уторак, 9. август 2011.

ovo je zakonom zasticen text/veliki prezir

Ne mogu da podnesem kad neko brine moju brigu, narocito ako me ne poznaje licno. Na FB-a se dolazi do tako nemilih situacija.Ovo je neplaniran deo bloga.
A posebno kad neko zeli, tj.ta ista osoba zeli da me uveri da je ono sto je moguce, mada nije uobicajeno, MOGUCE!
Ljudi koji se bave naukom ili masinama cesto se u visedecenijskom radu potpuno posvete tom radu samo sa jedne srane, cini mi se, zaboravljajuci da izutetci POSTOJE, da ima odstupanja od pravila i bas zbog toga-NAUKA je zanimljiva i NEPREDVIDIVA! Ne mogu da smislim kada me pitaju da li sam zavrsila politicke nauke jer sam novinar.Nisam.Nikad to ne bih odabrala.Ja sam studirala istoriju umetnosti na faxu, u zivotu, kroz zivot, na putovanjima, citajuci, posmatrajuci, sto i sad cinim STALNO-svet oko sebe! A novinarstvo je talenat, zanat, tu ima i neceg detektivskog, istrazivanje je nimonovno, a uz to se i dobro zabavljate! U novinarstvu je obavezno koristiti medije u svoju najbolju mogucu samopromociju, zatim predstavljanje drugih i njihovih dela, davanje prostora ljudima ponekad koji mozda nikad ne bi rekli svoje zlatne reci,a eto-prodavci su ili rade u nekoj firmi. novinarstvo je cudesno. uuuu-kakva tema se sad otvorila.NEXT TIME!
Imala sam nesto drugo sada na umu.
a) Setih se dans odjedared da se nijednom nisam osvrnula na neke kvizove ove sezone(vise nego ikada), takmicenja talenata u pevanju, igranju, raznim znanim nam i novim vestinama. S jedne strane postoji velika zelja da se izadje iz sivila, a sa druge strane neverovatan pad prosecnog obrazovanja. ne napisah cak ni klasicnog, nego PROSECNOG= 3+.
A smisao za izrazavanje se pretvorio u "smalazenje na maternjem jeziku"

Sto se tice raznih suludih emisija u dobrotvorne svrhe, pa i ako prihvatimo da je to puka igrarija i "glupa sala stize jos gluplju" vrsta humora, mozda postaje skoro oprostivo(Boze, ponizih se) da se ne zna skoro NISTA, jer ce nagrade na kraju ipak otici nekim sirotim ljudima.Ja liucno, kada bih ucestvovala u takvom programu, trazila bih da mi tacno kazu KOME je pomoc otisla i to bih PROVERILA!
Razna amaterska takmicenja vise od dobrodusne nade da ce covek postici nesto, zacudjuje nesposobnost ili nemanje zelje da predstavnici raznih Tv ekipa i "zirija" barem ljubaznim izrazom lica sakriju iznenadjenje, pa i zgrazanje kad vide raznorazna nastupanja takmicara odvenih nekad krajnje neformalno, cesto sa velikom paznjom, ali i vidljivom skromnoscu i losim izborom kostima.
Da, da - mogli bi ti vajni ocenjivaci da budu podjednako bar prijatni prema svima,a to ne podrazumeva visoke ocene, vec samo lepo ophodjenje da ti ljudi ne bi ostali potpuno porazeni i cesto od strane ne znam po kojim kriterijumima skrpljenog zirija ponekad i nepravedno eliminisani.
TV nam otkriva na svim programima potpuno ogoljeno nesklad izmedju raznih modnih priredbi, "vrh, trip, extra, full, vip, ivent, batica, torbica, kuk, stikla, sisa, usta"...svecanih otvaranja, promocija modnih linija samozvanih kreatorki sopstvenih i kreacija i meni mrskih polusvet i lazna elita ivenata.
VELIKI PREZIR
Mislim da takvih "ivenata" ima previse.Eto, jedna voditeljkica se bas zalila u sopstvenoj emisiji kako je cace koleginice i ostale drugarice prozivaju da je ima svuda, a ona kaze - "pa, naravno da me ima, kad ja VODIM te dogadjaje". Ona vodi, a oni se povode.
Tesko se pliva u vodi takvog cunamija.
JOS NESTO!
b)A onda u raznim casopisima i nekim pamfletima vide se stanovi novobogatasa.
Neki su mislili da ulaze u muzej kada vide moj dom,a ja placem kad se nadjem u socijali! Posatoje svetovi paralelni, ali nedodirljivi.
Svet koji ne volim, novokompnovani svet dici se svojim hiper modernim, cesto bez ijedne knjige na fotkanim policama .Pokazuje oku fotografa svoje Fendi otirace.boze, boze.
Neki tip kog su skoro uhapsili ima jako dobru, skoro savrsenu i veoma, veoma vrednu kolekciju slika. I bi mi covek blizi.ha!
Oni svoje poreklo cesto kupuju "firmiranom kucom"-kako rece pogresno za psa sa pedigreom jedna tamo...kao iz "Pop Cire i Pop Spire".
U stanovima novobogatuna, novopevacica, novojebacica, novoplastikanera, nakupaca, kobajagi preduzimaca i jujuju "neimara2, nekih sportista koje nema ko da umetnicki usmeri..e tamo skoro nikada necete videti(a bila sam i tamo..ici su opet) neke velike slikare(a cesto jadne slikare nazovu mafijaskim ljubincima, a ovima jednostavno rekli da kupuju te slikare jer su vredni i postovani i ovi to kupuju.Bolje pitati nego skitati), a neki bi mogli bez problema da kupe i Monea ili Manea.Znaci-Mone i Mane, dvojica!
U takvim stanovima tesko da ima licnog pecata, kupuju se skupe stvari i redjaju po staklenim stocicima, a "etno" je pomodno odavno!
Onda bi bila cista kemp fora platiti majstora da napravi nekom buldogu krevet u obliku opanka.Udoban, od drveta, koze i najfinijih duseka i posteljine.ali-opanak.
Da sanja kad legne svoje seljacko poreklo.ne mislim ovde na seljake koji muzu krave i ustaju u 4 i beru kukuruz.MISLIM NA SELJACINE.
kod tih novonastalih ljudi, koji uglavnom imaju svsnu amneziju na svoje poreklo, na bele sokne i mokasine..,nema lezerno ostavljenih ploca, radija koji je ostao upaljen, nema bakine slike sa bala kod te i te dvorske dame.
Ali, za svakog nade ima,pa tako i za nase NOVE.SVE NOVO!OJSAAAAAAAAAA!

Нема коментара:

Постави коментар