четвртак, 4. август 2011.

ovo je zakonom zasticen text/a sto srbija nema vogue?

Danas je 4.avgust.Četvrtak.
naglasila sam na više mesta tokom svoje karijere..ah-kako to glam zvuči...da je jadna zemlja koja nema vogue na maternjem jeziku. mnogi od Vas će možda pomisliti da je ta moja konstatacija surova i pretenciozna.Nije. Ja bih volela da zivimo u miru i na miru i da imamo SVOJE SRPSKO IZDANJE.To bi bilo baš mondiš.beograd ima lepu modnu tradiciju, ex jugislavija takodje.no dobro.Od žiži Jelinek do verice Rakočević trnovit je i veoma različit put. A tek fotografije Maršala i gospodja jovanke. to je savršenstvo.jednom sam ne photo shootingu bila dama a la jovanka broz.Imala sam i pundju. i crtu medju grudima! u mojim crnim vintage satenskim i od kineske svile oleg Cassini haljinama. traju od 60-tih. long story...Jer, danas, kuća dame koja je živela u misterioznoj zabravljenoj vili u Krunskoj ulici,(dijagonalno od DS-a)propada.A tamo sam i kod te dame i supruga gledala prvi put u koloru Diznijeve filmove kao mala. da, bili su imucni, fini, pravi Beogradjani, tu se negde i Dubrovnik pominje. neka misterija ostane misterija.za neke i opsesija kako da dodju do te kuce.A ja sam vlasnica haljina i tako, noseci ih na sebi, sirim duh iz tajanstvene vile u Krunskoj.
A da Srbija poseduje svoj VOGUE ja bih danas bila uslikana u tim haljinama dok pricam intervjueru storiju u jednoj od najdivnijih vila u centru Beograda. I tako i kroz divne haljine se priča i priča....U stavri, to bih sve ja pisala.videcete kasnije.
Da se vratimo na temu, tj.-topic, kako bi to Amerikanci rekli. Sve je to povezano. moda živi na odredjenom trzistu. tržiste je novac.Cista ekonomija.Kod nas je ekonomija u propasti, iako nas ODUVEK uveravaju u suprotno.
Ovde se stampa dobro prodaje.Sve vrste hartije koje mogu dobro da posluze za upijanje vode. tako da oni "plastificirani" casopisi idu slabije. a ni guza ne moze s njima dobro da se brise.
Kupujem engleski Vogue. Italijanski je previse konzervativan, francuski obozava haute couture, nemacki ne govorim, americki je bas samo za Amerikanke koje bi htele(uglavnom)da budu Evropljanke .Kao Madona.
Verujte mi, najbolji je britanski. Te zene su tako cool. Ne robuju previse modnim pravilima, neguju street fashion, a sve moguce devojke, ako su pametne, od studentkinja do ladies iz visokog drustva su dekadentne i mesaju second hand i vintage sa skupom ili manje skupom odecom. Engleskinje se ne libe da zaoru travicu u gardenu iza kucice ili ispred.
U gumenim cizmama kakve nose Kate Mos i alexa Chung.
Onda, u britanskom Vogue-u postoji rubrika, a cesto je i glavni editorial tome posvecen, a zove se-"more dash than cash"ili ono sto bi bilo "cheap and chiq by MOSCHINO".Koristim taj parfem od 15-te.
Ovaj text nije o bogatstvu niti kako da stvorite nesto od necega sto nemate. Vogue je prva stavka. Nije on posvecen samo onima s lovom, mada bih ja mnogo volela da sam od tih sa velikom lovom.
A sto se love tice, evo-pocnite da se presabirate, jer ovo MORATE imati. to je MUST HAVE. ako to nemate onda morate da imate tako jak licni pecat koji ce potpuno zaseniti sta nosite,a verovali ili ne, 99%ljudi na ovoj planeti zeli da izgleda sto bolje.I James Bondu i Modesti blejz je glava stalno u torbi, pa jako vode racuna o izgledu.A glava im je cesto u torbi punoj para!Ili oruzja.Zajedno najcesce.
Mesavina post punk stila, konkubina i poslovnih starleta sado-mazo pretenzija. Pored platformi i svih mogucih bukagija koje su NEIZBEZNE i ove jeseni i zime, potrebne su vam ultra simike sa busbetonskom stiklom, cizmice ili cizme. Secate se cizama sa pocetka 80-tih, do kolena, od savrsene koze, a malo zarozane oko clanaka. Kao Abba.moze i preko kolena!
Naramenice, puf rukavi, drapirano, lanci, koza, krzno, i kad je svedeno odise savrsenstvom. Dugacki mocni kaputi i duge suknje..kasmir, jeans, mornarski fazon, mozda rolka od 567 din. kao gotjeova, a da nije kupljena u nekoj izvikanoj radnji.Naucite da cutite o tome gde sta kupujete, ko vam je zubar, ginekolog i krojacica, da-i frizerka.posle od prijasteljica necete moci do svojih zanat-srinkova!
Crvene usne, pletene i od zerseja drapirane haljine na golo telo. male grudi bez brushaltera, velike SA. mini SAMO ako imate perfektne noge.Samo i samo tako!
Ljubicasto, crno, sivo, metalic, petrolej plavo,krem i dark stoned black 4ever back!
Antilop, oblakoder stikle, zvoncare i skini dzins, afro frizure i sve moguce lone i "bas sam sad susila kosu bez fena" frizure.Ma, natapirajte se kao Lena lovic.Ne-napravite telefone kao Lena, a malo se natapirajte kao Blondi.Izvinjavam se zbog manjka VELIKIH SLOVA. Zeza me to na tastaturi.BAS BAS...bas!
Pistama vladaju modeli iz Srbije.Andrej Pejic ne moze da postigne sve, jer radi i muske i zenske revije.
Maskara, crni ili crveni nokti.
Verujte mi, a meni se moze verovati jer se stalno muvam po gradu i mozete cesto da me sretnete-to sto obozavam modu i bavim se njom-na sebi i oko sebe samo me cini jos bogatijom osobom.
Naravno, ne pricam bajke kako citam ruske pisce sedeci u kaftanima u laznim beržerama kao neke nase vajne frajle sto pricaju.I dajte mi BRE taj SRPSKI VOGUE DA BUDEM NAJBOLJA MODNA UREDNICA NA SVETU!Ja ću redjivati VOGUE iz Luj XV fotelje,a sescu reciprocno cesto i na staru srpsku masivnu stolicu iz domacinske kuce.Od pravih seljaka.Sto poreklo od starina imaju. Moj deda Mile koji se antikvitetima bavio i radio na cuvenom posleratnom filmu "Gospodja ministarka" mnogo me je naucio.
A s VOGUE-om sam u odlicnim odnosima.
Sorry na greskama u kucanju.Jurim da gledam film o rock'n'roll zenskoj grupi mlade joan jett.Carica ne moze da ceka.joan naravno.

Нема коментара:

Постави коментар