, ali ne znam. Mislim da mozete da mi pomignete ako dodate sta vi nosite u vasim pokretnim toALETNIM STOCICIMA! i UVEK KAD SVE SPAKUJEM I PROVERIM DA LI JE TU, CESTO SE ISPOSTAVI DA MI FALI JOS NESTO. nA ZALOST, OD ONIH SAM ZENA KOJE SE MALO, DOBRO-MALKICE DUZE SPREMAJU I TO IZLUDJUJE NA PRVOM MESTU MENE,PA onda sva druge. Mobilni telefon nosim u torbici koja stoji dijagonalno preko trupa mog. Tako ga uvek cujem, siguran je pri meni je i taaakoo. Kad bi mi mobilni bio u VEEElikoj tasni/torbi nista ne bih cula. Iz mog iskustva u tasni je NAJVAZNIJE imati: kljuceve, dokumenta, koji dinar, sredstva za higijenu, a ako ste poslovna zena ili neposlovna, nije vazno, onda i laptop(mada je on vec u svojoj posebnoj torbi).Neke zene nose i kremu za ruke sa sobom, kafu 3x1...HEEEj, nosim i naocare s dioptrijom u torbi i sigurno sam nesto jos zaboravila! Zena koja nosi najvece torba-tasne sa sobom, a cesto ima po 2+neke manje i veelika kesa je, pogadjate -moja drugarica, Bebi Dol. Iz njenih cegera bukvalno ispadaju u isto vreme ruze, hrana za macke, rezervna toaleta sa snimanja,a obavezno strci i jedna stikla. Bebi je majstor. Ona nosi SVE da NISTA ne bi zaboravila! Moje aktuelne tasne su; a)GUESS-velika kao decija kolevka, mislim da moze da ponese do npr7kg,crna je, nosi se na ramenu ili kao torba, b)DAVID JONES-moja mama je zove "nilski konj",biserno ljubicasto siva, c) KOOKAI - braon-sivo-crna, puna kaiseva, dzepova, traka i nitni,nosivost-4 kg i D) zelena lakovana OGROMNA , sa disco-kuglom, nosivost-oko 7 kg. To bi bilo to. Ako sam nesto zaboravila, to po ovoj vrucini ne bui bilo nista cudno. A sta Vi nosite u tasni-torbi? Provereno, svaka zena ima neku svoju caku.

Нема коментара:

Постави коментар