недеља, 24. новембар 2013.

ovo je zakonom zasticen text/dosada..do sada...

Dosada. Ili je bila možda dosada do sada ili ce biti od sada manje dosadno nego što je bilo.
Svojoj se mami divim jer joj nikada nije dosadno. Nikad. Meni su često mnogo dosadniji ljudi nego što su mi dosadne razne pojave, stvari, dešavanja..Jer, sve to čine ljudi.
It's all about the company-not the destination.
Zaista  je ispalo tako..Onda mi padne napamet zašto su se Srbende naložile na nešto zvano "all inclusive"= dobijete u hotelu sve na tacni i ne morate nigde da idete..So boring. A fotografije napravite tako da ispadne kao da su vaše. Lako..Neko nek vam šalje fotke ili slikanje iz hotela, pa dokle dobace. Kratko. Ne izaći nigde 15 dana samo da bi se ležalo, ležalo i samo ležalo. I da bi se škljocale fotografije kako je tamo gde su ležali, ležali, ležali i da pokažu nesvesno kako je to samo za, pa samo za -ležanje.
Plati neko soma ipo evra da bi ležao. To se zove ležarina , a može jeftinije da se prodje i na druge načine. Upakujte sebe zajedno sa suvom hranom za 14 dana i sa 14 litara tečnosti, 14 konzervi tunjevine i sa 14 flaša i vakumiranih kutijica za kaka. Sve to uredno platite, pa ležite tako u nekoj pošti, na štajgi, u depou., u nekom sefu..Lepo se može ležati za lovu na silnim mestima.
Ali, dosadno je .
Nemam ništa protiv all inclusiv. Dapače. Imam protiv dosade. A njoj se stalno odupirem i kad naidje, pustim je, ali se prenem brzo i idem dalje. Nemam interes da budem negde gde je dosadno zato što je tu još neko ko..ko-šta....Ništa.
Ali, jedan fenomenalan lek protiv dosade, a kada ste možda prinudjeni da budete negde jer čekate je posmatranje ljudi. To  mnogo volim da radim svuda, a najviše dok smo imali kuću u komiži na visu..sedi se na drvetu ispred kafića ili na molu i gleda se ko dolazi, proilazi, ko će sići sa vapora(trajekta) ili ko će s kim ući u kafić. Još zanimljivije od toga je posmatrati reakcije ljudi, način ophodjenja, grimase...Zamislite koliko je samo dosade i nervoze utkano u nekih 45 min. čekanja raspalog autobusa na zadnjoj/početnoj stanici..užas..ali, tu su ljudi. Gledajte ih..Razmišljanje..Koliko sam samo puta iz dosade izvukla nešto konstruktivno..Koliko sam samo puta jer mi je dosadno kod kuće bilo spavala satima, mali milion puta taj čuveni beauty sleep. Odakle meni dobar ten..Od spavanja najviše, od umivanja hladnom vodom, geni, dior, redovno..sve redovno....pisala sam već o tome..A text je danas o dosadi proistekao baš iz dosade i verovatno je i sam dosadan. Text.
Meni je dosadan.Sad, na treće čitanje, i nije toliko. uopšte nije. Čak mislim da  oni kojima ovaj text bude dosadan, možda nisu bašsve shvatili kak' treba..sveobuhvatno..Ha..all inclusive!
A opet sam učinila  nešto da se borim protiv dosade napisavši text o tome.
Poučno i konstruktivno. Pa da.
A sad..sad, kad je prošlo ovih 15-tak minuta , jer sam zacrtala da ću danas blogotext napisati; sad stajem.
   IPAK, dosadno mi je da danas pišem bilo šta više. Nervira me comp, a treba i da počnem da se spremam za jedan rodjendan. Postoji velika mogućnost i da tamo bude dosadno.
Imam sjajan lek za to. Okrenem se na peti, mahnem kome treba, pošaljem pusu i prošetam se do kuće. Često je to najbolji deo večeri. Šetnja tokom koje mi nikada nije dosadno..izlog levo, fasada desno, zanimljiv neki čovek vis a vis..dignem pogled..pogledam u nebo..
I..Rekoše tragičnim tonom na svim mogućim stanicama kako će sutra sneg.
Ne vidim ništa čudno u tome što će početkom decembra u Srbijici padati sneg. Bar nek padne pošten sneg, pa da uživam u lepoti Krunske ulice dok pada..Samo tada.
Kraj. Sad sledi motanje po kući, tuširanje, spika fonom, možda neko iznenadjenje.AAAAAAAAAAAAAAAAAAa -- A šta da obučem?! Kad bih sad o tome počela text bi bio gotov za 3 dana...Odjednom, uopšte više o dosadi ne razmišljam jer idem kod druga kog volim bar da ga zagrlim jer je dobar..mnogo dobar..i da vidim moju Sašu sa kojom se smejem do besvesti eto, smejemo se..smejemo se dosadi u facu!
Odoh......................

Нема коментара:

Постави коментар