недеља, 4. септембар 2011.

ovo je zakonom zasticen text/o zlonamernim komplimentima

CAo!
Ja sam jedan mudra osoba.Cesto brzopleta, ali vrlo dobro znam kad hoću i zašto hoću nekog da kecam, a naravno da to ta osoba ne provali, a ja saznam vise o njenoj prirodi.
Juce sam na garden partiju koji je bio prilicno brdovit dobila anti-kompliment od zene koju sam pitala da li sam se ugojila.
Ona je odgovorila-"Nisi baš mnogo".
Odgovor govori više o njoj zlobnoj nego o meni koja sam za 1,5 godinu smršala izmedju 10 i 15 kg.I to naravno svi vide.Sem nje.Pošto je preširoka u kukovima.
toliko o komplimentima koje Vam dele žene.Ne sve.
A onda mi je rekla da žene u izvesnim godinama ne mogu da budu mršave. Pritom je starija od mene jedno 5 godina, a to je u 40-tim veoma mnogo.
Nemam ni jednu boru.malkice od smejanja,ali imam mnogo sedih.Postoji farba.
konstatovala sam da je najbolja vežba za mene u ovom periodu duga šetnja, mnogo vode, no hrana posle zalaska sunca.nikada ne biti gladna, jer sam onda razdražljiva i zlokobna prema prodavačicama koje potkradaju iz radnji sve što mogu.
Skoro sam uhvatila jednu u famoznom butiku na uglu Njegoševe i Prote Mateje.Prodaju portugalske stvari.Radnja je dobra i skupa, ali kada je rasprodaja nadjem uvek dobre stvari.
I počnu te seljančice mene da uveravaju kako je ta uber seljanka poštena, divna, kako ja nju nisam razumela, a ne ona mene.
A nije mi rekla da je cena pala za 2 soma, samo prethodni discount sa 6 na 4 soma.I tu je stala.Mane sa 4 na 2 soma.Naravno,ja sam kupila na sreću kod druge prodavačice i platila 2 soma.Sad sve stvrde da je prevara nemoguća i bla, bla, bla-rezultat je da su napunile gaće, tj.tange, a to je onda jako nezgodno jer se razliva dalje.FUJ!
al ja pametnica njima dobro pripretim i ona kao, nema veze-JA NISAM U PRAVU!
Dosta mi je više došljaka iz raznoraznih Pizdinaca koji će meni ovde da zavode red.
Dosta mi je pokvarenih(uglavnom)Kineza koji su došli iz ko zna kog jebenog kantona.Njih nista ne zanima.Nista ne doprinose ovom drustvu.Samo prodaju sumnjivu robu za male pare.OK.ima tu zgodnih stvarcica.Ali, kada mije crko ventilator pre neki dan nisam mogla da ga kupim ni na pijaci, ni u okolnim radnjama sa belom tehnikom jer kreteni tako gledaju:"dosao septembar i nema više vrućine"!aaaaaaaaaa-Majko Bozija oprosti im na neznanju i gluposti. a Kinez se slavodobitno smejao kada sam na pitanje da li imaju ventilatore dobila odgovor "NEMA! NEMA!"brzom brzinom izgovoreno.Hrana im je super,stari narod i kultura.ali, ovi kinezi koji žive u Beogradu ni jednim svojim gestom, pogledom, opaskom, recenicom, osmehom..nisu mi ni pokazali ni opravdali da pripadaju moćnom i drevnom narodu!
Kažu-sve se proizvodi u Kini.Pa, ne bas."Ferragamo" ima svoje radionice(ručno) u Italiji.
A u Katanićevoj ulici u china shopu jedna cena važi kad radi china girl(au-kakav je sad komliment dobila), a druga je cena i to manja kad radi neki muškarac.
Kaže mi mama-"nemoj da pominješ imena i adrese".
MA HOĆU DA POMINJEM!
U "Lilliyu" su svi flasteri bajati i odlepljuju se, pa se ja lepo snadjem i dodjem do novih i boljih. Sistem i način čuvam samo za sebe.I veštinu.
U radnjama tu silesiju poluokupanih, nadrndanih prodavačica verovatno muče i žuljevi i šiljevi jer moraju da se suzdržavaju od kenjanja kad udje mušterija.
Koliko sam samo uhvatila puta prodavačicu u laži da imaju samo jedan broj cipela, T-shirta itd.etc.
A sigurno znate za običaj da se u parfimerijama u inostranstvu uvek dobijaju pokloncici(campioni, ital.)kada kupite nešto, a kamoli nešto skuplje od 20, 30 evra,pa nadalje.
Sve ima izuzetke, pa tako i ova priča.
Ima divnih i dobrih ljudi svuda.Nažalost, često lošiji bivaju prodorniji.
ČUVAJTE RAČUNE. Zahvaljujući tome uspela sam da zamenim cipele koje mi je prodavačica greškom prodala za broj veće! A i pare su bile malo veće!
I zašto su promenili hranu u klubu književnika?Bila je bolja ranije.
Kada ći konačno moći iskreno da napišem da me je neko oduševio?
Who knows!?

Нема коментара:

Постави коментар